Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FARMI SUOMI

Vierailija
04.04.2021 |

Kuka seuraa?

Kommentit (4667)

Vierailija
521/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi  valita kauppiaanrouvan pehtoriksi.

Vierailija
522/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmilaiset kritisoivat Sannaa sen takia, että osallistui tehtäviin laiskasti, jätti hommia kesken, ei halunnut tehdä mitään fyysisiä töitä. Ei joka asiaan tarvitse sotkea politiikkaa. Vaikka ollaan asioista eri mieltä, ei sen tarvitse mennä itse henkilöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tämä Sanna muka teki tuolla. Sehän oli ihan kiva ja ainoa joka esim lypsi niitä lehmiä.

Ihanko oikeasti ne inhosi sitä vain siksi että hällä ehkä eri mielipiteet joistain asioista.

Kyllä on aikuiset ihmiset pikkusieluisia.

Häntä vihattiin puoluekannan takia ja pike ei kuulema pidä ollenkaan vanhemmista naisista niin laittoi sannan ja pian vastakkain.

Kyllä siitä ainaki kaikki alussa puhui ettei se tee siellä mitään

Vierailija
524/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ekaa kertaa farmia tällä kaudella ja hienoa, sama pieksämäkeläinen juoppo on taas pehtoorin roolissa.

Sanna ja Pia ei kumpikaan ole viehättävä silmissäni mutta toista heistä vois sentään humalassa pöklkästä.

Vierailija
525/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pia ei juo, koska sillä on tosi kova lääkitys ollu miehensä kuoleman jälkeen, on siitä itse kertonut, masennuslääkkeet, unilääkkeet ja mikähän se kolmas oli. Sillähän meni viikkoja nukkumatta, ei tee hyvää tossa iässä. Toivottavasti pääsee yli siitä miehen kuoleman aiheuttamasta traumasta. Kun oli vielä poikakin teholla pitkään.

Pialla on ollu todella rankkaa, unettomuus, syyttää itseään kun ei huomannut miehensä sairautta ja todellista tilaa vaan uskoi, mitä tämä sanoi, oma koti meinaa lähteä alta kuolleen miehen velkoihin millä hetkellä hyvänsä ja vielä poikakin pitkään jatkuneen sairastelun ja melkein jo toipumisen  jälkeen joutui teholle uudesta sairaudesta. 

Vierailija
526/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki Mannisen viihdearvo on yhtä suuri kuin hatullisessa paskaa.

Mä luulen että Manninen ei Selviytyjät kohun jälkeen pääse mukaan.

Vierailija
527/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannan reissu meni hyvin. Älykäs, looginen ja keskusteleva nainen. Mukavakin. :)

Tsempit Sannalle muutenkin. 💛

Mielipiteenvapaus ei kaiketi tarkoita sitä, että eriävät mielipiteet tuomitaan vääriksi tai vihapuheeksi.

Vierailija
528/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi  valita kauppiaanrouvan pehtoriksi.

Kauppiaan rouva on Farmin Elias Gould, valittaa ja marisee koko ajan kaikesta ja listaa ketkä ärsyttää ja keitä ei kestä yhtään

Vierailija
529/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Pia on kyllä juopon näköinen.

Masa opetti talon tavoille.

Vierailija
530/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pia ei juo, koska sillä on tosi kova lääkitys ollu miehensä kuoleman jälkeen, on siitä itse kertonut, masennuslääkkeet, unilääkkeet ja mikähän se kolmas oli. Sillähän meni viikkoja nukkumatta, ei tee hyvää tossa iässä. Toivottavasti pääsee yli siitä miehen kuoleman aiheuttamasta traumasta. Kun oli vielä poikakin teholla pitkään.

Pialla on ollu todella rankkaa, unettomuus, syyttää itseään kun ei huomannut miehensä sairautta ja todellista tilaa vaan uskoi, mitä tämä sanoi, oma koti meinaa lähteä alta kuolleen miehen velkoihin millä hetkellä hyvänsä ja vielä poikakin pitkään jatkuneen sairastelun ja melkein jo toipumisen  jälkeen joutui teholle uudesta sairaudesta. 

Sellasta se elämä on joten seliseli.

Vierailija
531/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki Mannisen viihdearvo on yhtä suuri kuin hatullisessa paskaa.

Mä luulen että Manninen ei Selviytyjät kohun jälkeen pääse mukaan.

Vähän sellainen kutina että oliskohan julkkis-BB:ssä?

Vierailija
532/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiaan rouvan englannin kieliset sanonnat lähes joka lauseessa, ovat ärsyttäviä.

Vierailija
533/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiaan rouva on ärsyttävä. Aina kun aukaisee suunsa, sieltä tulee ulos pelkkää valitusta.

Vierailija
534/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa tekstiä, mutta jos noin on rankkaa, niin kannattaa varmasti keskittää voimavaransa oman hyvinvoinnin parantamiseen, eikä siihen että pääsee televisioon.

Vierailija
535/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miksi tuo Nykäskä lähtee tosi Tv.hen jos on muka niin rikkinäinen.

Taitaa olla vain julkisuustyrkky. Olikohan se syy miksi otti Matinkin.

Vierailija
536/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmilaiset kritisoivat Sannaa sen takia, että osallistui tehtäviin laiskasti, jätti hommia kesken, ei halunnut tehdä mitään fyysisiä töitä. Ei joka asiaan tarvitse sotkea politiikkaa. Vaikka ollaan asioista eri mieltä, ei sen tarvitse mennä itse henkilöön.

Eihän ne valinneet sitä mihinkään. Se hoiti niitä eläimiä koko ajan mutta nämä työt kummasti leikattu pois.

Vierailija
537/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Pia on kyllä juopon näköinen.

Masa opetti talon tavoille.

Kyllä siinä on tainnut vakka kantensa löytää. Ei ole ollut tarvetta opettaa.

Vierailija
538/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora-täti kirjoitti:

Kauppiaan rouvan englannin kieliset sanonnat lähes joka lauseessa, ovat ärsyttäviä.

Pienin paha tuossa "rempseässä" ja "räväkässä".

Vierailija
539/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusieluiset paskat täällä haukkuvat Sannaa.

Vierailija
540/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että Sanna putosi.

Ketju on lukittu.