FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Kaikki hurraa Pialle kun Sanna putoaa pukilta. Kukaan ei hurraa kun Pia putoaa ennen Sannaa.
Kivoja reiluja aikuisia.
Pialla on ilkeä ilme kun katsoo Sannaa.
Minttu kommentoi kilpailua MIKSI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pialla kunnon viskibasso.
Polttaako? Yleensä tupakoijilla on matala ääni.
Ei taida pelkällä tupakkalla saada moista aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Sanna putoo.
Ja putosihan se, hah! Löysä löysä Ukkolan Sanna.
JES persujen kätyri putosi. Pikelle pisteet kun savusti ällön ulos.
Olipa tympeä kaksintaistelu. Aikuiset ihmiset hurraavat ja kannustavat vain toista kilpailijaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Sanna putoo.
Kaikkihan sitä toivoi ja niinhän siinä onneksi kävikin! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Kaikki farmilaisetkin oli Pian puolella. Ukkola on vastenmielinen luisberg. Aivan lääpällään Jungneriin... :D Voi raukkaa! Ukkola sitten pyytänyt Jungneria omaan ohjelmaansa Alfa-tv:lle . Pyh ja pah! Nyt on hyvä jatkaa ohjelman katselua, kun tuo eukko tippui! :)
Minttu ulos! kirjoitti:
Kyllä on raskasta katsoa kauppiaanrouvaa. 🤯
Minä kun teen ja minä minä. Kukaan muu ei tee mitään, minä vaan minä minä.
Jatkuva rooli päällä ja ilmeet feikkejä.
Toivottavasti tippuu eikä tarvi kuunnella ”minä minä ja vielä kerran minä”-rouvaa.
Joka asiasta tekee numeron ja arvostelee muiden työnjälkeä. Feikki.
Jatkuvaa narinaa, mitäs menee tuollaiseen ohjelmaan jossa joutuu töitä tekemään. Varmaan olisi ollut paljon motivoituneimpiakin tulijoita mutta kun se naama pitää saada vaan julkisuuteen ei väliä mikä ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tykkää sannasta hänen puoluekannan takia ja siksi pikekään ei pidä hänestä
Joo. Jännä että ne jotka isoimmalla äänellä huutaa suvaitsevaisuutta ja lovea ovat kaikista ilkeimpiä ja tylympiä.
Onneksi oli kuvattu ja leikattu pätkät lähetykseen missä huomattiin kuinka paljon persuja inhotaan.
Pike näytti että rajat kiinni hörhöt joutaa pois!
Miksi Sannaa ei kohdella ihmisenä vaan jonkun puoluesuunnan edustajana.
Tätäkö on suvaitsevaisuus.
Onneksi pääsi pois kiusaajien keskeltä.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkö on suvaitsevaisuus.Onneksi pääsi pois kiusaajien keskeltä.
Onneksi Ukkola hävisi kaksintaistelun!! Onnea Pia!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Pia!
Kähisevä mörökölli voitti, aikas karsee ilmestys.
Höpö höpö.inhottava akka putosi kun lehmän häntä.michele,sauli ,piia ja timo Lavikainen hyviä.ketkä on teidän suosikit?
Ei Somppu ainakaan kirjoitti:
Pastori pike on ärsyttävä ukko. Onko ylimielisempää tyyppiä. Kiljuu ärsyttävästi, mistä maasta? Menis takas.
Mielummin miljoona piken tyylistä miestä kuin yksi sanna, onneksi suurinosa naisista on ukkolan vastakohtia eikä mitään rajat kiinni hörhöjä
Vierailija kirjoitti:
Tätäkö on suvaitsevaisuus.Onneksi pääsi pois kiusaajien keskeltä.
Politiikkaa ja journalismia seuranneena voin sanoa, että tällaista sensuuria ei ollut edes 70-luvulla.
Todella pelottavaa, että vain yksi mielipide on oikea.
Mitä pahaa tämä Sanna muka teki tuolla. Sehän oli ihan kiva ja ainoa joka esim lypsi niitä lehmiä.
Ihanko oikeasti ne inhosi sitä vain siksi että hällä ehkä eri mielipiteet joistain asioista.
Kyllä on aikuiset ihmiset pikkusieluisia.
Ei Somppu ainakaan kirjoitti:
Pastori pike on ärsyttävä ukko. Onko ylimielisempää tyyppiä. Kiljuu ärsyttävästi, mistä maasta? Menis takas.
Taitaa peitellä omaa epävarmuuttaan. Ei ole ”somppu”, juuret ovat Kongossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa tämä Sanna muka teki tuolla. Sehän oli ihan kiva ja ainoa joka esim lypsi niitä lehmiä.
Ihanko oikeasti ne inhosi sitä vain siksi että hällä ehkä eri mielipiteet joistain asioista.
Kyllä on aikuiset ihmiset pikkusieluisia.
Häntä vihattiin puoluekannan takia ja pike ei kuulema pidä ollenkaan vanhemmista naisista niin laittoi sannan ja pian vastakkain.
Vierailija kirjoitti:
Pike on Kongosta kuten aids ja ebolakin.
Pia ei juo, koska sillä on tosi kova lääkitys ollu miehensä kuoleman jälkeen, on siitä itse kertonut, masennuslääkkeet, unilääkkeet ja mikähän se kolmas oli. Sillähän meni viikkoja nukkumatta, ei tee hyvää tossa iässä. Toivottavasti pääsee yli siitä miehen kuoleman aiheuttamasta traumasta. Kun oli vielä poikakin teholla pitkään.
joo, näin ton saman haastattelun, muija parka
Nyt en ymmärrä. Mikä siinä on "oivoi"? Jokainen ikääntyy. Oletko jotenkin erityisen surullinen siitä, että myös Ellen vanhenee? Miksi?