Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi/nuori ei kysy ketään minnekään

Vierailija
05.04.2021 |

Menee jos joku muu pyytää, vaikka porukalla höntsäämään. Itse ei kuitenkaan kysy koskaan ketään, korkeintaan parasta kaveria joskus. Pitääkö tästä huolestua? Itseäni ärsyttää. Tuntuu että ei osoita kenenkään seuran kiinnostavan.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vamhempi tyttäreni oli teininä samanlainen. Ihan normaali aikuinen nainen on nykyään. Ei pidä olla huolissaan, jos nuori viihtyy kotona.

Vierailija
2/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut tuollainen. Ei minua kiinnosta kukaan niin paljon että minnekään pyytäisin mutten kehtaa kieltäytyä jos joku pyytää. Sosiaaliset tilanteet väsyttävät, yksinäni jaksan touhuta vaikka mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ikävältä äidiltä

Vierailija
4/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut pojat pyörii tuolla mopoporukoissa, bileporukoissa tai urheiluporukoissa. Oma ei mene mihinkään.

Vierailija
5/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla lailla? Kyllä toivoisin että lapseni osoittaisi kiinnostusta muita ihmisiäkin kohtaan. Ap

Vierailija
6/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut pojat pyörii tuolla mopoporukoissa, bileporukoissa tai urheiluporukoissa. Oma ei mene mihinkään.

Jospa häntä kiusataan tai syrjitään?

Vierailija
7/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla lailla? Kyllä toivoisin että lapseni osoittaisi kiinnostusta muita ihmisiäkin kohtaan. Ap

Miksei lapsesi kelpaa sinulle omana itsenään?

Vierailija
8/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut koskaan introverteistä?

Vierailija
9/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen. Patistan välillä pyytämään kaveria ulos sillä ei kotona paljon muuta tee kuin on puhelimella tai koneella

Voi olla epäsosiaalisuutta ja ettei jaksa, tai sitten välttelee hylkäämistä. Eihän se kiva ole jos kaveri sanoo ei ja torjunnat painuu ihmisen mieleen lujempaa kuin onnistuneet kerrat. Jos on välillä tullut tylyjä vastauksia niin ei välttämättä ole kiva kysyä enää!

Vierailija
10/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin mun lapsi on yleensä sanonut että olo tosi kivaa,jos on kavereiden kanssa ollut. Lähteminen ei vaan ole mukavaa

Vierailija
11/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aspergerilta. Olen varma, että viihtyy kotonasi vielä 45-vuotiaanakin eikä mene minnekään. Meidän esikoinen on mykkä burgeri eikä kavereita eikä muutenkaan sosiaalista elämää, kun taas meidän kahdella muulla on kavereita liuta ja liikkuvat porukoissa. Tämä yksi vaan tietokoneellaan nyhjää ja on tylsä. Ihan hävettää äitinä tuollainen mykkä nyhjäke.

Vierailija
12/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen. Patistan välillä pyytämään kaveria ulos sillä ei kotona paljon muuta tee kuin on puhelimella tai koneella

Voi olla epäsosiaalisuutta ja ettei jaksa, tai sitten välttelee hylkäämistä. Eihän se kiva ole jos kaveri sanoo ei ja torjunnat painuu ihmisen mieleen lujempaa kuin onnistuneet kerrat. Jos on välillä tullut tylyjä vastauksia niin ei välttämättä ole kiva kysyä enää!

Tätä minä pelkään koska on noita hylkäämisiäkin ollut. Silti hyviäkin kavereita on olemassa joten toivoisin että löytyisi se rohkeus kuitenkin yrittää. Jos ei ota riskiä ei mitään saakaan. Ap

Vierailija
13/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo höntsäämiset porukalla jäivät jonnekin 90-luvulle. Nykyisin käydään seuran treeneissä pelaamassa.

Vierailija
14/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään mennyt aikoinaan, möllötin aina kotona. Vihasin aina sitä painostamista vanhempien toimesta ja syyllistämistä ja kyselyä sukulaisten toimesta, mitä harrastat, mitä teet, jne. No en mitään, mitä se sulle kuuluu?

Aikuisiällä olen mennyt enemmän, mutta ei minusta tule sosiaalista perhosta ikinä. Hyvin olen elämässä pärjännyt, pariutunut, työllistynyt, lisääntynyt ja ollut aina onnellinen etenkin kun olen jo tarpeeksi vanha tietääkseni että saan olla juuri sellainen kuin olen. En ole siksi huolissani omastakaan teinistä joka on samanlainen kuin minä aikanaan, isäänsä on tullut.

M43

Vierailija
15/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa ahdistavan painostavalta ja epävarmalta vanhemmalta joka yrittää pusertaa lastaan johonkin muottiin.

Vierailija
16/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhjäkkeen äiti kirjoitti:

Vaikuttaa aspergerilta. Olen varma, että viihtyy kotonasi vielä 45-vuotiaanakin eikä mene minnekään. Meidän esikoinen on mykkä burgeri eikä kavereita eikä muutenkaan sosiaalista elämää, kun taas meidän kahdella muulla on kavereita liuta ja liikkuvat porukoissa. Tämä yksi vaan tietokoneellaan nyhjää ja on tylsä. Ihan hävettää äitinä tuollainen mykkä nyhjäke.

Ei sekään ole hyvä että yrität väkisten muiden seuraan. Voi tulla kiusaamista. Parasta olisi jos löytäisi toisen samanlaisen asperger kaverin.

Vierailija
17/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi vaikuttaa ihanalta tyypiltä. On suuri lahja viihtyä yksin. Jokainen meistä on erilainen ja arvokas. En haluaisi olla sinun lapsesi.

Vierailija
18/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko haukkumaan ihan tarkoituksella asseja?

Vai onko sulla joku tietty autistilapsi mielessä, jota voisit kiusata. Lähtisikö juoruja leviämään tälläkin tavalla?

Oot sä sairas!

Vierailija
19/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi Suomessa pitää aina päästä pennut ulos? Sit ne kulkevat jengeissä iltaisin terrorisoimassa.

Vierailija
20/37 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi kotona oleminen olisi möllötystä?