Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vanhat pervot on miehiä, ja

Vierailija
05.04.2021 |

vanhat miehet pervoja?
En ole havainnut naisissa miehille tyypillistä pervokäytöstä. Esimerkiksi eritteet, teinit, eläimet jne nuhruisuus.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisemmat putkiaivot

Vierailija
22/26 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vanhoista, mut naisista löytyy samoin pervoutta tarpeeksi. Ette ole koskaan kuulleet nymfomaaneista ja kimppapanoista, parinvaihto bileistä jms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä pervo olen ollut koko ikäni, ei ole halut muuttuneet yhtään mihinkään vanhetessa.

Nuorena olin nuori pervo ja nyt vanhempi pervo.

M52

Vierailija
24/26 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pahimmat irstailijat aloittavat jo nuorena. Esim minut pakotti 14-vuotias pois, kun olin itse saman ikäinen, mutta ei sen ikäistä osaa kukaan epäillä. Vanhoilla miehillä on kai vähemmän hävittävää ja mahdollisesti jotain alkavaa dementiaa, joten tekevät julkisemmin.

Vierailija
25/26 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama syy kun kaikki hourat on naisia ja vanhat naiset kaikki hourivat.

Vierailija
26/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mua on alkanut ällöttää ihan kaikki miehet nykyään kun tuntuu että jokaikinen on irstas pervo.

Elämäntehtävä on tuijottaa prnoa ja sitä matkia. Hyi helvetti

Se on niin iljettävää kun meilläkin tämä vanha pervo vaati kerran että minun pitäsi liikahtaa sukupuoliyhteyten aikana.

Sellaiseen irstauteen en suostunut ja tuosta hyvästä siltä jäi se maaliskuun yhtyntä saamatta! Eipä ole uskaltanut moisia irstauksiaan enää toistamiseen ehdottaa.