FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme Aksun puolusteluseura täällä kokoontuu 😂
Akselin käytös ohjelmassa puhuu ihan omasta puolestaan. Ja kun on noin herrasmies ja fiksu se kyllä huomataan. Olen aina tykännyt Akselin ruoka ohjelmistakin, hänen luonteensa on vaan niin ihana ja vaatimaton.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaan Farmiin juonittelukielto.
Se hoituu jo ihan itsestään sillä, kun ei oteta Teemua Ja Tainaa enää mihinkään formaattiin. Tai heidän kaltaisiaan myrkkykäärmeitä. Eipä ole pitkään aikaan mikään formaatti oksettanut näin paljon ja se johtuu ihan vain noista kahdesta, ilman noita farmi olisi yhtä kivaa katseltavaa kuin aikaisemmatkin kaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hoituu jo ihan itsestään sillä, kun ei oteta Teemua Ja Tainaa enää mihinkään formaattiin. Tai heidän kaltaisiaan myrkkykäärmeitä. Eipä ole pitkään aikaan mikään formaatti oksettanut näin paljon ja se johtuu ihan vain noista kahdesta, ilman noita farmi olisi yhtä kivaa katseltavaa kuin aikaisemmatkin kaudet.
Ihan samaa mieltä! Tämä on ollut sellainen hyvänmielen ohjelma ja nyt flunssassa viimein aloin katsomaan tätä kautta. On ollut ihan kamala pettymys. Pelkkää juonittelua ja tehtävätkin on olleet tylsiä. Pakko lopettaa kesken niin kuin Selviytyjätkin. Tulee vaan tympeä olo tuosta valehtelusta ja feikkihäviöistä. Ällöttää kun kaikki kehuu kilpaa Teemu ja Tainaa. Joo ei tarvitse katsoa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mieltä! Tämä on ollut sellainen hyvänmielen ohjelma ja nyt flunssassa viimein aloin katsomaan tätä kautta. On ollut ihan kamala pettymys. Pelkkää juonittelua ja tehtävätkin on olleet tylsiä. Pakko lopettaa kesken niin kuin Selviytyjätkin. Tulee vaan tympeä olo tuosta valehtelusta ja feikkihäviöistä. Ällöttää kun kaikki kehuu kilpaa Teemu ja Tainaa. Joo ei tarvitse katsoa enää.
Kaksi käärmettä ja suurta juonittelijaa. Ihan niinku selviytyjissä Shirly ja Eve, he saivatkin juonittelustaan selviytyjien jälkeen tulen karvaista palutetta. Siinä voitti ihminen, joka ei olisi heikoilla selviytyjä lahjoillaan olisi ansainnut voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Teemu ja Atte joutaisi kotiin, Gogi voittoon. Akselin työpanos kunnioitettava. Sannan, ja muiden naisten esiintyminen pelkkää seläntakana kuiskuttelua....niin tyypillistä, en tykkää.
Myös minun mielestäni uskomatonta että Akselin pitäis vielä kaiken ruuanlaiton lisäks lypsää lehmät, hoitaa hevoset ja silittää vuohet & tehdä maatilan kaikki muut askareet ?
Toivottavasti Akseli saa työstään palkkion, eli voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu ja Atte joutaisi kotiin, Gogi voittoon. Akselin työpanos kunnioitettava. Sannan, ja muiden naisten esiintyminen pelkkää seläntakana kuiskuttelua....niin tyypillistä, en tykkää.
Myös minun mielestäni uskomatonta että Akselin pitäis vielä kaiken ruuanlaiton lisäks lypsää lehmät, hoitaa hevoset ja silittää vuohet & tehdä maatilan kaikki muut askareet ?
Toivottavasti Akseli saa työstään palkkion, eli voittaa.
Joo, Atte ja Akseli ainoat ihmiset kenestä tykkään tuolla. Sanna on ollut suurin pettymys. On niin joogi ja maailmanparantaja, mutta on puhunut esim. Akselista rumasti ja yrittänyt savustaa ulos. Sitten marttyyrina sanoo, että kukaan ei hänestä tykkää, koska ei päässyt torppariksi. On hänelläkin pitkä matka todelliseen henkiseen kasvuun.
Mikä urheilija tuo Teemu edes on? Ymmärrän, että pitää pelata kovasti kun vauva on tulossa, mutta ihan naurettavaa tuo pelleily Tainan kanssa. Kummallista, että näin mukavassa formaatissa pitää heittäytyä tuolle asteelle juonimisessa yms. Taina ja Teemu pilasivat koko ohjelman. Krisu ja Helmenkalastaja sentään omasivat jotain itseironiaa ja osasivat tilan töitä.
Jää viimeiset jaksot katsomatta, toivottavasti ensi kaudella tuottajat palaavat alkuperäisen ohjelman henkeen ja ideaan.
Katsoin aamulla Ruutu palvelusta uusimman jakson. Olin kylläkin päättänyt jättää koko ohjelman katsomisen kesken, koska mielenkiintoni oli lopahtanut ja siirtynyt ihan täysillä kahteen toiseen kohteeseen. Ei esitetty jakso ollut ollenkaan huono, joten saattaa olla muitakin samanhenkisiä, (juonittelioihin kyllästyneitä) mutta voin silti suositella katsomista. Sanna on tainnut osallistua aivan väärään formaattiin. Alusta alkaen hän on vaikuttanut varsin nekalta, en aivan tarkkaan halua sanoa kun henkilö on mulle täysin tuntematon, että jopa katkeraltakin. En kuitenkaan ole koko ohjelman aikana toivonut hätä pois farmilta. Atessa taas närästi mua alusta alkaen juurikin hänen poliittinen työpaikka. Ei yhteiskunnan varoilla isoa palkkaa nauttivan kilpailijan pitäisi mielestäni voittaa rahapalkintoa. Jossain vaiheessa mulla oli top-5 suosittua, mutta nyt on vain yksi voittajasuosikki, Saini. Mulle on ihan sama mitä muut suosivat, mutta katson, että mulla saa olla oma. 👱♀️
Vierailija kirjoitti:
Katsoin aamulla Ruutu palvelusta uusimman jakson. Olin kylläkin päättänyt jättää koko ohjelman katsomisen kesken, koska mielenkiintoni oli lopahtanut ja siirtynyt ihan täysillä kahteen toiseen kohteeseen. Ei esitetty jakso ollut ollenkaan huono, joten saattaa olla muitakin samanhenkisiä, (juonittelioihin kyllästyneitä) mutta voin silti suositella katsomista. Sanna on tainnut osallistua aivan väärään formaattiin. Alusta alkaen hän on vaikuttanut varsin nekalta, en aivan tarkkaan halua sanoa kun henkilö on mulle täysin tuntematon, että jopa katkeraltakin. En kuitenkaan ole koko ohjelman aikana toivonut hätä pois farmilta. Atessa taas närästi mua alusta alkaen juurikin hänen poliittinen työpaikka. Ei yhteiskunnan varoilla isoa palkkaa nauttivan kilpailijan pitäisi mielestäni voittaa rahapalkintoa. Jossain vaiheessa mulla oli top-5 suosittua, mutta nyt on vain yksi voittajasuosikki, Sani. Mulle on ihan sama mitä muut suosivat, mutta katson, että mulla saa olla oma. 👱♀️
--
Nimen korjaus: Suosikkinini on siis Sani 👱♀️
Teemu on suosikkini, vaikka rupesi käärmeeksi Tainan kanssa. Teemulla on pieni vauva, jonka vuoksi Teemulle on rahalle käyttöä. Tainalla ei ole enää pieniä lapsia.
Mutta ahneus paistaa Tainasta läpi. Miksi ei tee enää poliisi hommia, poliiseista on pulaa, miksi Tainalla ei ole enää niitä hommia.
Onko mitään hommia, kun joutaa selviytyjiin ja farmiin.
Nämä kaksintaistelut on kuvattu jossain studiossa. Ohjelma on etukäteen kirjoitettu. Eivät nämä kilpailijat siellä farmilla asu. Käyvät kuvauspäivinä tekemässä jaksot. Nuo traktorin hidastetut ajelut ja Susannan pyöräilyt vie niin paljon aikaa ohjelmasta, että uutta sisältöä on hyvin vähän. Ja voittajakin jo tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaksintaistelut on kuvattu jossain studiossa. Ohjelma on etukäteen kirjoitettu. Eivät nämä kilpailijat siellä farmilla asu. Käyvät kuvauspäivinä tekemässä jaksot. Nuo traktorin hidastetut ajelut ja Susannan pyöräilyt vie niin paljon aikaa ohjelmasta, että uutta sisältöä on hyvin vähän. Ja voittajakin jo tiedetään.
Aika herätä todellisuuteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin aamulla Ruutu palvelusta uusimman jakson. Olin kylläkin päättänyt jättää koko ohjelman katsomisen kesken, koska mielenkiintoni oli lopahtanut ja siirtynyt ihan täysillä kahteen toiseen kohteeseen. Ei esitetty jakso ollut ollenkaan huono, joten saattaa olla muitakin samanhenkisiä, (juonittelioihin kyllästyneitä) mutta voin silti suositella katsomista. Sanna on tainnut osallistua aivan väärään formaattiin. Alusta alkaen hän on vaikuttanut varsin nekalta, en aivan tarkkaan halua sanoa kun henkilö on mulle täysin tuntematon, että jopa katkeraltakin. En kuitenkaan ole koko ohjelman aikana toivonut hätä pois farmilta. Atessa taas närästi mua alusta alkaen juurikin hänen poliittinen työpaikka. Ei yhteiskunnan varoilla isoa palkkaa nauttivan kilpailijan pitäisi mielestäni voittaa rahapalkintoa. Jossain vaiheessa mulla oli top-5 suosittua, mutta nyt on vain yksi voittajasuosikki, Sani. Mulle on ihan sama mitä muut suosivat, mutta katson, että mulla saa olla oma. 👱♀️
--
Nimen korjaus: Suosikkinini on siis Sani 👱♀️
Niin mutta se joka tippui nyt pois niin haluaa yhden voittavan ja vähän pelkään että nimetään torppariksi.
En tykkää Teemun ja Tainan juonimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaksintaistelut kuvataan Häkkilän tilala Pieksämäellä. Farmi Suomen pehtoori Terho Häkkinen on Häkkilän tilan vanhaisäntä.
Valitsin Sanin näistä vielä mukana olevista omaksi suosikikseni, tarkoitan sitä kirjaimellisesti, vaikka hän tippuisi ennen loppuratkaisua. Toivonkipinää voi silti pitää yllä, mitä vaan voi tapahtua, mikäli tuotannolla on ollut tarpeeksi kanttia virittää pelaajien suunnitelluille poluille esteitä. Siihen en halua enkä tietenkään voisikaan olla vaikuttamassa, kuka kisan voittaa. Atella on tietysti oma suosikkinsa jonka sitten valitsi torppariksi, mutta siitä tyypistä ei tule koskaan mun suosikkia.
Nyt seuraavaan kauteen enemmän actionia ja fiilispuheet menkööt kädelle. Tämäkin jakso oli sellaista jaarittelua, että nukahdin kolme kertaa sen aikana. Lisäksi väärä tippui.
Vierailija kirjoitti:
Nyt seuraavaan kauteen enemmän actionia ja fiilispuheet menkööt kädelle. Tämäkin jakso oli sellaista jaarittelua, että nukahdin kolme kertaa sen aikana. Lisäksi väärä tippui.
Ruutu + tahtiin siis uusin.
Vierailija kirjoitti:
Atte:(
Putosko Atte?
Kun ajattelee noita talon töitä niin vähiten haluaisin kokata tai pestä astioita.
Eläintenhoito kivaa hommaa ja lehmiä taitaa olla yksi lypsyttäväksi.
Vettä kannetaan ja puita pilkotaan. Mitä muuta?
En käsitä miten paljon sitä hommaa voi olla että Aksun pitäisi tehdä muutakin kuin kokata.
Nythän Aksulla on se lypsyvuoro. Taitaa olla tässä plussajaksossa ja se lehmä on kuin sulaa vahaa kun Aksu sitä rapsuttaa.