FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Ja mikä toi hetki tuolla ulkona, jossa pia, pike, michelle ja anni. jotain pyörittelivät silmiä ja juoruilivat sannasta.. ärsyttävää touhua. miettikää jos tuo olisi työpaikalla, sannaa tms syrjittäis paljon röyhkeämmin
Vierailija kirjoitti:
Se että vain toista kannustetaan kilpailutilanteessa, on kiusaamista ja jos muuta väittää niin taitaa olla itse kiusaaja.
Ainahan tässä se kaksintaisteluun valittu nro 2 saa eniten kannustusta. Samoin kävi myös Jannen ja Danin kohdalla, sekä myös viime kaudella. Kiusaajia siis kaikki nekin. Hyi niitä!
En vaan voi katsoa tuota Jungneria...
Vierailija kirjoitti:
Jungner on kyllä oikea miehen kuvatus. Onko se koskaan hiljaa? Jäätävä höpötys ja analysointi päällä koko ajan.
Ukkola todistaa jo sen mitä olen aina hänestä ollut mieltä. Nolo. Pikkuhamosissaan "paskalla jossain pusikossa" ja Jungnerin perää nuolemassa.
Lavikainen pitää tarpeetonta esitystä päällä. Osaava.
Piken innostumishuudot ovat myös rasittavia. Hänestä selkeesti on työmieheksi.
Kuten Saulista, eihän se kyllä BBssäkään jättänyt viikkotehtäviä tekemättä, vaan hiihti yöt läpeensä. Vaikka Sainio sano, että oli rasittavin kilpailija ikinä, jatkuvasti vinkumassa. Ehkä on Farmille mennessään kasvanut ihmisenä.
MInttu Kaulasen alapää tuli esiteltyä jo ekan vartin aikana, kuten pelkäsinkin. Pieru-pillujutut ei viihdytä mua. Jospa löytys se tempperamentti ja ärähtäis sille Ukkolalle, että lehmiä ei houkutella sellaisella älämölöllä.
Siten oli niitä tyttösiä, jotka jäi vähän vielä etäiseksi.. Tuuli, Pia, miss kuka?... Urheilijasta kyllä kuultiin ja hänen huumoriaan. Kävihän se Ahosen Jannekin siellä patsastelemassa - viihdearvo nolla.
Ellen näytti siltä, ettei olisi ikinä ennen fillaroinut. Kai sen piti hienoa mekkoja varoa ja jossain poseeraus asennossa polkea, ettei tukka tuiverru tuulessa. Ellen on rock!
Pehtoori on sama vinkula mies, joka ennenkin. Tykkään. Tiukka, mutta reilu.
Pehtoori on tuon paikan omistaja.
Nauroin ihan sikana tuon Lavikaisen touhuille ja jutuille. On tuolla kyllä mies paikallaan. Tuo huumoria ja viihdettä sinne ja myös katsojille.
Mulla oli ihan erilainen kuva Jungerista, tuolla se ainakin vaikuttaa ihan ok tyypiltä.
Ihme mykkä hissukka tuo miss suomi. Ei sanan sanaa, ei mitään sosiaalisuutta?
Eikö nuo rumilusnaiset saa edes meikkiä käyttää tuolla? Onhan siellä peili ja vesisankko ja kampakin? Mikä luomukisa tää on?
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo rumilusnaiset saa edes meikkiä käyttää tuolla? Onhan siellä peili ja vesisankko ja kampakin? Mikä luomukisa tää on?
Jokos se alkoi luomumeikkispämmäys tässäkin ketjussa.
Miksei Sanna valinnut Michelleä kaksintaistekuun, kun eikös sekin koko ajan valita, että haluaa kotiin, eikä tahdo enää hoitaa eläimiä, farmin vuorokausirytmi on tylsää, jne.. Itse valitsisi ne, jotka ei halua olla mukana ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ihan erilainen kuva Jungerista, tuolla se ainakin vaikuttaa ihan ok tyypiltä.
Sama. En ole koskaan pitänyt ko. tyypistä jostain syystä. Tuolla vaikuttaa ihan ok häiskältä.
Sille spoilaamiselle voi sitten tehdä oman ketjunsa jos sitä on pakko tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Sille spoilaamiselle voi sitten tehdä oman ketjunsa jos sitä on pakko tehdä.
tai tee sinä oma ketju missä ei saa spoilata. Toki se ketju voi olla tätäkin hiljaisempi, koska suurin osa taitaa katsoa jaksot ennakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä porukkaa haalittu tähän kauteen. Sauli ainoa söpö. Muut jotenkin outoja.ei huvita ees kaattoo.
Ystävä hyvä,
Ei sinun ole pakko katsoa. Ei edes kommentoida, jos et tykkää ohjelmasta.
—
Minusta tämä on hyvä ja odotettu ohjelma.
Sanna ryöpytys on kyllä aika erikoista.
Olin ennakkoon ajatellut, että on todella mukava ihminen.
Muita farmilaisia taitaa nyt vain kiukuttaa hänen ” laiskuutensa”.
Tosin saattoi olla pelottava kisailija, koska toimittajana tietää ja tuntee paljon asioita.
Odotin kovasti tätä ohjelmaa mutta Minttu Kaulanen typerine juttuineen pilaa ohjelman. Harmi kun jää tämä kausi minulta väliin.
Minä puolestani tykkään kauppiaan rouvan sanailusta, vaikkakin joskus menee överiksi.
Nuoremmat tyttöset on jotenkin värittömiä.
Ja nämä ” värittömät ” henkilöt saa olla aika rauhassa ( jopa tällä palstallakin).
Juuso olisi istunut paremmin tähän ohjelmaan juontajaksi,
mutta eihän sitä tiedä milloin Ellan puvustaja laittaa Ellalle jotain maalaisromantiikkaa päälle,
paremmin aikakauteen sopivaksi.
Juonto kyllä Ellalta sujuu hyvin !
Minua ärsyttää sellainen pelleily. Miksi Junger valitaan toistamiseen kisaamaan ja se vaan valitsee miehen mukaansa kisaamaan. Naisiakin voisi tiputella. Seuraavaa jaksoa en tiedä.
Mutta ilmeisesti musta mies on seuraava torppari. Miksi sekään ei voi olla virallisella nimellään kisaamassa.
Jokaisen olisi oltava oikealla nimellään kisassa, koska ei ne siellä ole esiintymässä.
Pike. Pitäisi olla oikea nimi, ei se farmilla ole esiintymässä. Niin se ilmeisesti kongolainen mies huutaa kurkku suorana, että saa televisiota hiljentää, kun se huutaa. Toivottavasti tippuu pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä porukkaa haalittu tähän kauteen. Sauli ainoa söpö. Muut jotenkin outoja.ei huvita ees kaattoo.
Ystävä hyvä,
Ei sinun ole pakko katsoa. Ei edes kommentoida, jos et tykkää ohjelmasta.
—
Minusta tämä on hyvä ja odotettu ohjelma.
Sanna ryöpytys on kyllä aika erikoista.
Olin ennakkoon ajatellut, että on todella mukava ihminen.
Muita farmilaisia taitaa nyt vain kiukuttaa hänen ” laiskuutensa”.
Tosin saattoi olla pelottava kisailija, koska toimittajana tietää ja tuntee paljon asioita.
Tuskin Sannan tietämys sentään maatilantöitä ja tavaroita käsittää, vaikka toimittaja onkin.
Se että vain toista kannustetaan kilpailutilanteessa, on kiusaamista ja jos muuta väittää niin taitaa olla itse kiusaaja.