Lempisärkylääkkeesi?
Minulla on tässä järkässä:
1. Burana caps
2. Ibuxin
3. Ibumax
Kommentit (26)
Paracetamol. Ibuprofeeni ei käy mulle.
En tiedä, mutta kai se jotain kertoo, että näin juuri pari yötä sitten unta, missä keskeisessä roolissa oli kolme oxycontin-tablettia. Tai ehkä kyseessä oli jonkun muunmaalainen tuote, koska blister packin takaosassa luki vain Oxy. Noh, oxycodone joka tapauksessa.
Panadol forte 1g ja ibumax 400mg aina samaan aikaan niin lähtee kivut.
Naprokseeni, mutta en saa käyttää sitä. Sairauksieni takia sallittuja ovat vain parasetamoli (joka ei auta kipuun), kodeiini (josta tulee kauhea olo) ja tramadoli (josta tulee paha huimaus).
Vierailija kirjoitti:
Panadol forte 1g ja ibumax 400mg aina samaan aikaan niin lähtee kivut.
Tämä kyllä toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vodka
Viru Valge vägev vodka.(80%).
1. Burana 400, valkoinen veden kanssa nieltävä
2. Täsmäkipulääke ja täsmälääke
Ei mikään. Parasetamoli ei vie kipuja lainkaan pois ja ibuprofeenia en voi vatsani takia käyttää.
Pamol 500 mg. <3 Tulee napsittuu ku karkkii.
Panadol Forte. Panacodia varalla, mutta tulee pahoinvointia ja käy huppuun ikävästi. Ibuprofeeni on lähinnä krapulalääke.
1. Panacod
2. Miranax
3. Burana 800
Nää on semmoset jotka mulla auttaa. En tiedä miksi kehoni ei oikein reagoi lääkkeisiin, joten aika vahvoja joutuu syömään jos on tilanne päällä. Kaveri kerran puolitti 400mg Buranan kun päätä särki. Ihan vähän nauratti kun itsellä ei ole mitään vaikutusta noista käsikauppalääkkeistä.
Ibumax 400mg
Voltaren 75mg tai 50mg rapid
Panadol forte 1g
Panadol vain yhdessä tai vuoronperään Ibumaxin tai Voltarenin kanssa. Yksinään auttaa yhtä paljon kuin joisi lasillinen vettä.
Punaviini.