Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaurastuminen vaikuttaa vahvasti omakuvaan ja itsetuntoon

Vierailija
05.04.2021 |

Rikastuin vuosi sitten siten että omaisuuteni 5-kertaistui. Mielenkiintoista huomata mikä psykologinen vaikutus asialla on. Tämä on varmaan se jonka naiset on biologisesti kehittyneet vaistoamaan. Käyttäydyn nyt kuin alfa, ennen rikastumista olin beta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi jos kaikki olisi vaan rikkaita. Se on minun vaali slogan.

Parasta, jos kaikkien ihmisarvo olisi lähtökohtaisesti sama rahasta riippumatta.

Olisiko myös hyvä jos joulupukki olisi olemassa?

Siis mitä?!!

Väitätkö, että Joulupukki ei ole todellinen?🤨

Vierailija
22/25 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi jos kaikki olisi vaan rikkaita. Se on minun vaali slogan.

Parasta, jos kaikkien ihmisarvo olisi lähtökohtaisesti sama rahasta riippumatta.

Olisiko myös hyvä jos joulupukki olisi olemassa?

Ihmisarvolla en tarkoita arvoa yhteiskunnalle, lahjakkuutta, yksilöiden välisiä eroja jne. vaan nimenomaan ihmisarvoa. Moni voisi paremmin ja olisi päästään terveempi, jos ihmisarvoa ei ripustettaisi ulkoisiin seikkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten kukin itse arvottaa eri asioita. Jos itse arvottaa asiaa korkealle, niin totta kai se silloin vaikuttaa. Niin kuin kaikki muutkin asiat, joita itse arvottaa korkealle. Jonkun itsetuntoa voi nostaa vaikkapa matemaattinen osaaminen tai musikaalisuus.

Jos sinulla on rahaa, mutta sinulta puuttuu esim. jotain lahjakkuutta, jota haluaisit että sinulla olisi, niin mitä se raha siihen auttaa yhtään mitään?

Suuri osa soitto- ja urheilutaidoista saavutetaan harjoittelulla, ei lahjakkuudella, jo lapsena. Ketkäs sinne soittotunneille ja urheiluseuroihin pääsevätkään? Ja jos aikuisena äkkirikastuu, niin silloinkin voi palkata hyvän opettajan ja uhrata runsaasti aikaa harjoitteluun. Matalapalkkaisessa työssä raatavalle sellainen on isompi uhraus.

Vierailija
24/25 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap osui tietämättään aivan oikeaan. Köyhältä puuttuu varakkaan itsevarmuus. Köyhä joutuu aina tyytymään minkä saa ja on muiden silmissä mitätön. Jonka mielipiteillä ei ole merkitystä. Tämä osattomuuden tuoma epävarmuus on se joka erottuu niiden rinnalla joilla on asema ja sen tuoma itsevarmuus.

Vierailija
25/25 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milleniaalina jokseenkin petetty olo - itselle on nuorena opetettu, että rahan haluaminen on ahneutta, raha ei tuo onnellisuutta, ja ulkonäöllä ei ole väliä. Aikuisuutta oli kulunut jo hyvän aikaa, ennenkuin sisäisten, että em. lausahdukset ovat puppua.

Milleniaalina sinulla on vielä hyvin aikaa muttaa elämäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi