Miten sinua on kiusattu työpaikalla?
Miten kiusaaminen on ilmennyt? Minä olen hiljainen enkä varsinkaan puhu omista asioistani työkavereille, tämä tuntuu kovasti joitakin ärsyttävän, viimeisessä työpaikassa mm. ruokatauolla sanoin miten tuli tehtyä enemmän kuin tarpeeksi ruokaa ja tätä syödään nyt eväänä muutamaan päivän, yksi tyyppi huusi vau, kuulitteko, sehän puhuu vai kuulenko harhoja ja ilkeä naurunkiherrys päälle. Yleensä olin kuin ilmaa koko työporukalle, huomenta toivotuksiin ei vastattu mitään ym. Työsuhde oli määräaikainen ja kävinkin ilmoittamassa esimiehelle etten halua työsopimukselle jatkoa, nyt olo on vain niin helpottunut vaikka olen työttömänä, ennemmin tuijotan vaikka seinää kuin lähden vastaavaan paikkaan potkittavaksi.
Kommentit (63)
Ei tervehditty, nolattiin julkisesti jatkuvasti, jätettiin porukan ulkopuolelle, eväät tärveltiin..
Ei sentään tuollaista ole tullut vastaan mutta naisvaltaisella työpaikalla katseeni osui kerran tekopenikseen. Kysyin että mikä tuo on, vastaus oli että se on meidän stressilelu, ja näytti miten sen pallit muuttuivat punaiseksi kun niitä puristelee :D No se vietiin sittemmin pois.
M43