FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Vierailija kirjoitti:
Raija on jo niin paljon elämässään nähnyt, että osaa kyllä helposti esittää vähän "höpsöä". Raijaa paljon aikoinaan seuranneena ei ollut muuta kuin esitystä tuo höpsöys. Tuolla asenteella pääsi helposti farmilaisten ajatusmaailmaan.
On ihmisiä, jotka vähättelevät itseään, enhän minä mitään, sinä tiedät paremmin, minä olen niin huono siinä ja siinä. Epämiellyttävää lipomista ja suosion kalastelua.
Vierailija kirjoitti:
Raija on jo niin paljon elämässään nähnyt, että osaa kyllä helposti esittää vähän "höpsöä". Raijaa paljon aikoinaan seuranneena ei ollut muuta kuin esitystä tuo höpsöys. Tuolla asenteella pääsi helposti farmilaisten ajatusmaailmaan.
Mikä hänestä tekee höpsön? Sekö, kun ei ole naama norsun vi*tulla ja ole hiljaa enimmäkseen?
Raija oli ihan taatusti vanhentunut. Oli aikoinaan hyvin tärpäkkä nainen, nyt kävi hitaalla eikä se mitään näyttelyä ollut
Vierailija kirjoitti:
Raija oli ihan taatusti vanhentunut. Oli aikoinaan hyvin tärpäkkä nainen, nyt kävi hitaalla eikä se mitään näyttelyä ollut
Raija oli 64 vee kuvausten aikaan. Et sinäkään varmaan kovin tärpäkkä tule olemaan sen ikäisenä😂😂😂
&4- vuoitias ei ole mikään ikäloppu, kaikki me tullaan vahoiksi jos ei ajoissa kuolla pois. Itse jännitin Pellin puolesta, vaikutti olevan ihan hukassa, väärässä paikassa. Myöhemmin kertoikin ettei tiennyt ohjelmasta mitään, eikä sahan käyttökään ollut tuttua, puukosta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
&4- vuoitias ei ole mikään ikäloppu, kaikki me tullaan vahoiksi jos ei ajoissa kuolla pois. Itse jännitin Pellin puolesta, vaikutti olevan ihan hukassa, väärässä paikassa. Myöhemmin kertoikin ettei tiennyt ohjelmasta mitään, eikä sahan käyttökään ollut tuttua, puukosta puhumattakaan.
Näytti läski kokkikin olevan ihan hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Jäkäjäkäjäkä, sun analyysis on yhtä perseestä ku Teemu Packalenin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että ohjelman ainoa mies on pehtoori. Olen rakastunut häneen.❤
Yäk!
Et taida arvostaa ihmisen luonnetta? Farmin miehiä ei voi kyllä parhaalla tahdollakaan kutsua miehiksi.[/quote
Pehtoori on tunnettu juoppolalli. Ja entä se vaatetus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että ohjelman ainoa mies on pehtoori. Olen rakastunut häneen.❤
Yäk!
Et taida arvostaa ihmisen luonnetta? Farmin miehiä ei voi kyllä parhaalla tahdollakaan kutsua miehiksi.[/quote
Pehtoori on tunnettu juoppolalli. Ja entä se vaatetus!
Juoppolallu? Kerroppa lisää! Missä vaatteissa sen pitäis olla? Röyhelöpaidoissa ja tiukoissa nahkahousuissa😁
Farmilta lempatut sedät ja täditkö täällä pahaa mieltään oksentavat, yrittäkää selvitä leiikiähän tämä koko Farmi. Yhtään peltoa ei ole raivattu, eikä metriäkään ojaa kaivettu ja gurmeekokki hoitelee vellihommat.
Vierailija kirjoitti:
Farmilta lempatut sedät ja täditkö täällä pahaa mieltään oksentavat, yrittäkää selvitä leiikiähän tämä koko Farmi. Yhtään peltoa ei ole raivattu, eikä metriäkään ojaa kaivettu ja gurmeekokki hoitelee vellihommat.
Nyrkkisankari, patalaiska kokki ja mustaviiksinen toimittajaplanttu peltoa raivaamassa🤣🤣🤣 noihan on pahempia juoruämmiä ku marttakerholaiset🤣🤣🤣
Eihän tuo herlevi ole ollu tuolla juoruamassa ja selän takana pahaa puhumassa. Eikä tuolla tunnu kukaan töitä "rehkivän". Alussa vaan oli jotain töitäkin ja niissäkin piti seistä oottelemassa, kun eräät häslärit halus joka mutkassa monisanaisesti keskustella jaka naulan paikasta. Ja h ollu kyllä niissäkin mukana. Nuo kovemmin rakennelleet ei oo ollu kyökissä taas auttamassa.
Kun mämmi tippuu, ei kukaan jää kaipaamaan hänen nauruaan
Miksi Pauliina jätti leikin kesken?
Vierailija kirjoitti:
Pelli " filmas". Totta kai tiesi systeemin, sahannutkin oli varmaan. Peluri.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo herlevi ole ollu tuolla juoruamassa ja selän takana pahaa puhumassa. Eikä tuolla tunnu kukaan töitä "rehkivän". Alussa vaan oli jotain töitäkin ja niissäkin piti seistä oottelemassa, kun eräät häslärit halus joka mutkassa monisanaisesti keskustella jaka naulan paikasta. Ja h ollu kyllä niissäkin mukana. Nuo kovemmin rakennelleet ei oo ollu kyökissä taas auttamassa.
tuotanto taitaa jättää osan juonittelut ja kieroilut näyttämättä, jotta saadaan kuva kuinka vaan muutama pahis siellä juonittelee ja muut on kivalla kesäleirillä. Kuitenkin välillä puheissa käy ilmi että paljon jää katsojilta näkemättäkin farmilaisten liitoista ja kuvioista.
Pauliina ei varmaan jaksanut näitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Pauliina jätti leikin kesken?
Hänellä on oikeus pitää yksityisasiansa yksityisinä, eikä tarvitse kertoa syytä, miksi lähti.
... Pauliinan kirjeen, jossa tämä kertoo joutuneensa poistumaan kotiin hoitamaan kiireellistä asiaa.
– En olisi millään halunnut lähteä, olisin todella toivonut pystyväni jäämään, mutta minulla ei ollut vaihtoehtoja, Pauliina kirjoittaa kirjeessään.
Tuo kertoi meille kaiken tarvittavan.