Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisilla glory hole -fantasioita?

Vierailija
04.04.2021 |

?
Miehillä ilmeisesti kovasti kiinnostusta kummalle puolelle tahansa. Siis myös "hoitoa antavaksi" osapuoleksi. Onko naisilla kiinnostusta tälläiseen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tähän, vaikka olen mies. Haluaisin antaa hyvin rasvatun anukseni, jollekin miehelle hetken helpotusta varten. Ihan itsekin haluisin joskus tuntea, miltä se tuntuu vaikka ihan hetero olen.

Vierailija
2/16 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena, tosin silloin en tietenkään osannut nimetä kuvitelmia täten. Fantasiassani 7-vuotiaana mielikuvittelin yhdyntää niin, että olisin poikien saatavilla sermin takana niin että vain alaruumis näkyisi. En käsitä mistä niin pienenä osasin moisen fantasian kehittää. Tämä kuvitelma ei kiihottanut enää teini-iässä, eikä myöhemminkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta kysyttiin ja miehen ja lapsen näkökulma jo tulikin. Vielä kun kotieläimet vastais.

Vierailija
4/16 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

wuf

Vierailija
5/16 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta kysyttiin ja miehen ja lapsen näkökulma jo tulikin. Vielä kun kotieläimet vastais.

Väärin. Johan tuossa on naisen näkökulma asiaan. Kerroin siitä, kuinka seksuaalinen heräämisen alkoi glory h ole-tyylisellä fantasioinnilla, mutta aiheen tenho ei jatkunut nuoruuteen ja aikuisuuteen.

Onko täällä niin estoista porukkaa, ettei kyetä käsittelemään sitä että ihmisen seksuaalisuus kehittyy läpi elämän? Sen ymmärtäminen ei ole lapoa, eikä lasten seksualisointia. Ainoastaan neutraalia seksuaalisuuden ymmärtämistä.

Vierailija
6/16 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tyydyttää miehen glory holen kautta, suulla. Tietysti voisi vähän runkatakin.

Jos tahtoisin anonyymiä kalua, se hoituisi parhaimmin takaa päin ilman väliseinää mutta esim. jossain telineessä.

Vierailija
7/16 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan tähän, vaikka olen mies. Haluaisin antaa hyvin rasvatun anukseni, jollekin miehelle hetken helpotusta varten. Ihan itsekin haluisin joskus tuntea, miltä se tuntuu vaikka ihan hetero olen.

Mitä jos vielä tarkastaisit ton sukupuolisen suuntauksen vaikka vikipediasta

Vierailija
8/16 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vielä tarkastaisit ton sukupuolisen suuntauksen vaikka vikipediasta

Trololoooooo.

Vierailija
9/16 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa voi olla monta elementtiä. Anonyymiys sinällään tai sitten siinä mielessä, että ei tarvitse (jos ei halua siis ) toista osapuolta kohdata. Voi käyttää toista ikään kuin leluna. Lisäksi voi varmaan toimia jonkinlaisena alistumisen tai nöyryytyksen fantasiana tai samassa asetelmassa myös ikään kuin hallinnan fantasiana.

Vierailija
10/16 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up. 

Vierailija
11/16 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiana toimii. Todellisuudessa en haluaisi.

Vierailija
12/16 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasiana toimii. Todellisuudessa en haluaisi.

Paremmin toimii se, ettei ole seinää välissä, mutta silmäni sidotut, ja joku tuntematon tyydyttää itsensä suullani. Tykkään ottaa tyveä myöten suuhun, ja jos on seinä välissä, niin ei onnistu.

Vierailija
13/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys naisille. Kumpi (ajatuksena/fantasiana/irl) ?

Peukku ylös: Mieheni veisi minut sinne ja katsoisi, kun hoidan mitä reiästä ilmestyy.

Peukku alas: Menisin yksin ja hoitaisin mitä reiästä ilmestyy.

Vierailija
14/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. Haluaisin, että minua nuollaan. Siinä ei ole väliä miehen ulkonäöllä, kun sitä ei näe. Oikeassa elämässä sillä kielen jatkeella on todellakin väliä.

Vierailija
15/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai on, mutta ei missään hikikopissa jonkun tautipelon kanssa. Pitää olla turvallinen turvattomuuden tunne ja se että oikeesti uskaltaa antaa mennä. Koettu on sellainen ja ei siihen pysty jollei voi heittäytyä. Tieto.