Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden työsuhde on laitettu jäähylle koeajalla....................

Vierailija
05.04.2021 |

Itselleni on käynyt näin, epäilen, että persoonallisuuteni ärsyttää, olen hyvin suora ja avoin ihminen, tätä ei hyväksytä. Muuten olen lunkki ja ystävällinen ja positiivinen. Työkavereille olen todella todella mukava ja ystävällinen, kannustan toisia, olen kuitenkin huomannut, että minua ei kannusteta. Omaanko liian hyvän itsetunnon, en suostu ovimatoksi niinkuin useimmat, olen huomannut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt niin, ei ollut kiva kokemus.

Vierailija
2/5 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora ja avoin ihminen eli toisin sanottuna päin naamaa kaiken töksäyttelevä mûlkku... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää ennen koeajan päättymistä tuli koeajan purku. Tein hulluna töitä, olin kaikkien kaveri, paitsi selkäänpuukottavan kollegani. Lähtöäni oli puuhattu selkäni takana jo n.2 kk... mutta minusta otettiin kaikki irti ja tuurasin kollegaani puolen vuoden aikana ainakin 7 viikkoa ( julkisen puolen pitkät lomat ).

Toisaalta parempi niin mutta oli myös hyvin ravisteleva kokemus ja jätti arvet 🙁

Vierailija
4/5 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suora ja avoin ihminen eli toisin sanottuna päin naamaa kaiken töksäyttelevä mûlkku... 

Voi voi, kommenttisi kertoo sen kuinka olet harmaahiiri huonon itsetunnon omaava suomalainen, otan osaa. Kielesi loistaa ruskeana kaikesta nuolemisesta...........................otan todellakin osaa.

5/5 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne kokee että jos olet kovin itsetietoinen niin puuttuu kyky joustaa...vaikee sanoa kun työyhteisöt ja tehtävät ja yhteisön dynamiikka on joka paikassa eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi