Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies , joka ei pysty siivoamaan heti huono valinta parisuhteeseen?

Vierailija
05.04.2021 |

Nyt sinkkuna maksan rahaa siskolle, että hän siivoaa asuntoni.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista liikuntaa pystyt tekemään ap?

Vierailija
42/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, aloittajan lauseen muotoilu estäisi jo tutustumisen sen enempää: selkäkivulle on olemassa jokin syy, mitä aloittaja ei tuonut esille. Joko se on psykosomaattista ja kroonistunutta, tai sitten taustalla on jokin paha loukkaantuminen ja se on hoidon ja liikunnan puutteen takia kroonistunut (kerta sisko käynyt jo pidemmän aikaa siivoamassa) tai sitten taustalla on jokin selkäsairaus, kuten selkärankareuma joka ei ole hoitotasapainossa. Joka tapauksessa aloittajan tekstistä paistaa kilometrin päähän se tosiasia, että elämä on kivaa niin että sisko käy siivoamassa (miksei ihan siivousfirma, jos kerran jokin parisuhdekin on kaatunut siihen että SISKO käy kyyläämässä kotona??), itse voi voivotella selkäkipua valittaen ja sen taakse piiloon mennen, tekemättä kuitenkaan itse asialle mitään?

Tosiaan se kivunhallinta, kivunlievitys, kuntoutus niin että selkä ei enää määritä sitä, mitä elämässä voi tehdä ja mitä ei voi tehdä, olisi saatava kuntoon ennen haavettakaan mistään parisuhteesta. Ei elämä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistinä ihmisenä se olisi minulle kauhistus. Jokaisen täytyy siivota omat sotkunsa eikä vain aiheuttaa lisäsotkua. Jollekin toiselle sottapytylle se tuskin olisi paha juttu. Varmaan tykkäisivät enemmän siitä, niin voivat itsekin ottaa rennosti oman sotkuisuutensa kanssa.

Vierailija
44/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailukumppanilla käy siivooja ja muuten pitää tavaransa järjestyksessä. 

Vierailija
45/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että et pysty olevinaan imuroimaan

Pysty olevinaan imuroimaan???

Ei kai kukaan oikeasti sano näin?

Oikeasti??

Vierailija
46/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo haittaa, jos siivoojaan on varaa. 

Vierailija
47/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelyä ja pyöräilyä. Kaikki kurottelua vaativa tai kyykkyliikkeet on pois laskuista.

ap

Vierailija
48/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi ongelma on tuo selkävaiva kuin siivous. 

Vierailija
49/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi suhteeseen invalidin kanssa, et varmaan ap itsekään halua suhteeseen kaltaistasi invalidia? Vai millaisen invaliditeetin omaavan naisen kanssa itse voisit olla suhteessa?

Vierailija
50/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Eri asia, jos laiskottaa ja siksi maksaa siivouksesta toiselle, mutta jos ei edes osaa eikä halua opetellakaan, niin ei jatkoon.

Selkäni on rikki ja siksi en pysty siivoamaan. Töissä pystyn käymään, koska siellä ei joudu vaikeisiin asentoihin.

ap

Tutustuminen katkeaisi jo tuohon tietoon. Haluan miehen, jonka kanssa voi reissata, kiipeillä tuntureilla, nukkua teltassa ja tehdä paljon muutakin fyysistä.

No suurin osa naisista tuskin on useinkaan vuorilla, joten sen kaltaisista naisista lähinnä etsin seuraa.

ap

Moni on sanonut retkeilevänsä. Minäkin harrastan sitä. Samoin puutarhanhoitoa, koiran kanssa lenkkeilyä yms. Kaiken tämän joutuisin siis tekemään yksin? Asun omakotitalossa ja minulla on myös kesämökki...

En näkisi yhteistä tulevaisuutta sellaisen miehen kanssa, joka ei kykenisi osallistumaan mihinkään minulle tärkeään.

Vierailija
51/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

että et pysty olevinaan imuroimaan

Pysty olevinaan imuroimaan???

Ei kai kukaan oikeasti sano näin?

Oikeasti??

Imurointi on helppoa lähinnä seisaaltaan ja hyvässä työasennossa tapahtuvaa toimintaa. Kyykistellä ei paljoa tarvitse, jos on tehnyt kodistaan itselleen ja sairaudelleen mahdollisimman sopivan erilaisia ratkaisuja käyttämällä.

Isälläni meni selkä hajalle auto-onnettomuudessa noin 15 vuotta sitten ja hän pystyy oikein mainiosti imuroimaan. Huonekalut ovat osin kevyesti siirrettäviä, sekä esimerkiksi yöpöytä ja pari muuta pientä pöytää on kiinnitetty seinään, eli pöytien jalat eivät ole esteenä. Sänky on lattiaan saakka ja reunoilla on listat, joten, joten sen alle ei pölyä juuri pääse. Tiskikone on oikealla tasolla, joten kurkotella ei tarvitse, samoin muut usein käytettävät tavarat.

Aika usein asiat ovat siis ratkaistavissa, jos haluaa ja ap on luultavasti vain haluton imuroimaan, eli hän ei olevinaan pysty sitä tekemään.

Vierailija
52/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Eri asia, jos laiskottaa ja siksi maksaa siivouksesta toiselle, mutta jos ei edes osaa eikä halua opetellakaan, niin ei jatkoon.

Selkäni on rikki ja siksi en pysty siivoamaan. Töissä pystyn käymään, koska siellä ei joudu vaikeisiin asentoihin.

ap

Valitettavasti en tietoisesti ottaisi selkävaivaista tai muuten kroonisesti sairasta miestä, koska usein ihmiset joilla on jatkuvia kipuja ovat itsekeskeistä ja raskasta seuraa, vaikka se ei heidän oma vikansa olekaan. Jos nykyisellä miehelläni menisi selkä rikki tai muuten saieastuisi, niin toki parhaani mukaan kestäisin ja tukisin.

Usein, ei aina. Mullakin kipuja joka päivä, en silti valita ja teen työni.

Vierailija
53/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen käy itselleni terapiasta. Nautin siivoamisesta.

Ja asunto kiittää puhtaudellaan silmän levätessä.

M.54

Vierailija
54/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelyä ja pyöräilyä. Kaikki kurottelua vaativa tai kyykkyliikkeet on pois laskuista.

ap

Pystytkö kävelemään muuallakin kuin tasaisella tiellä? Pystytkö pelaamaan vaikka sulkapalloa?

Vierailija
55/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mun elämäntyyliin ei sopisi kun on iso talo, piha ja mökki...

Katkerotuisin jos joutuisin ihan kaiken tekemään itse.

Miksi ap muuttaisi taloosi?

Vierailija
56/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan maksaa siskollesi siivoamisesta vaikka olisitkin parisuhteessa. Kaikki voittavat.

En ole läski kuten joku aiemmin valehteli vaan normaalipainoinen. Aina kun olen hetken ollut parisuhteessa naisen kanssa nämä ovat kieltäneet siskolle siivouksesta maksamisen kun eivät halua häntä paikalle kun itse ovat kotona.

ap

Vinkki sulle, älä muuta saman katon alle.

Vierailija
57/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat suorittajakansaa. Edes siivousta ei saisi ulkoistaa vaikka siitä syntyisi lisää työpaikkoja. Uhriutuminen on parasta. Kannatta ap ensin selvittä mitä mahdollinen kumppani ajattelee siivouksesta eikä lähteä saman katon alle heti, ok? Älä hoppuile.

Vierailija
58/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa olla mikään porsastelija. Itse olen kuitenkin pitänyt muita ominaisuuksia tärkeämpinä, kuten yhteensopivuutta, luotettavuutta, yhdessä viihtymistä, kemiaa jne.

Mieshistoriani siistein tapaus oli klassinen, hän ei sietänyt tahraakaan autossaan ja aina siihen noustessani pelkäsin tuovani hiekanmuruja. Asunnon maton hapsujen piti olla viivasuorassa ja kaiken aina paikallaan. Hän ihmetteli miksi vaihdan verhoja niin harvoin...olin ikävystyä kuoliaaksi hänen kanssaan. Siistiä kyllä oli.

Vierailija
59/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätetään huomioimatta se, että selkävaivasi ehkä estäisi sinua muutenkin osallistumaan yhteiseen elämään täysipainoisesti, niin kyllä mulle ihan periaatteesta on ehdoton EI se, että miehelle joku perusaskare on rahalla hoidettava ostos.

Joo, se kuka siivoaa ja mitä maksaa, ei varsinaisesti seurusteluaikana niin paina. Eikä haittaa minua, jos joku ostaa palveluita elämänsä helpottamiseksi noin yleensä.

Mutta kun minä olen juuri se, joka noissa asioissa haluaa säästää. Niinpä yhdessä eläessä ja yhteisessä taloudessa ei onnistuisi, että joku normaali askare olisi joko täysin minun kontollani tai sitten siitä maksettaisiin (eli tavallaan minäkin maksaisin, koska yhteisestä potista pois).

Jos olisi vaikka taloudellisesti tiukempi vaihe elämässä tai muuten vaan joku ihanampi yhteinen säästökohde, niin olisi raivostuttavaa maksaa perussiivouksesta. Tai joutua tekemään se AINA itse yksin.

Todennäköisesti joudut sitäpaitsi syytämään rahaa muihinkin palveluihin minun mittapuullani "turhaan". Renkaidenvaihto, pienet remppahommat, isompien ostosten kotiinkuljetus, muuttohommat, pihatyöt.

Vierailija
60/64 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisähuomautus:

Nuukuudestani huolimatta tilanteessasi PAHIN TURN OFF on kyllä siivoamassa käyvä SISKO.

Vaikka ilmaiseksi saisi, niin älä nyt mitään siskoa tai äitiä tai muutakaan sukulaista ota nurkkiasi puunaamaan. Karkottaa kyllä tehokkaasti pölykoirien lisäksi kaikki naisystäväehdokkaat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi