Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sadistisisinta, mitä opettaja on minulle tehnyt... -ketju

Vierailija
05.04.2021 |

Itsellä, kun menetin isäni niin opettaja alkoi aina jakaa ryhmiä tai otti muuten vain jaon, mikä perustui esimerkiksi siihen mikä isän nimi on ja alkukirjaimen mukaan aakkosjärjestykseen tai kysyttiin lempiväriä. Tämä alkoi, kun opettaja sai tietää asiasta. Samaten hän kirjoitti arvosteluihin ja tehtäviin kysymyksiä isästäni, ei ainuttakaan kommenttia itse tehtävästä, mihin minun piti kirjoittaa vastaukset.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa liittää myös terveiset mukaan kyseiselle opettajalle ja hänelle haluaisin sanoa, vaikka mitä. Jätän kuitenkin sanomatta. Vain toivon, että karma on olemassa.

ap

Vierailija
2/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi minut välituntijärjestäjäksi pahimman kiusaajani kanssa. Oli hyvin tietoinen kiusaamisesta. Isänpäiväkortti oli tehtävä isälle , vaikka oma isäni oli kuollut. Ei saanut tehdä ukille , joka eli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikeissa kirjoittaa oman kokemukseni, mutta se ei ole edes mainitsemisen arvoinen sinun kokemuksesi rinnalla. En usko karmaan, mutta toivoisin, että jotain vastaavaa tapahtuisi tuon opettajan kohdalla. :(

Vierailija
4/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoi minut välituntijärjestäjäksi pahimman kiusaajani kanssa. Oli hyvin tietoinen kiusaamisesta. Isänpäiväkortti oli tehtävä isälle , vaikka oma isäni oli kuollut. Ei saanut tehdä ukille , joka eli.

Tämä on muuten ihan uskomatonta, että kuinka psykoottisesti isän- ja äitienpäiväkortteihin suhtaudutaan. Ei saa tehdä isovanhemmille tai muille henkilöille. Siis miksi ei? Koska nimi on isän/äidin kortti. 

Vierailija
5/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en usko näihin juttuihin pätkän vertaa, paitsi jos olette yli 70v.

Vierailija
6/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiseksi vetää aloittajan kertoma.

Vierailija
7/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja suuttui kondomien puheista. Käski mun piirtää kuvia kondomeista.

Vierailija
8/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä en usko näihin juttuihin pätkän vertaa, paitsi jos olette yli 70v.

Ole uskomatta.

Vierailija
9/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettaja antoi piiskaa ja pani pimppiin jälki-istunnossa

Kaikki mihin palstamies koskee muuttuu 💩.

Vierailija
10/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaa ja alkaa parantaa väkisin. Avaa yksityis asiat julkiseksi. Märehtii oman paskan elämän toisten läpi. Opettajakoulutuksesta tulee koskelamainen kidutusväline. Käytetään kohteeseen ufc tyyliin.

Vierailija
11/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikan opettaja laittoi peruskoulussa väkisin luokan eteen tekemään kalvoille tai liitutaululle tehtäviä, joista tiesi tasan, etten osannut. Toistuvasti. Ja istui sitten vaan hiljaa tuijottamassa, kun hikoilin pala kurkussa minuutteja taulun ääressä. En tiedä, oliko tuo joku vanhanaikainen kehno yritys antaa minulle opetus, että julkisen nöyryytyksen pelossa opettelisin tai jotain. Minulla oli siis oppimisvaikeuksia ja tarkkaavaisuushäiriö.

Tämä Helsinkiläisessä "eliittikoulussa" 2000-luvulla

Vierailija
12/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten ihan uskomatonta, että kuinka psykoottisesti isän- ja äitienpäiväkortteihin suhtaudutaan. Ei saa tehdä isovanhemmille tai muille henkilöille. Siis miksi ei? Koska nimi on isän/äidin kortti. 

Mitenhän nämä vanhan kansakunnan opettajat suhtautuisivat siihen, että jollakulla onkin 2 äitiä tai 2 isää?

Vierailija
13/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaana menin kauhean maailmantuskan vallassa kysymään uskonnon opettajalta, joka oli körttiläinen nainen, että miksi jumala sallii kaiken pahan maailmassa, jos on kerran olemassa. Opettaja suuttui ja sanoi, että kysymykseni on jumalanpilkkaa. Minusta tuli yhdellä iskulla ateisti.

Vasta 26-vuotiaana ymmärsin, että ei kannata heittää lasta pesuveden mukana. Kristinusko on vain yksi tulkinta.

Vierailija
14/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

....eivät opettaneet minua näköjään kirjoittamaankyseisessä koulussa "helsinkiläinen" pienellä h-kirjaimella :D

Vierailija
15/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löi useamman kerran ja retuutti kädestä, kuin räsynukkea. Puhumattakaan henkisestä väkivallasta. Todellakin toivon, että karmaa on olemassa ja tämä sekopää-ämmä saa sen kunnolla tuntea! En nimittäin ole ainoa, ketä kohteli kaltoin..

Vierailija
16/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla yksi tyttö kiusasi toista, oli sellainen luokan prinsessa jolla oli aina paljon ystäviä ja joku jollain tavalla hampaissa.

Asiaa sitten selvitettiin luokan ja open kesken. Opettaja otti meidät pareittain käytävään ja kysyi ollaanko nähty että kiusataan ja että kuka kiusaa.

En ole itselleni antanut anteeksi etten asiasta sanonut opelle mitään, mutta itsesuojeluvaisto oli niin kova. Jouduin nimittäin tuohon kyselyyn tuon kiusaajan kanssa. Ehkä ope piti mua luotettavana ja ajatteli että kerron jos asia on totta, mutta en uskaltanut.

Olin itsekin myöhemmin tuon kiusaajan hampaissa ihan vain siitä syystä, että ystäväni oli riitaantunut hänen kanssaan. Yhtäkkiä olin ilmaa ja kuin spitaalinen hetken aikaa, vaikken heidän riitaansa osallistunut mitenkään.

Minusta tuli bestiksiä tuon kiusatun kanssa hieman myöhemmin ja kiusaajan elämä ei ole mennyt ihan yhtä tasaisesti kuin tuolloin, jolloin tuntui että kaikki palvoi häntä.

Vierailija
17/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin huono tekstiilitöissä. Olisin halunut puutöihin , mutta tytölle se ei tietenkään ollut mahdollista. Opettaja nauroi kun pyysin tätä. Piti sitten ommella ja neuloa , se oli yhtä tuskaa ja opettajan huutoa. Sain jotain ommeltua , ei ollut siistiä työtä pura pois ja aloita alusta. En vuodessa saanut yhtäkään työtä valmiiksi.

Vierailija
18/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri palannut kouluun sairaslomalta umpisuolen poiston jälkeen. Olin 9-v. Liikuntatunnilla opettaja pakotti tekemään kärrynpyöriä. Aloin itkeä, koska leikkaushaava oli tietysti vielä kipeä ja kieltäydyin yrittämästä niitä enempää. Opettaja kutsui minua "diivaksi". Istuin voimistelusalin reunalla yksin itkemässä ja pari muuta tyttöä tuli lohduttamaan minua. Opettaja huusi heidät "Pois sieltä, koska "A" puhuu nyt pahaa opettajasta!".

Tapahtumapaikkana Kannelmäen ala-aste.

Vierailija
19/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat ovat pilkanneet perheeni uskonnollista vakaumusta. Olin jatkuvassa opettajien "hampaissa". Surullista kun opettajat eivät tajunneet, ettei lapsi voi vaikuttaa vanhempiensa valintoihin ja lapsen kasvattaa vanhemmat tahtomallaan tavalla. Lisäksi olin koulukiusattu useiden oppilaiden taholta liittyen juurikin uskontoon.

Aikuisiällä erosin kyseisestä uskonnosta ja se on ollut todella vapauttava kokemus monella tavalla. Elämänmittaiset traumat on aiheutuneet. Erilaisuuden tunne, en kuulu joukkoon - siitä ei pääse eroon.

Tunnen syvää myötätuntoa kaikkia uskovaisperheiden lapsia kohtaan, ei heillä liene helppoa tänäkään päivänä. Jos joku opettaja tätä lukee niin toivon sinulle viisautta toimia tasapuolisesti kaikkia kohtaan. Minä olin aivopesty lapsi joka saarnasi samaa saagaa mitä kotona ja uskonyhteisössä olin oppinut.

keski-ikäinen

Vierailija
20/55 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasin kun meidän piti esittää joulujuhlassa runo. Jokaisella luokkalaisella oli oma osuutensa joka piti lausua. Menin paniikkiin ja unohdin vuorosanani. Seisoin punaisena lavalla ja häpeän kyyneleet nousivat silmiin. Esitys kuvattiin videokameralla. Joulujuhlan päätteeksi opettajamme pyöritti tuota kohtaa videolta, jossa mokasin, ainakin 10 kertaa koko luokan edessä ja toistelivat "muistakaa sitten ettette koskaan pilaa esitystä niinkuin *Mari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän