Mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (21)
Makkarastroganoff ja keitetyt perunat.
Omatekoinen pitsa ja kirsikkakakku.
Lohikeittoa ja illalla omatekemiä hampurilaisia nuorison pyynnöstä.
Münsterjuusto-perunalaatikkoa ja leiviyettyjä possunfilepihvejä. Fetasalaattia
Suoniin ottaa niin paljon, että vaikea pysyä hereillä. Olen syönyt:
Aamulla karkkia, näkkileipää ja maitoa, kun katsoin Eteen päin elokuvaa.
Keskipäivällä sain mummolassa perunaa ja pihviä kastikkeen kanssa ja lisäksi chiliä salaatinlehtien kanssa. Jälkkäriksi puolukka soppaa ja mämmiä. Juomana ruokien kanssa maitoa. Siihen päälle vielä pari kinder munaa.
Pari tuntia myöhemmin vanhempieni luona sain porkkana-perunamuusia ja possun sisäfileetä ja salaattia kanssa.
Jälkkäriksi sain joitain kinkku-leivoksia ja salaattia söin. Simaakin lasillisen. Niitten jälkeen söin vähän sipsiä ja karkkia.
Loma!
Kävimme ravintolassa aurinkoisella terassilla pitkällä lounaalla: sashimia, nigirejä ja uramakeja alkuruoaksi, pääruoaksi tagliatellea sienikastikkeella ja tortellineja langustinitäytteellä ja sahramikastikkeella. Juomana hyvä Chardonnay ja San Pellegrino. Jälkiruoaksi espressot.
Sen verran iso ja myöhäinen lounas, että ei tarvitse enää illalla syödä.
Sosekeittoa nuorimmaiselle, possunsuikaleista tehty kastike riisin kera, sekä loput linssi- perunalaatikosta eiliseltä.
Sitten on keitelty hyvää kahvia ja syöty jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Loma!
Kävimme ravintolassa aurinkoisella terassilla pitkällä lounaalla: sashimia, nigirejä ja uramakeja alkuruoaksi, pääruoaksi tagliatellea sienikastikkeella ja tortellineja langustinitäytteellä ja sahramikastikkeella. Juomana hyvä Chardonnay ja San Pellegrino. Jälkiruoaksi espressot.
Sen verran iso ja myöhäinen lounas, että ei tarvitse enää illalla syödä.
Japanilainen ravintola Italiassa vai italialainen Japanissa.
Itse en kyllä koskaan sotkisi sushia italialaiseen ruokaan. Enkä chardonneyta! Aika junttia?
Kalapuikkoja, kermaperunoita ja wokkivihanneksii. Hyvää oli ja idea oli itse asiassa täältä kotoisin, kun kalapuikot mainittiin koko ajan yhtenä palstapäivånä, hyviä ne kyllä olikin! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loma!
Sen verran iso ja myöhäinen lounas, että ei tarvitse enää illalla syödä.Japanilainen ravintola Italiassa vai italialainen Japanissa.
Itse en kyllä koskaan sotkisi sushia italialaiseen ruokaan. Enkä chardonneyta! Aika junttia?
Makunsa kullakin.
-eri-
Aamupala: kahvia ja ruisleipää juustolla
Lounas: Pinaattikeitto, jälkiruoakdi mignon-suklaamuna
Päivällinen: fetasalaattiannos, tuoretta valkosipulipatonkia (heräteostos kaupasta), 1 lonkero
Iltapala: ei jaksa syödä mitään
Taidanpa hakea nyt salaattia, kun katson netflixiä.
(Olen se nukahtamis pisteessä oleva syöppö)
Pitääkö olla rehellinen?
No aamulla 4 dl vahvaa kahvia kuudella sokeripalalla ja kevytkermalla.
Sen jälkeen olen syönyt vasta 2 isoa porkkanaa.
T. Nainen 42, edelleen samoissa mitoissa kuin 16-vuotiaana.
Normisti syön enemmän. Tänään en ole vain kerennyt/malttanut/ muistanut syödä.
Makaronilaatikko