Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI SUOMI

Vierailija
04.04.2021 |

Kuka seuraa?

Kommentit (4667)

Vierailija
461/4667 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Mannisen viihdearvo on yhtä suuri kuin hatullisessa paskaa.

Vierailija
462/4667 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on raskasta katsoa kauppiaanrouvaa. 🤯

Minä kun teen ja minä minä. Kukaan muu ei tee mitään, minä vaan minä minä.

Jatkuva rooli päällä ja ilmeet feikkejä.

Toivottavasti tippuu eikä tarvi kuunnella ”minä minä ja vielä kerran minä”-rouvaa.

Joka asiasta tekee numeron ja arvostelee muiden työnjälkeä. Feikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/4667 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä näköjään yks joutsenkin taas.

Vierailija
464/4667 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi kaudella ei ainakaan Aki Manninen ole farmilla.

Vaikea sanoa toteutuuko toiveesi.  Julkisuus on joskus "hyymettä" josta on todella vaikea vieroittua. Mutta ainahan asiaan voi vaikuttaa itse, valitsee jonkun muun ohjelman.  🪳 Joistain on vaan vaikea päästä eroon, jollei itse tee sen eteen töitä.

Vierailija
465/4667 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiaan rouva muistuttaa Pekan ja Pätkän Justiinaa. Silmät muljahtelevat ja tapittavat hurjistuneesti samaan malliin!

Vierailija
466/4667 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu ulos! kirjoitti:

Toivottavasti tippuu eikä tarvi kuunnella ”minä minä ja vielä kerran minä”-rouvaa.

Minttu on todella raskaan oloinen ihminen. Tulee mieleen eräs ex-kaverini, ja tuossa yläpuolella luettelitkin ne syyt miksi ei enää olla ystäviä.

Vierailija
467/4667 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michelle on kyllä ärsyttävä. En ole koskaan hänestä pitänyt, jotenkin hänestä paistaa semmonen kovuus ja lämpö/empatia puuttuu.

Vierailija
468/4667 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ensi kesällä kuvattavan uuden kauden kilpailijat julkistetaan?

Eiköhän ne siinä vaiheessa julkaista kun lähtevät kuvaamaan sarjaa. Aivan kuten viime vuonnakin. 

Vierailija
469/4667 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi farmille lähtee myös niitä, joilla ei ole empatiaa eläimiä kohtaan? Monet kilpailijat (sekä nykyisellä että edelliskaudella) sanovat suoraan, etteivät liiemmin välitä farmin eläimistä eikä eläintenhoito kiinnosta. Itse en soisi tällaiselle voittoa.

Vierailija
470/4667 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi farmille lähtee myös niitä, joilla ei ole empatiaa eläimiä kohtaan? Monet kilpailijat (sekä nykyisellä että edelliskaudella) sanovat suoraan, etteivät liiemmin välitä farmin eläimistä eikä eläintenhoito kiinnosta. Itse en soisi tällaiselle voittoa.

Voittajan tulisi olla sellainen, joka pärjää kaikissa farmin työtehtävissä. Tekee eikä valita. Työt luonnistuu niin keittiössä, eläintenhoidossa, metsä- ja peltotöissä kuin rakennushommissakin. Monipuolinen moniosaaja.

Siksi finaalitehtävätkin voisi olla sellaisia, joissa punnittaisiin kaikkia farmilla opittuja taitoja. Eikä aina niitä pukkitaisteluita ja naulaamisen tarkkuuskisoja. Finaalitehtävissä voisi olla esim. jokin pieni rakennustehtävä, keittiötehtävä, lehmän lypsy, heinän niitto ja kuhilaan teko, traktorilla ajo, jne.

Vierailija
471/4667 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu ulos! kirjoitti:

Minttu on kyllä rasittava valittaja! Ihan kaikesta valittaa! En ole ikinä ajatellut olevani positiivinen optimisti, mutta Mintun juttuja kuunnellessa tulee sellainen olo. Hyvä näin.

Aloin katsomaan sarjaa Janne Ahosen takia ja harmittaa aivan vietävästi, että tippui heti pois. Tykkään noista nuoremmista, eli Saulista ja Miss Suomesta sekä Tuulista(?), en muista nimiä. Toivottavasti joku heistä voittaa. 

Vierailija
472/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks toi Michelle on tuonne mennyt, jos on noin vaikeeta?

Vierailija
473/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minttus! kirjoitti:

Minttu on kyllä rasittava valittaja! Ihan kaikesta valittaa! En ole ikinä ajatellut olevani positiivinen optimisti, mutta Mintun juttuja kuunnellessa tulee sellainen olo. Hyvä näin.

Aloin katsomaan sarjaa Janne Ahosen takia ja harmittaa aivan vietävästi, että tippui heti pois. Tykkään noista nuoremmista, eli Saulista ja Miss Suomesta sekä Tuulista(?), en muista nimiä. Toivottavasti joku heistä voittaa. 

Meinasin jo lopettaa katsomisen kun Janne tippui. :D Tykkäsin myös Danista, joka oli symppis oma itsensä. Eiköhän hänkin tippunut.

Jäljellä olevista mukavia ja aitoja ovat juurikin Sauli, Tuuli ja Anni. Muilla osallistujilla kamala mekkala ja esitys päällä. Paitsi Pia Nykäsellä, joka on täysin mitään sanomaton.

Vierailija
474/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin tänään 80-vuotiaiden vanhempieni kanssa, jotka seuraavat tätä ohjelmaa. Oli jotenkin sympaattista, että he luulivat Pastori Piken olevan oikea pastori. :)

Vierailija
475/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nihkee porukka. Sauli on symppis. Suurin osa kitisee ja valittaa. Mitä ne luuli että tuolla tehdään, maataan pellolla ja otetaan aurinkoa?

Vierailija
476/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tuolla luonteella sillä on yhtä vaikeaa ihan missä tahansa onkin.

Vierailija
477/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu Kaulanenhan on paras! Mainio verbaalinen ilmaisu, eivät pääse muut lähellekään. En tunne tyyppiä ennenstään, joten ei ole ennakkoluuloja.

Vierailija
478/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintun kaltaiset tyypit ovat rasittavia jyriä.

Vierailija
479/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tuolla luonteella sillä on yhtä vaikeaa ihan missä tahansa onkin.

Voi olla. Kamalan negatiivinen. Oisko ollu parempi pysyä himassa.

Vierailija
480/4667 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pastori on aivan ihana mies<3

Ketju on lukittu.