Onko mies , joka ei pysty siivoamaan heti huono valinta parisuhteeseen?
Nyt sinkkuna maksan rahaa siskolle, että hän siivoaa asuntoni.
Kommentit (64)
Riippuu siitä millä tavalla kompensoit siivoustaidottomuutta. Siivoaminen ostopalveluna ei ole huono juttu, ei kaikilla ole aikaa tai halua siivota mutten hyvällä näkisi jos olettaisit mun siivoavan jälkiäsi.
Jos mies ei tykkää siivota ja hänellä on varaa maksaa jollekin siivoamisesta niin eihän siinä ole mitään vikaa, omasta mielestäni vain järkevää koska jää enemmän aikaa muille asioille. Mutta tottakai pitää omat jälkensä korjata ja siivota silloin jos siivoja ei ole paikalla eikä olettaa esim kumppanin siivoavan hänenkin törkynsä.
Siis olet niin lihava, että se estää sua liikkumasta normaalisti?
Mä olen tosi sotkuinen naiseksi. Mua ei haittaa pieni kaaos, mutta puhdasta pitää silti olla. Ei pölystä, likaa jne.
Mutta suhde kaatuisi jos et pysty kävelemään, käymään kaupassa, hoitamaan asioitasi enkä usko että ruokavalionikaan sulle kelpaisi. Todennäköisesti myös kuorsaat julmetusti ja olet väsynyt ja nuutunut koko ajan. Oon liikunnallinen ja syön terveellisesti. Ei meillä olis mitään yhteistä, enkä ota miestä jonka omaishoitajaksi joskus ehkä joutuisin vaan sen takia kun mies ei halua yhtään huolehtia itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Eri asia, jos laiskottaa ja siksi maksaa siivouksesta toiselle, mutta jos ei edes osaa eikä halua opetellakaan, niin ei jatkoon.
Selkäni on rikki ja siksi en pysty siivoamaan. Töissä pystyn käymään, koska siellä ei joudu vaikeisiin asentoihin.
ap
Miten hoidat kuntoasi? Entä sänkypuuhat, onnistuvatko ne?
On ihan ok, jos kotona käy joku auttamassa siivouksessa, kunhan vain et ole joku tahallaan sotkeva sottapytty.
Ap, miten normaali arki sujuu?
Itse tykkään siivoamisesta, mutta vain sellaisesta normaalista siivoamisesta, en raivaamisesta. Vaikka selkä olisi rikki, niin omat astiat pitää saada tiskikoneeseen, muruset pois pödältä, vaatteet vaatekaappiin ja pitää tavarat järjestyksessä.
Voithan maksaa siskollesi siivoamisesta vaikka olisitkin parisuhteessa. Kaikki voittavat.
Minulle tulee nyt mieleen joku 90 päivää morsiamena -sarjan Ed ja se ei ole kovin hyvä mielleyhtymä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee nyt mieleen joku 90 päivää morsiamena -sarjan Ed ja se ei ole kovin hyvä mielleyhtymä.
No hyi.
Vierailija kirjoitti:
No nyt minäkin aloin ajattelemaan, että ap on sellainen 150 senttinen kaulaton isomahainen hyypiö.
No enpä tunne naista, joka ei pystyisi siivoamaan selkävaivojen takia. Voi vain kuvitella, millaista seksi olisi ap:n kanssa - ap makaa selällään ja minä teen kaikki sirkustemput ap:n valittaessa, että asento on hankala.
Pystytkö ap täyttämään ja tyhjentämään astianpesukoneen? Pesemään omat pyykkisi? Minkätason invalidi olet?
Vierailija kirjoitti:
Voithan maksaa siskollesi siivoamisesta vaikka olisitkin parisuhteessa. Kaikki voittavat.
En ole läski kuten joku aiemmin valehteli vaan normaalipainoinen. Aina kun olen hetken ollut parisuhteessa naisen kanssa nämä ovat kieltäneet siskolle siivouksesta maksamisen kun eivät halua häntä paikalle kun itse ovat kotona.
ap
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö ap täyttämään ja tyhjentämään astianpesukoneen? Pesemään omat pyykkisi? Minkätason invalidi olet?
Astianpesukoneen ylähyllyn pystyn täyttämään. Näin sinkkuna pesen kahvikuppini ja lautaseni käsin. Samoin pyykin pystyn pesemään vaikka ottaakin selälle ottaa vaatteet pois pesukoneesta.
ap
Ehkä mun elämäntyyliin ei sopisi kun on iso talo, piha ja mökki...
Katkerotuisin jos joutuisin ihan kaiken tekemään itse.
Onko ap sinulle sanottu, että siivousliikkeet olisivat sinulle haitallisia vai tuntuvatko ne vain epämiellyttäviltä. Mitä teet kuntouttaaksesi selkääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole läski kuten joku aiemmin valehteli vaan normaalipainoinen. Aina kun olen hetken ollut parisuhteessa naisen kanssa nämä ovat kieltäneet siskolle siivouksesta maksamisen kun eivät halua häntä paikalle kun itse ovat kotona.
ap
Siskosi on varmaan utelias kyylä.
Parisuhde kanssasi voisi onnistua, jos molemmat asuvat omissa asunnoissaan ja sinä voisit sotkea omassa kämpässäsi mielin määrin. Tosin en kyllä tiedä mitä yhteistä mukavaa voisimme tehdä, jos et kykene mihinkään liikunnalliseen toimintaan. Vai kykenetkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Eri asia, jos laiskottaa ja siksi maksaa siivouksesta toiselle, mutta jos ei edes osaa eikä halua opetellakaan, niin ei jatkoon.
Selkäni on rikki ja siksi en pysty siivoamaan. Töissä pystyn käymään, koska siellä ei joudu vaikeisiin asentoihin.
ap
Tutustuminen katkeaisi jo tuohon tietoon. Haluan miehen, jonka kanssa voi reissata, kiipeillä tuntureilla, nukkua teltassa ja tehdä paljon muutakin fyysistä.
Aivan ehdottomasti miehelle moro kiitos ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tutustuminen katkeaisi jo tuohon tietoon. Haluan miehen, jonka kanssa voi reissata, kiipeillä tuntureilla, nukkua teltassa ja tehdä paljon muutakin fyysistä.
No suurin osa naisista tuskin on useinkaan vuorilla, joten sen kaltaisista naisista lähinnä etsin seuraa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No suurin osa naisista tuskin on useinkaan vuorilla, joten sen kaltaisista naisista lähinnä etsin seuraa.
ap
Enbole edellinen, mutta kävin eilen koiran kanssa kävelemässä kolmen tunnin ajan Porkkalan merenrannan kallioilla ja metsissä. Hyppelimme kiviltä kiville, kiipesimme jyrkähköjä kallioita ja puikkelehdimme puiden oksien alta saaden monipuolista hyvää liikuntaa, raikasta tuulista ilmaa ja auringonpaistetta. Onnistuisko tämä?
Entä mökkeily ap? Vietän kesäviikonloppuisin vanhempieni mökillä aikaa ja siellä on kaikenlaista tekemistä, minkälainen mökkikaveri olisit?
Ei ole ongelma jos osallistut sitten muihin talouden asioihin. Meillä mies vihaa siivoamista ja se on 100% minun vastuullani. Mies sitten lenkittää koirat millä vaan säällä, käy ruokakaupassa ja tekee usein ruokaa. Aika tasaisesti meillä jakautuu kotihommat sen mukaan mistä kukakin pitää. Itse vihaan ruokakaupassa käyntiä ja ostoslistojen suunnittelua.