Onko naisilla glory hole -fantasioita?
?
Miehillä ilmeisesti kovasti kiinnostusta kummalle puolelle tahansa. Siis myös "hoitoa antavaksi" osapuoleksi. Onko naisilla kiinnostusta tälläiseen?
Kommentit (16)
Mulla oli lapsena, tosin silloin en tietenkään osannut nimetä kuvitelmia täten. Fantasiassani 7-vuotiaana mielikuvittelin yhdyntää niin, että olisin poikien saatavilla sermin takana niin että vain alaruumis näkyisi. En käsitä mistä niin pienenä osasin moisen fantasian kehittää. Tämä kuvitelma ei kiihottanut enää teini-iässä, eikä myöhemminkään.
Naisilta kysyttiin ja miehen ja lapsen näkökulma jo tulikin. Vielä kun kotieläimet vastais.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta kysyttiin ja miehen ja lapsen näkökulma jo tulikin. Vielä kun kotieläimet vastais.
Väärin. Johan tuossa on naisen näkökulma asiaan. Kerroin siitä, kuinka seksuaalinen heräämisen alkoi glory h ole-tyylisellä fantasioinnilla, mutta aiheen tenho ei jatkunut nuoruuteen ja aikuisuuteen.
Onko täällä niin estoista porukkaa, ettei kyetä käsittelemään sitä että ihmisen seksuaalisuus kehittyy läpi elämän? Sen ymmärtäminen ei ole lapoa, eikä lasten seksualisointia. Ainoastaan neutraalia seksuaalisuuden ymmärtämistä.
Haluaisin tyydyttää miehen glory holen kautta, suulla. Tietysti voisi vähän runkatakin.
Jos tahtoisin anonyymiä kalua, se hoituisi parhaimmin takaa päin ilman väliseinää mutta esim. jossain telineessä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan tähän, vaikka olen mies. Haluaisin antaa hyvin rasvatun anukseni, jollekin miehelle hetken helpotusta varten. Ihan itsekin haluisin joskus tuntea, miltä se tuntuu vaikka ihan hetero olen.
Mitä jos vielä tarkastaisit ton sukupuolisen suuntauksen vaikka vikipediasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan tähän, vaikka olen mies. Haluaisin antaa hyvin rasvatun anukseni, jollekin miehelle hetken helpotusta varten. Ihan itsekin haluisin joskus tuntea, miltä se tuntuu vaikka ihan hetero olen.
Mitä jos vielä tarkastaisit ton sukupuolisen suuntauksen vaikka vikipediasta
Trololoooooo.
Tuossa voi olla monta elementtiä. Anonyymiys sinällään tai sitten siinä mielessä, että ei tarvitse (jos ei halua siis ) toista osapuolta kohdata. Voi käyttää toista ikään kuin leluna. Lisäksi voi varmaan toimia jonkinlaisena alistumisen tai nöyryytyksen fantasiana tai samassa asetelmassa myös ikään kuin hallinnan fantasiana.
Fantasiana toimii. Todellisuudessa en haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Fantasiana toimii. Todellisuudessa en haluaisi.
Paremmin toimii se, ettei ole seinää välissä, mutta silmäni sidotut, ja joku tuntematon tyydyttää itsensä suullani. Tykkään ottaa tyveä myöten suuhun, ja jos on seinä välissä, niin ei onnistu.
Kysymys naisille. Kumpi (ajatuksena/fantasiana/irl) ?
Peukku ylös: Mieheni veisi minut sinne ja katsoisi, kun hoidan mitä reiästä ilmestyy.
Peukku alas: Menisin yksin ja hoitaisin mitä reiästä ilmestyy.
Tavallaan joo. Haluaisin, että minua nuollaan. Siinä ei ole väliä miehen ulkonäöllä, kun sitä ei näe. Oikeassa elämässä sillä kielen jatkeella on todellakin väliä.
No tottakai on, mutta ei missään hikikopissa jonkun tautipelon kanssa. Pitää olla turvallinen turvattomuuden tunne ja se että oikeesti uskaltaa antaa mennä. Koettu on sellainen ja ei siihen pysty jollei voi heittäytyä. Tieto.