FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme Aksun puolusteluseura täällä kokoontuu 😂
Akselin käytös ohjelmassa puhuu ihan omasta puolestaan. Ja kun on noin herrasmies ja fiksu se kyllä huomataan. Olen aina tykännyt Akselin ruoka ohjelmistakin, hänen luonteensa on vaan niin ihana ja vaatimaton.
Minua pikkasen häritsee Herlevin ohjelmissa se yletön majoneesin, läskin, erilaiste maustesörsseleiden ja valkoisten sämpylöiden mättäminen. Kuormataan niin iso tunkio ettei kenenkään turpaan tunkematta mahdu. Hikeä tursuten käristetään kaikkea, rasvassa. Pohjoisessa olivat kalassa, eikä sielläkään maltettu mättämiseltä. Harlevi yritti niellä yhden muikun, onnitumatta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt seuraavaan kauteen enemmän actionia ja fiilispuheet menkööt kädelle. Tämäkin jakso oli sellaista jaarittelua, että nukahdin kolme kertaa sen aikana. Lisäksi väärä tippui.
Kuka tippui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt seuraavaan kauteen enemmän actionia ja fiilispuheet menkööt kädelle. Tämäkin jakso oli sellaista jaarittelua, että nukahdin kolme kertaa sen aikana. Lisäksi väärä tippui.
Kuka tippui?
taas mies
Mä en tajua miten pihalla te olette!?
Tässä ohjelmassa on isona osana pelaaminen.
Te pölöt jotka kuvittelette, että ihmiset jotka osallistuvat tälläiseen peliin, ovat luonteeltaan sellasia kuin pelissä ovat, niin te olette niiiiiiiiin kujalla.
Lopettakaa ihmisten haukkuminen tälläisillä foorumeilla ja hankkikaa elämä. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaan Farmiin juonittelukielto.
Se hoituu jo ihan itsestään sillä, kun ei oteta Teemua Ja Tainaa enää mihinkään formaattiin. Tai heidän kaltaisiaan myrkkykäärmeitä. Eipä ole pitkään aikaan mikään formaatti oksettanut näin paljon ja se johtuu ihan vain noista kahdesta, ilman noita farmi olisi yhtä kivaa katseltavaa kuin aikaisemmatkin kaudet.
Ihan samaa mieltä! Tämä on ollut sellainen hyvänmielen ohjelma ja nyt flunssassa viimein aloin katsomaan tätä kautta. On ollut ihan kamala pettymys. Pelkkää juonittelua ja tehtävätkin on olleet tylsiä. Pakko lopettaa kesken niin kuin Selviytyjätkin. Tulee vaan tympeä olo tuosta valehtelusta ja feikkihäviöistä. Ällöttää kun kaikki kehuu kilpaa Teemu ja Tainaa. Joo ei tarvitse katsoa enää.
Monet heistä on ihan kavereita keskenään. Tuo jännite ja ilkeydet leikataan ohjelmaan, että saadaan vaikutelma jatkuvasta riitelystä.
Siinä yhdessä sohvalla istumisosiossa, aikaisemmin pudonnut kysyi, millainen se yksi "juonittelija" oli farmilla ja kaikki sanoivat kuorossa, että erittäin mukava.
Katson just Herlevin Burgerimies sarjaa ja tässä, joka jaksossa jopa syö samalla kun makaa sängyssä 😄
Jaaha, runoja ja sananlaskuja, voi prkl! Miten raskasta!
Ei viitsi kertoa plussa jakson tippujaa kun moni sitä ei halua tietää
Sani tiputtaa Akselin. Eli akkavalta. Kukaan noista jäljellä olevista naisistakaan ei kyllä ansaitse voittoa.
Nyt vois toivoa että Gogi veis koko potin, ainoa siedettävä tuolla enää.
Vierailija kirjoitti:
Ei viitsi kertoa plussa jakson tippujaa kun moni sitä ei halua tietää
Akseli tippuu.
Tätä tehdään kuitenkin katsojille ja katsojat haluaa että paras voittaa eikä niin että juonittelijat päättää ketkä jää finaaliin.
Nyt edettiin Teemun suunnitelmien mukaan ja asiat meni juuri niin kun Teemu halusi. Puhun juuri plussa jaksosta.
Jatkossa Bb saa juonitella. Bb Jassu on muuten nyt Selviytyjien kuvauksissa.
Ai akseli muka? Eikös se ollukaan atte, jonka sanna pudottaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten pihalla te olette!?
Tässä ohjelmassa on isona osana pelaaminen.
Te pölöt jotka kuvittelette, että ihmiset jotka osallistuvat tälläiseen peliin, ovat luonteeltaan sellasia kuin pelissä ovat, niin te olette niiiiiiiiin kujalla.Lopettakaa ihmisten haukkuminen tälläisillä foorumeilla ja hankkikaa elämä. Ei mulla muuta.
Ilmeisesti sun eka Farmi. Itse nähnyt kaikki ja pelaaminen ei ole kuulunut tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tehdään kuitenkin katsojille ja katsojat haluaa että paras voittaa eikä niin että juonittelijat päättää ketkä jää finaaliin.
Nyt edettiin Teemun suunnitelmien mukaan ja asiat meni juuri niin kun Teemu halusi. Puhun juuri plussa jaksosta.
Jatkossa Bb saa juonitella. Bb Jassu on muuten nyt Selviytyjien kuvauksissa.
Ja BB Helmeri ja BB Nikokin.
Jacculle omiaan Selviytyjät, kun saa luvalla puhua kakkaa muista. Saa nähdä kuinka pärjää itse kisoissa, ne on yleensä aika fyysisiä, mitä Jaccu ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ai akseli muka? Eikös se ollukaan atte, jonka sanna pudottaa?
Sanna pudottaa Aten. Sani Akselin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa Bb saa juonitella. Bb Jassu on muuten nyt Selviytyjien kuvauksissa.Ja BB Helmeri ja BB Nikokin.
Jacculle omiaan Selviytyjät, kun saa luvalla puhua kakkaa muista. Saa nähdä kuinka pärjää itse kisoissa, ne on yleensä aika fyysisiä, mitä Jaccu ei ole.
Siellä vanhoista myös Joalin ja Wallu. On kyllä vähän epistä. Joalin osaa aivan varmasti nyt tulen sytyttää kun viimeksi ei osannut.
Taidat olla tyhmä ihminen? Ohjelman pitää kehittyä, jos kaudet toistaa samaa kaavaa vuodesta toiseen niin se muuttuu tylsäksi. Tähän kauteen on tuotu pelaaminen isoon rooliin ja sen huomaa jo noista tehtävistä. Aikaisemmilla kausilla on ollut paljon raskaita töitä ja nyt ei mitään sinnepäinkään!
Ohjelmassa on käsikirjoittaja joka ohjailee ohjelman kulkua.
Tässä ohjelmassa on PELI jota pitää osata pelata, jos et pelaa, niin lähdet himaan. Ei noi ihmiset todellakaan pelaa siviilissä.
Meinaatko esim, että vaikka Packalen on vapaaottelukehässä lyönyt vastustjaa, niin hän myös siviilissä tekee niin!?
Herätys ihmiset!
Voisvat olla rehellisiä ja sanoo, että valitsen sen, jonka luulen helpoiten voittavani. Eikä jorista valheita, kenen kanssa ois mukavinta laavulla!
Hyvä, hyvä jos tippui! Seur Mämmi jne.