FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Kauppiaan rouva on rasittava, sampo on varmaan iloinen kun akka ei oon kotosalla
Tuulin iho on aika hirveässä kunnossa?
Ei pysty katsomaan ku Timo on siellä.Kaikista inhottavin tyyppi kautta historian.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mukava että tässäkin on juonittelu melkein pääasia😥
Lopputulos ratkaistaan kuitenkin reilulla pelillä, ei salaisella äänestyksellä kuten Selviytyjissä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, Timo ei oo reilu.Savolainen väärä leuka
Mikä savolainen? Sehän on kotoisin pohjois-karjalasta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ton random missin nimi on?
Ei kukaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Timo on ällöttävä
Mielestäni Lavikainen on ihan mahtava tyyppi. Kiintiöheppu keikaroi, samoin porvari. S Ukkola lusmuilee minimekossaan ja se onkin farmilla huomattu. Uniikki tekee töitä, tarttuu hommaan kuin hommaan, mukava tyyppi.
Kauppiaan rouvasta huomaa, että on kierrellyt tositoosasta toiseen, esiintyy ikäänkuin ammatilaisena, samoin Sauli. Kanat kai kynitään jossakin vaihessa ja sitä en halua katsoa.
Nykäsen leski väärässä paikassa, ei sovi joukkoon. Muut nuoret naiset ihan näppäriä, ei mitään nirppanokkia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole fiksua puuttua ulkonäköseikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ja?
Hän tietää kyllä sen itsekin, samoin kaikki muutkin. Mikä tän viestin pointti oli?
Onneksi Ukkola tiputti itse itsensä.
Ellen on ärsyttävä, ei sovi tuonne ollenkaan, mitä sillä taaskin on päällä
Mikaelista tulee seuraava torppari. Joko seuraavasta kaksintaistelusta tulee taas mimmivoittoinen tai Mikael pelaa ulos vahvoja tyyppejä edelleen. Timon kanssa heillä on jonkinlainen sopimus etteivät toisiaan laita enää häätöön, mutta liekköhän näin käy. Voisko Mikaelin tulilinjalla olla seuraavaksi Sauli? Tai Noora? Pike ainakin itse puhuu olevansa Mikaelin kaveri, eikä usko joutuvansa kaksintaisteluun Mikaelin osalta.
Onks toi missi roope hintzin kadonnut veli?
Ens jaksossa tulee mukaan Jutila. Ja Sauli on mukana jaksossa, jossa virkataan jotain. Eli Sauli ei varmaan ainakaan putoa seuraavassa jaksossa.
Pike on kyl todella ärsyttävä. Koko ajan äänessä, mut mitään järkevää sieltä ei tuu.
Ukkola on ulkonäöltään juurikin kuin maatilan emäntä, mutta työmoraali onkin sitten ihan toista luokkaa.
Kyllä on, mutta huumorilla edellä menee, mikä ei kuitenkaan ole huono juttu.