Seksikkäin naisen vaate
Jos nainen on muuten makuusi ulkoisesti, mikä on mielestäsi paras vaate hänelle, että hän on seksikkäin millään?
Kommentit (35)
Bisneslook hameella,korkokengät ja hieman jalkahieltä tuoksuvat liivisukat.Jo seisoo kulli,kun saa raotella kenkiä ja tuntea naisen kiimaisen tuoksun.
Stayupit ja stringit tuli ekana mieleen.
Mutta aloituksen vaihtoehdoista lyhyet ja tiukat shortsit varmaan olisi paras. Piti just vaihtaa kanavaa kun YLE näytti autoja harrastavia teinityttöjä "bensaa suonissa" ohjelmassa, monella lyhyet, tiukat shortsit ja alkoi housuissa kovettua minulla liikaa.
Hame, mahdollisimmanbpieni, tai mekko.
Mulle ei farkkupeppu ole ikinä kiihoittanut.
Sukkanauhavyö tai korsetti + sukat, avokuppirintaliivit.
M43 kirjoitti:
Ilman vaatteita ja meikkiä paras, mieluiten myös ilman karvoja kaulasta alaspäin.
Eli parta ja viikset saa olla?
Oudot vaihtoehdot. Keksin heti monta parempaa vastausvaihtoehtoa. N
Polvet paljastava hame. Siihen lisäksi vielä korkokengät ja ylävartalon suloja imarteleva toppi, niin olen täysin myyty.
M34
Stringimallin body, ja sen kanssa matalavyötäröiset housut
Hopeinen tai kultainen maalattu vartalo hyväkroppaisella. Ei vaate tosin.
Googlettakaa jen sanders, niin näette hyvin seksikästä pukeutumista!
Jos kroppa on kunnossa, mikä tahansa tiukempi vaatetus näyttää seksikkäältä, koska se vartalo näyttää seksikkäältä. Jos ja kun pitää valita, valitsen tavalliset arkivaatteet kuten villapaita ja farkut. Siinä on sitä jotain kun nainen ihan luomuna ilman suurempaa meikkaamista ja arkisesti pukeutuneena saa tämän pojan kovettumaan.
Erikoismaininnan saa kansallispuku. En osaa selittää miksi.
Jotenkin vaan mekko ja hoidetut varpaat paljastavat sirot sandaalit. ai hemmetti, mekko vyötärölle ja nainen sohva vasten. Ah.