Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mistä tunnette, onko kyseessä kunnon parisuhdemies ja jäätävä pelimies?

Vierailija
05.04.2021 |

Tällä hetkellä mietteet 50/60 siihen, että uusi tyyppi olisi pelimies. Pienistä asioista sen henkii. Naisen vaisto sanoo.

Osaa puhua aivan järjettömän kauniisti. Niin, että minä olen jotenkin erityinen ja ihana. Puhuu kuin olisimme jo suhteessa. Mutta jotenkin vaistoan, että kyseessä kuitenkin pelimies eikä parisuhdetta hakeva kunnon mies.

Onko tähän jotain testiä? 😅

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on edelleen varattu pelimies, kuten sinulle on kerrottu tässä ketjussa:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4107912/olenko-pikkumainen-arsyttaa-kun…

Vierailija
82/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että KAIKKI mitä on sanottu ennen seksiä, on ihan tuuleen puhuttua = eli mies sanoo mitä vaan ja kehuu ummet ja lammet saadakseen pesää. Eli pelimiehen tunnistaa ehkä vasta seksin jälkeisestä tilanteesta: viestiikö edelleen, miten, millaisia juttuja. 

Ei noita aina ole helppo tunnistaa. Itsellä tuli Tinderissä tarjolle kivan oloinen tyyppi, viestit mukavia ja kun nähtiin, oli heti kemiaa. Jutteli kaikenlaista kivaa, vähän suunniteltiin jotain, ei mitään syvällistä vielä. Hänestä sai ehdottoman rehellisen kuvan. Tapailtiin noin kuukausi. Käytiin toistemme kodeissa, eli ei ollut varattu.

No, aamulla vielä viesteili pehmoisia, illalla poisti mätchin ja blokkasi whatsapissa. Ei mitään varoitusmerkkejä. Eli täysin player. Horjutti kyllä hetkeksi omaa luottoa ihmistuntemukseeni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä saa hyviä vinkkejä miten esittää kunnon miestä, kiitos

T. Pelimies

Eikö ole vähän tylsää olla pelimies? Kun ystävät löytävät ihanan naisen vierelleen, seurustelevat, muuttavat yhteen ja perustavat perheen, mutta sinä se vaan poljet naisia silloin harvoin kun sellaisen onnistut saamaan. Tunteita ei ole mukana ollenkaan, on vain se reiän kaipuu ja muuten yksinäinen valju elämä.

Pelimiehet ovat reppanoita ja jotenkin heistä tulee sellainen "voi pientä..." fiilis. Pelimiehet ovat kuin pikkupoikia, joille on annettu nalle kainaloon, mutta nalle on kadonnut ja siitä vihaisena he ovat päättäneet kostaa kaikille nalleille ennen kuin nallet kostavat katoamalla.

Mielenkiintoinen keittiöpsykologia -analyysi pelimiehistä.

Ne pelimiehet joita minä tunnen ei kyllä vihaa naisia tai haudo kostoa naissukupuolelle. Enemmänkin he ovat miehiä jotka intohimoisesti rakastavat naisia ja heidän seuraansa. Ongelmana vain on että he tarvitsevat sitä seuraa monelta naiselta samaan aikaan 😃

Vierailija
84/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testi on se, että nussitte jonkin aikaa ja seuraat, että jääkö mies vai ei. Näin se nykyään taitaa mennä?

Itseasiassa tämä toimii yllättävän hyvin. Ei tietty sovi kaikille.

Vierailija
85/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä saa hyviä vinkkejä miten esittää kunnon miestä, kiitos

T. Pelimies

Eikö ole vähän tylsää olla pelimies? Kun ystävät löytävät ihanan naisen vierelleen, seurustelevat, muuttavat yhteen ja perustavat perheen, mutta sinä se vaan poljet naisia silloin harvoin kun sellaisen onnistut saamaan. Tunteita ei ole mukana ollenkaan, on vain se reiän kaipuu ja muuten yksinäinen valju elämä.

Pelimiehet ovat reppanoita ja jotenkin heistä tulee sellainen "voi pientä..." fiilis. Pelimiehet ovat kuin pikkupoikia, joille on annettu nalle kainaloon, mutta nalle on kadonnut ja siitä vihaisena he ovat päättäneet kostaa kaikille nalleille ennen kuin nallet kostavat katoamalla.

Mielenkiintoinen keittiöpsykologia -analyysi pelimiehistä.

Ne pelimiehet joita minä tunnen ei kyllä vihaa naisia tai haudo kostoa naissukupuolelle. Enemmänkin he ovat miehiä jotka intohimoisesti rakastavat naisia ja heidän seuraansa. Ongelmana vain on että he tarvitsevat sitä seuraa monelta naiselta samaan aikaan 😃

Osittain samaa mieltä. Eivät ne minunkaan tuntemani pelimiehet naisia vihaa, päinvastoin, mutta kyllä he ovat jollain tavalla reppanoita ja sen oman naistenkaatohimonsa vankeja.

-eri

Vierailija
86/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti on kyllä vaikea sanoa vedenpitäviä tunnusmerkkejä. Tärkeintä on olla rehellinen omille vaistoilleen, jos jokin mietityttää, niin kysyä mieheltä suoraan ja selvittää asia kunnolla. Suhde on väärillä raiteilla, jos kaikesta ei pysty puhumaan avoimesti.

Seurustelin muutaman vuoden pelimiehen kanssa. Hän esitteli minut ystävilleen ja sukulaisille, ja tuli meidän suvun sukujuhliin. Eksän kanssa oli lapset ja hyvät välit. Luulin, että molemmat oltiin tosissaan. Kaikkien mielestä hän oli luotettava ja kunnollinen mies.  

Ensimmäinen asia, joka olisi voinut herättää, niin hän oli tarkka puhelimestaan. Kerran näin kun hän selasi puhelimen yhteystietoja ja siellä oli "Tinder Suvi" ja muita vastaavia (ne oli kuulemma ajalta ennen tapaamistamme). Sitten selvisi, että hänellä on käytössä toinenkin puhelin (se oli kuulemma vanha työpuhelin). Selvisi sitten sattumalta, että on todella Tinderissä edelleen ja muillakin deittisivuilla. Samalla tajusin, mitä etätyöpäivät, työreissut jne. on todellisuudessa pitäneet sisällään. Hänellä oli ollut kummallisia muistikatkoja, mitä oli tehnyt esim. siellä reissussa edellisenä viikonloppuna, kun ihmettelin miksi ei vastannut minulle illalla puhelimeen. Varmaankin hänellä oli ajatus, että minä olen se helppo täyden palvelun arkityttökaveri ja muut sitten hetken hupiin. Tuli totaalisen petetty ja hyväksikäytetty olo. 

Vierailija
87/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti on kyllä vaikea sanoa vedenpitäviä tunnusmerkkejä. Tärkeintä on olla rehellinen omille vaistoilleen, jos jokin mietityttää, niin kysyä mieheltä suoraan ja selvittää asia kunnolla. Suhde on väärillä raiteilla, jos kaikesta ei pysty puhumaan avoimesti.

Seurustelin muutaman vuoden pelimiehen kanssa. Hän esitteli minut ystävilleen ja sukulaisille, ja tuli meidän suvun sukujuhliin. Eksän kanssa oli lapset ja hyvät välit. Luulin, että molemmat oltiin tosissaan. Kaikkien mielestä hän oli luotettava ja kunnollinen mies.  

Ensimmäinen asia, joka olisi voinut herättää, niin hän oli tarkka puhelimestaan. Kerran näin kun hän selasi puhelimen yhteystietoja ja siellä oli "Tinder Suvi" ja muita vastaavia (ne oli kuulemma ajalta ennen tapaamistamme). Sitten selvisi, että hänellä on käytössä toinenkin puhelin (se oli kuulemma vanha työpuhelin). Selvisi sitten sattumalta, että on todella Tinderissä edelleen ja muillakin deittisivuilla. Samalla tajusin, mitä etätyöpäivät, työreissut jne. on todellisuudessa pitäneet sisällään. Hänellä oli ollut kummallisia muistikatkoja, mitä oli tehnyt esim. siellä reissussa edellisenä viikonloppuna, kun ihmettelin miksi ei vastannut minulle illalla puhelimeen. Varmaankin hänellä oli ajatus, että minä olen se helppo täyden palvelun arkityttökaveri ja muut sitten hetken hupiin. Tuli totaalisen petetty ja hyväksikäytetty olo. 

No mikäli tämä tarinasi on totta, sanoisin että exäsi ei ollut mikään pelimies, vaan yksinkertaisesti tomppeli...

Aito pelimies ei kompastu näin alkeellisiin virheisiin.

Tässä tarinassasi oli koottuna lähes kaikki ”klassikot”

Vierailija
88/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäli tämä tarinasi on totta, sanoisin että exäsi ei ollut mikään pelimies, vaan yksinkertaisesti tomppeli...

Aito pelimies ei kompastu näin alkeellisiin virheisiin.

Tässä tarinassasi oli koottuna lähes kaikki ”klassikot”

Totta. Vähän vaikea uskoa tähän tarinaan, lapsikin osaa peitellä jälkensä paremmin.

Vierailija
89/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot, että tapailette työajalla, niin missä tämä tapahtuu? Kun kerran mies on yrittäjä eikä kuitenkaan oman firmansa konttorissa kiinni, niin oletko sinä sitten joku kahvilatyöntekijä tai muu aspa jonka työpaikalla mies maleksii päivät?

Tapailemme milloin missäkin, mutta emme kummankaan kotona tai työpaikoilla.

Ap

Tämähän on jännää. Siis oletteko vain työn puolesta tekemisissä vai ihan sopineet tapaamisia? Jos jälkimmäinen, niin ei taida sinullakaan liiemmin töitä olla.

Olemme työn puolesta tekemisissä osittain.

Ap

Vierailija
90/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut, että KAIKKI mitä on sanottu ennen seksiä, on ihan tuuleen puhuttua = eli mies sanoo mitä vaan ja kehuu ummet ja lammet saadakseen pesää. Eli pelimiehen tunnistaa ehkä vasta seksin jälkeisestä tilanteesta: viestiikö edelleen, miten, millaisia juttuja. 

Ei noita aina ole helppo tunnistaa. Itsellä tuli Tinderissä tarjolle kivan oloinen tyyppi, viestit mukavia ja kun nähtiin, oli heti kemiaa. Jutteli kaikenlaista kivaa, vähän suunniteltiin jotain, ei mitään syvällistä vielä. Hänestä sai ehdottoman rehellisen kuvan. Tapailtiin noin kuukausi. Käytiin toistemme kodeissa, eli ei ollut varattu.

No, aamulla vielä viesteili pehmoisia, illalla poisti mätchin ja blokkasi whatsapissa. Ei mitään varoitusmerkkejä. Eli täysin player. Horjutti kyllä hetkeksi omaa luottoa ihmistuntemukseeni. 

What? Ihan kauheaa! Menee kyllä luottamus ihmisiin.

Vierailija
91/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei 😢 sullakin vaisto osui sitten kohdalleen..

Ap

Vierailija
92/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ykkönen on se, että kiirehtii asioissa, etenee nopeasti.

Yksikään pelimies ei jää odottelemaan kauaa vaan siirtyy seuraavaan (helpompaan) kohteeseen.

Siksi etenen itse _todella_ hitaasti, että nämä seksin perässä juoksevat pelimiehet karsiutuu pois.

Tää on totta! Pidä vain harvakseltaan yhteyttä ja anna ajan kulua.

Vierailija
93/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään pelimies ei jää odottelemaan kauaa vaan siirtyy seuraavaan (helpompaan) kohteeseen.

Siksi etenen itse _todella_ hitaasti, että nämä seksin perässä juoksevat pelimiehet karsiutuu pois.

No höpöhöpö...

Tämä strategia nojaa epätoivoisesti täysin virheelliseen oletukseen, eli kuvitelmaan jossa mies ”siirtyy seuraavaan kohteeseen” nopeasti.

Todellisuudessa aidolla pelimiehellä on koko ajan useita verkkoja vesillä! ;-)

Eli todellinen pelimies on hyvinkin kärsivällinen, hänellä kun ei ole mitään syytä olla kärsimätön juuri SINUN kanssasi.

Seksin pihtaaminen on vain väistämättömän lykkäämistä, eli täydellistä ajan hukkaamista.

94/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta!

Vierailija
95/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpöhöpö...

Tämä strategia nojaa epätoivoisesti täysin virheelliseen oletukseen, eli kuvitelmaan jossa mies ”siirtyy seuraavaan kohteeseen” nopeasti.

Todellisuudessa aidolla pelimiehellä on koko ajan useita verkkoja vesillä! ;-)

Eli todellinen pelimies on hyvinkin kärsivällinen, hänellä kun ei ole mitään syytä olla kärsimätön juuri SINUN kanssasi.

Seksin pihtaaminen on vain väistämättömän lykkäämistä, eli täydellistä ajan hukkaamista.

Tämä juuri. Jotenkin tunnen sen, että hänellä on muita naisia. Hän ei kiirehdi kanssani, vaan on herrasmies.

Ap

Vierailija
96/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri. Jotenkin tunnen sen, että hänellä on muita naisia. Hän ei kiirehdi kanssani, vaan on herrasmies.

Ap

Näin 40+ elämänkokemuksella voin sanoa että tämä kuuluisa naisen vaisto ei ole todellakaan mitään puppua, vaan pelottavan usein varsin tarkka! 🙄

Olen (uskoakseni) itse ”väistänyt luodin” toistaiseksi, mutta missään nimessä en suhtaudu tähän välinpitämättömästi taikka ylimielisesti.

Osaatko kertoa mitään konkreettista tämän tuntemuksesi taustalta? Mikä sen mahtaa trigata? Ihan uteliaisuuttani kyselen 🙃

Vierailija
97/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa: olen aina harrastanut seksiä miehen kanssa vain ja kun itse sitä aidosti haluan täysin riippumatta siitä, olemmeko suhteessa tai toivoisinko välillemme kehittyvän parisuhteen.

Vierailija
98/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä edes tarkoittaa tapaamiset työajalla? Eikö sillä ole töitä tehtävänä? Mihin tuo tuosta voi edetä jos tuo on ainoa tapa tavata. 🤯 Pajunköysi maistuu pääsiäisen kunniaksi.

Hän on yrittäjä ja hänen työntekijänsä hoitavat kaikki operatiiviset työt. Hän on vapaa päivisin.

Ap

Mutta onko kuitenkin jotenkin olevinaan töissä päivisin, pyörii konttorilla tms? Tai siis miksi puhut että työpäivien aikana jos kummallakaan teistä ei ole töitä päivisin?

Vierailija
99/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näin 40+ elämänkokemuksella voin sanoa että tämä kuuluisa naisen vaisto ei ole todellakaan mitään puppua, vaan pelottavan usein varsin tarkka! 🙄

Olen (uskoakseni) itse ”väistänyt luodin” toistaiseksi, mutta missään nimessä en suhtaudu tähän välinpitämättömästi taikka ylimielisesti.

Osaatko kertoa mitään konkreettista tämän tuntemuksesi taustalta? Mikä sen mahtaa trigata? Ihan uteliaisuuttani kyselen 🙃

Niinpä! Jotenkin sen vain vaistoaa. Pienet jutut.

Haluaa nähdä työpäivän aikana, ei ikinä ehdota iltaa tai viikonloppua. Lasten takia, jotka ovat siis teinejä. Myös kuntosali on iltaisin, sielläkin voisi käydä päivällä.

Laittaa vain viestiä, ei ikinä soita. On myös kokoajan läsnä Whatsapissa.

Puhuu liian kauniisti. Saa minut ihastumaan. Puhuu juuri niin kuin parisuhteen haluava mies puhuisi. Vaikuttaa kunnon mieheltä.

Joku tässä nyt mättää. Muiden miesten kanssa tämä vaihe on menty ihastuessa, enkä ole edes miettinyt muita naisia. Nyt se vain pulpahtelee mieleen, että olen vain yksi muutamasta ja on vielä joku tärkeämpi kenen kanssa viettää parhaat ajat.

Ap

Vierailija
100/126 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä edes tarkoittaa tapaamiset työajalla? Eikö sillä ole töitä tehtävänä? Mihin tuo tuosta voi edetä jos tuo on ainoa tapa tavata. 🤯 Pajunköysi maistuu pääsiäisen kunniaksi.

Hän on yrittäjä ja hänen työntekijänsä hoitavat kaikki operatiiviset työt. Hän on vapaa päivisin.

Ap

Mutta onko kuitenkin jotenkin olevinaan töissä päivisin, pyörii konttorilla tms? Tai siis miksi puhut että työpäivien aikana jos kummallakaan teistä ei ole töitä päivisin?

Kyllä hän töitä tekee, mutta ne eivät ole aikasidonnaisia. Tarkoitan, että näemme arkipäivinä päivällä, emme iltaisin tai viikonloppuisin.

Ap