Joillekin se vanhemmuus ei vaan sovi, ja luonto on näin päättänyt. :(
Viitaten tuohon yhteen ketjuun, joka on koko viikonlopun tässä pyörinyt. Ei kaikille kannattaisi edes lapsettomuushoitoja suoda. Kun luonto on päättänyt, että ei, niin ei sitten.
Toki on erehdyksiäkin sattunut luojalla.
Kommentit (11)
tän logiikan mukaan seuraavat väittämät pätevät:
aikuinen on valmis ja kykenevä vanhemmaksi, jos hän kykenee lisääntymään
vanhemmuus on annettu ominaisuus, jota ei voi harjoitella ja jossa ei voi kehittyä
helposti raskaaksi tulevat naiset ovat parempia äitejä
...ihmettelen vain, mihin me näin yksinkertaisessa maailmassa tarvitsemme lastensuojelua? Kaikki lastensuojelulapset ovat siis hedelmöityshoitoperheiden ja adoptioperheiden lapsia.
Jos on näin, niin miten adoptio olisi parempi vaihtoehto lapselle kuin abortti?
ja todellakin nämä juoppo ja narkki vanhemmat niitä oikeen luotuja vanhemmiksi???niinkö??!!
ym teini pennut jotka ei välitä lapsistaan tuon taivaallista!!!
itsellä kaksi lasta,en siis ole katkeroitunut lapseton,mutta mieti ny hyvä ihminen mitä sanot,on paljon hyviä ja vastuuntuntoisia ihmisiä jotka eivät saa lapsia vaikka heidän just pitäisi saada!
Nousi ihan selkäkarvani pystyyn tästä ap:n aloituksesta.
Uskon kyllä, että tämä on provo...mutta jos ei..
Ensin mietin hetken, mitä kirjoittaisin ja:
Päätin, että en muutenkaan jaksa kaikenmaailman nobodyja elämässäni enää noteerata, joten annan olla. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi väittelyyn.
VAI PITÄISKÖ VAIKKA LASTEN ELÄÄ JOSSAIN KYLÄSSÄ KERJÄTEN?? JA EHKÄ SELVITÄ HENGISSÄ ELÄMÄSTÄ??
SAAKELI KUN JOKKUT EI OO SAANU JEESUKSELTA AIVOJA JOKKA TOIMIS!
Vierailija:
kiitos ap, olet oikein esimerkillinen tässä asiassa
Vierailija:
Viitaten tuohon yhteen ketjuun, joka on koko viikonlopun tässä pyörinyt. Ei kaikille kannattaisi edes lapsettomuushoitoja suoda. Kun luonto on päättänyt, että ei, niin ei sitten.
t. hedelmöityshoidolla syntyneen lastensuojelulapsen äiti ;)
Vanhemmuus on sopinut mulle jo ihan riittävän monta kertaa; en enää millään jaksaisi. Miten voi olla mahdollista, että toiset yrittää lämpöjä laskeskellen monta kuukauttaa ja minä ajaudun paksuksi yhdestä kumin rikkoutumisesta!! Epäreilua!
Vaikka luonto kuinka yrittää sanoa, etä mulle vanhemmuus sopisi, niin tällä kertaa en jaksa olla samaa mieltä. Lapset on mun osalta tehty; keskeytykseen, mars!
Jos luonnolla olisi sormensa tässäkin asiassa pelissä, niin todella moni äiti olisi lapseton eikä helposti sikiävää sorttia ja moni lapseton olisi usean lapsen äiti.
Millä helvetillä tämän asian perustelee? Miksi näin?
Miksi MIksi MIKSI MIKSI ?????
T. eräs katkeroitunut hoidoissa käyvä
Olen sydänverelläni pettyneenä kirjoittanut lapsen saannin vaikeuksista, ja kuinka se on vaikuttanut omaan mielenterveyteeni.
Ja kommentit ovat olleet juuri tähän tyyliin
" Sinä et edes äidiksi sovellu!"
" Toivottavasti et ikinä saa lapsia!"
Näköjään eräiden suusta/näppiksestä nuo ap:n kaltaiset sanat ovat olleet sallittuja.
Samaan hengenvetoon kiitän myös luontoa siitä, että se on sallinut ihmisen kehittyä ja keksiä muitakin hoitoja ja siksi mm. äitini on elossa vaikka oli vaikeasti sairas :)