Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempisärkylääkkeesi?

Vierailija
05.04.2021 |

Minulla on tässä järkässä:

1. Burana caps
2. Ibuxin
3. Ibumax

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Panadol Zapp (nopeasti vaikuttava parasetamoli)

2. Vimovo (naprokseeni+esomepratsoli samassa, reseptilääke)

Mun vatsa ei kestä ibuprofeenia ollenkaan, edes vatsansuojalääkkeen kanssa. Tallinnasta tulee ostettua halvalla aina parasetamolia ja naprokseenia, joka on siellä normaali itsehoitolääke - täällä meillähän sitä saa kalliilla kun pyytää farmaseutilta ja kuuntelee luennon.

Vierailija
22/26 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Pamol 500 mg. <3 Tulee napsittuu ku karkkii.

Kai tiedät, että jos napsit enemmän kuin 6 kpl vuorokaudessa, se tuhoaa maksasi ja seuraavaksi tulee noutaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Pamol 500 mg. <3 Tulee napsittuu ku karkkii.

Kai tiedät, että jos napsit enemmän kuin 6 kpl vuorokaudessa, se tuhoaa maksasi ja seuraavaksi tulee noutaja?

Maksa sanoo poks vain yhden kerran.

Vierailija
24/26 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ibuprofeeni tuli Suomeen käsikauppaan se lähestulkoon muutti elämäni. Aikaisemmin ei ollut vapaasti ostettavaa särkylääkettä joka olisi tehonnut hirveisiin kuukautiskipuihini. Ibuprofeeni taas tehosi täydellisesti. 200mg tabu vei kivun taivaan tuuliin.

Vierailija
25/26 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Panacod (tehokas + "parantaa" muitakin vaivoja)

2. Ibutabs (nämä pystyy puolittamaan eikä pelkoa sekoittamisesta muihin lääkkeisiin koska keltainen väri)

3. Panadol

Vierailija
26/26 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ibuprofeeni merkistä riippumatta toimii minulla hyvin kaikkeen muuhun paitsi pahimpiin hermosärkyihin.

Panadolilla ei ole minulla juurikaan vaikutusta sellaisenaan, vahvistaa kyllä hieman ibuprofeiinin tehoa.

Tramadolidepotti vie kokonaan kivun josta 800mg burana + 1g panadol aavistuksen vaan tylsyttää terää.