Lempisärkylääkkeesi?
Kommentit (26)
M26 kirjoitti:
Pamol 500 mg. <3 Tulee napsittuu ku karkkii.
Kai tiedät, että jos napsit enemmän kuin 6 kpl vuorokaudessa, se tuhoaa maksasi ja seuraavaksi tulee noutaja?
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Pamol 500 mg. <3 Tulee napsittuu ku karkkii.
Kai tiedät, että jos napsit enemmän kuin 6 kpl vuorokaudessa, se tuhoaa maksasi ja seuraavaksi tulee noutaja?
Maksa sanoo poks vain yhden kerran.
Kun ibuprofeeni tuli Suomeen käsikauppaan se lähestulkoon muutti elämäni. Aikaisemmin ei ollut vapaasti ostettavaa särkylääkettä joka olisi tehonnut hirveisiin kuukautiskipuihini. Ibuprofeeni taas tehosi täydellisesti. 200mg tabu vei kivun taivaan tuuliin.
1. Panacod (tehokas + "parantaa" muitakin vaivoja)
2. Ibutabs (nämä pystyy puolittamaan eikä pelkoa sekoittamisesta muihin lääkkeisiin koska keltainen väri)
3. Panadol
Ibuprofeeni merkistä riippumatta toimii minulla hyvin kaikkeen muuhun paitsi pahimpiin hermosärkyihin.
Panadolilla ei ole minulla juurikaan vaikutusta sellaisenaan, vahvistaa kyllä hieman ibuprofeiinin tehoa.
Tramadolidepotti vie kokonaan kivun josta 800mg burana + 1g panadol aavistuksen vaan tylsyttää terää.
1. Panadol Zapp (nopeasti vaikuttava parasetamoli)
2. Vimovo (naprokseeni+esomepratsoli samassa, reseptilääke)
Mun vatsa ei kestä ibuprofeenia ollenkaan, edes vatsansuojalääkkeen kanssa. Tallinnasta tulee ostettua halvalla aina parasetamolia ja naprokseenia, joka on siellä normaali itsehoitolääke - täällä meillähän sitä saa kalliilla kun pyytää farmaseutilta ja kuuntelee luennon.