Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on voimakkain teko jonka olet omien arvojesi puolesta tehnyt?

Vierailija
05.04.2021 |

?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytynyt seksistä, vaikka nainen sanoi olevansa valmis vaikka maksamaankin siitä. 

Vierailija
22/38 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut käyttämättä maskia vaikka kaikki muut käyttävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää omalla tavallani, vaikka jotkut katkerat kaikkea varovat kadehtivatkin.

Vierailija
24/38 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanouduin työpaikasta minuun kohdistuneen vuosia jatkuneen kiusaamisen vuoksi, jota johti alakoulun rehtori ” hovinsa” kanssa. Nyt uusi ura ja parempi työpaikka.

Vierailija
25/38 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin kumppanin vaikka tiesin että sukulaisia sekä ystäviä tulee katkaisemaan minuun välit kyseisen ihmisen kanssa ollessani. Meni välit isään, kummitätiin, parhaaseen ystävään, serkkuun sekä kahteen kaveriin.

Vierailija
26/38 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin työhaastattelusta kesken kaiken huomattuani etten voi olla siinä läävässä töissä, olin kuullut hiukan huonoja puheita ko. paikasta mutta halusin muodostaa oman mielipiteeni. 

Vierailija
27/38 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin muuten hyvän miehen, kun selvisi että hän on homofoobikko. Minulle seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeudet ovat tärkeitä.

Vierailija
28/38 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetänyt turpaan

Vierailija
29/38 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla vastaan manipuloivalle, ilkeälle ihmiselle. Nii-i, jollekki varmaan normaalia, mut ei mulle. En haluis pahoittaa kenenkää mieltä ja olla kaikille ystävällinen mut jossain se raja menee minullaki, vtu.

Vierailija
30/38 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Perussuomalaisia.

Vierailija
31/38 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonut ja huolehtinut siitä, että isot pomot saivat tietoonsa yhdessä työpaikassa muhineen erittäin laajan työpaik.kiusaam.tapauksen. Edelleenkään ei harmita.

Menetin työpaikan, mutta olen onnellinen...kärsimys omalta kohdalta ohi.

Vierailija
32/38 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kirkosta, irtisanouduin työpaikasta.

Vierailija
33/38 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin kirkosta, irtisanouduin työpaikasta.

Ai niin ja jätin ne lapset tekemättä.

Vierailija
34/38 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Varmaan muiden puolustaminen. (ja saanut itse kärsiä siitä). Aika vahva moraalinen kompassi itsellä jota noudattanut. Tai huomauttaminen epäkohdista.

Kerran maksoi itselle työpaikan, kun puolustin yhtä toista työntekijää jota pomo haukkui (mielestäni täysin ilman syytä).Siihen saakka olin ollut "suosikki" . Mitään kiitoksia tästä toiminnasta en saanut. En edes siltä työntekijältä.

Noh, sellaista se on. Yleensä puuttunut "epäkohtiin" ja saanut sitten itse kärsiä siitä. 🤷‍♀️

Monet luikertelevat elämän helpommin.

Mutta en mitään äärimmäisiä sankaritekoja ole tehnyt.

Kerran tosin ehkäisin jonkun idiootti suomiäijien käsiksi käymisen pienikokoiseen ulkomaalaiseen. (tämä ulkomaalainen ei siis tod. Tehnyt mitään, eksyi vaan samaan ruoka paikkaan ostoksille, ei kenellekään ennestään tuttu). Sain kuulla näiltä "tosiäijiltä" olevani mikälie *uora etc.

Vierailija
35/38 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin hyväpalkkaisen uran, koska en suostunut toimimaan lainvastaisesti.

Sympatiseeraan Yli-Viikarin alaisia kovasti samalla, kun piippaan viivakoodeja kassalla.

Vierailija
36/38 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdin psyykkisesti sairaasta sisaruksestani ja hänen lapsistaan useamman vuoden (arki, talous, yhteydet viranomaisiin jne.) Lähinnä huvittaa ihmisten kommentit sinkkujen itsekkyydestä ja mukavuudenhalusta. Näitä kommentteja kuullessani mietin hiljaa mielessäni, että voi kuule, kun tietäisit...

Vierailija
37/38 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittanut lopullisesti viimein välit poikki väkivaltaisiin ja julmiin, kaktoinkohteleviin vanhempiin. Siedin 40v jatkuvaa henkistä ja fyysistä väkivaltaa, alkoi jo vauvana ja jatkui aikuisena. Lisäksi aivan tauotonta haukkumista, uhkailua, ilkeilyä.

Samalle meni suku (asettui vanhempien puolelle ja minua pidetään nyt ”julmana lapsena”, mutta tämä nyt sit varmaan on hinta vapaudelle.

Vierailija
38/38 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit vanhempaani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi