Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI SUOMI

Vierailija
04.04.2021 |

Kuka seuraa?

Kommentit (4667)

Vierailija
3301/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raija on jo niin paljon elämässään nähnyt, että osaa kyllä helposti esittää vähän "höpsöä". Raijaa paljon aikoinaan seuranneena ei ollut muuta kuin esitystä tuo höpsöys. Tuolla asenteella pääsi helposti farmilaisten ajatusmaailmaan. 

Vierailija
3302/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raija on jo niin paljon elämässään nähnyt, että osaa kyllä helposti esittää vähän "höpsöä". Raijaa paljon aikoinaan seuranneena ei ollut muuta kuin esitystä tuo höpsöys. Tuolla asenteella pääsi helposti farmilaisten ajatusmaailmaan. 

On ihmisiä, jotka vähättelevät itseään,  enhän minä mitään, sinä tiedät paremmin, minä olen niin huono siinä ja siinä. Epämiellyttävää lipomista ja suosion kalastelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3303/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hänestä tekee höpsön? Sekö, kun ei ole naama norsun vi*tulla ja ole hiljaa enimmäkseen?

Vierailija
3304/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raija oli ihan taatusti vanhentunut. Oli aikoinaan hyvin tärpäkkä nainen, nyt kävi hitaalla eikä se mitään näyttelyä ollut

Vierailija
3305/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raija oli ihan taatusti vanhentunut. Oli aikoinaan hyvin tärpäkkä nainen, nyt kävi hitaalla eikä se mitään näyttelyä ollut

Raija oli 64 vee kuvausten aikaan. Et sinäkään varmaan kovin tärpäkkä tule olemaan sen ikäisenä😂😂😂

Vierailija
3306/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

&4- vuoitias ei ole mikään ikäloppu, kaikki me tullaan vahoiksi jos ei ajoissa kuolla pois. Itse jännitin Pellin puolesta, vaikutti olevan ihan hukassa, väärässä paikassa. Myöhemmin kertoikin ettei tiennyt ohjelmasta mitään, eikä sahan käyttökään ollut tuttua, puukosta puhumattakaan.

Vierailija
3307/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

&4- vuoitias ei ole mikään ikäloppu, kaikki me tullaan vahoiksi jos ei ajoissa kuolla pois. Itse jännitin Pellin puolesta, vaikutti olevan ihan hukassa, väärässä paikassa. Myöhemmin kertoikin ettei tiennyt ohjelmasta mitään, eikä sahan käyttökään ollut tuttua, puukosta puhumattakaan.

Näytti läski kokkikin olevan ihan hukassa.

Vierailija
3308/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäkäjäkäjäkä, sun analyysis on yhtä perseestä ku Teemu Packalenin.

Vierailija
3309/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että ohjelman ainoa mies on pehtoori. Olen rakastunut häneen.❤

Yäk!

Et taida arvostaa ihmisen luonnetta? Farmin miehiä ei voi kyllä parhaalla tahdollakaan kutsua miehiksi.[/quote

Pehtoori on tunnettu juoppolalli. Ja entä se vaatetus!

Vierailija
3310/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että ohjelman ainoa mies on pehtoori. Olen rakastunut häneen.❤

Yäk!

Et taida arvostaa ihmisen luonnetta? Farmin miehiä ei voi kyllä parhaalla tahdollakaan kutsua miehiksi.[/quote

Pehtoori on tunnettu juoppolalli. Ja entä se vaatetus!

Juoppolallu? Kerroppa lisää! Missä vaatteissa sen pitäis olla? Röyhelöpaidoissa ja tiukoissa nahkahousuissa😁

Vierailija
3311/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmilta lempatut sedät ja täditkö täällä pahaa mieltään oksentavat, yrittäkää selvitä leiikiähän tämä koko Farmi. Yhtään peltoa ei ole raivattu, eikä metriäkään ojaa kaivettu ja  gurmeekokki hoitelee vellihommat. 

Vierailija
3312/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmilta lempatut sedät ja täditkö täällä pahaa mieltään oksentavat, yrittäkää selvitä leiikiähän tämä koko Farmi. Yhtään peltoa ei ole raivattu, eikä metriäkään ojaa kaivettu ja  gurmeekokki hoitelee vellihommat. 

Nyrkkisankari, patalaiska kokki ja mustaviiksinen toimittajaplanttu peltoa raivaamassa🤣🤣🤣 noihan on pahempia juoruämmiä ku marttakerholaiset🤣🤣🤣

Vierailija
3313/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo herlevi ole ollu tuolla juoruamassa ja selän takana pahaa puhumassa. Eikä tuolla tunnu kukaan töitä "rehkivän". Alussa vaan oli jotain töitäkin ja niissäkin piti seistä oottelemassa, kun eräät häslärit halus joka mutkassa monisanaisesti keskustella jaka naulan paikasta. Ja h ollu kyllä niissäkin mukana. Nuo kovemmin rakennelleet ei oo ollu kyökissä taas auttamassa.

Vierailija
3314/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko gogi kiva tyyppi

Vierailija
3315/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mämmi tippuu, ei kukaan jää kaipaamaan hänen nauruaan

Vierailija
3316/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Pauliina jätti leikin kesken?

Vierailija
3317/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelli " filmas". Totta kai tiesi systeemin, sahannutkin oli varmaan. Peluri.

Vierailija
3318/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo herlevi ole ollu tuolla juoruamassa ja selän takana pahaa puhumassa. Eikä tuolla tunnu kukaan töitä "rehkivän". Alussa vaan oli jotain töitäkin ja niissäkin piti seistä oottelemassa, kun eräät häslärit halus joka mutkassa monisanaisesti keskustella jaka naulan paikasta. Ja h ollu kyllä niissäkin mukana. Nuo kovemmin rakennelleet ei oo ollu kyökissä taas auttamassa.

tuotanto taitaa jättää osan juonittelut ja kieroilut näyttämättä, jotta saadaan kuva kuinka vaan muutama pahis siellä juonittelee ja muut on kivalla kesäleirillä. Kuitenkin välillä puheissa käy ilmi että paljon jää katsojilta näkemättäkin farmilaisten liitoista ja kuvioista.

Vierailija
3319/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina ei varmaan jaksanut näitä naisia.

Vierailija
3320/4667 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Pauliina jätti leikin kesken?

Hänellä on oikeus pitää yksityisasiansa yksityisinä, eikä tarvitse kertoa syytä, miksi lähti. 

...  Pauliinan kirjeen, jossa tämä kertoo joutuneensa poistumaan kotiin hoitamaan kiireellistä asiaa.

– En olisi millään halunnut lähteä, olisin todella toivonut pystyväni jäämään, mutta minulla ei ollut vaihtoehtoja, Pauliina kirjoittaa kirjeessään.

Tuo kertoi meille kaiken tarvittavan.

Ketju on lukittu.