FARMI SUOMI
Kommentit (4667)
Paras tyyppi tippui ekana. Harmi.
Melkonen ero tuulin ig kuvien ja muokkaamattoman ruudusta paljastuvan naaman välillä. Pisteet että uskalsi tulla mutta hurja on ero
Vierailija kirjoitti:
Melkonen ero tuulin ig kuvien ja muokkaamattoman ruudusta paljastuvan naaman välillä. Pisteet että uskalsi tulla mutta hurja on ero
Se on paljon tuonut itse ilmi, että on ollut hyvin epävarma aknestaan ja ulkonäöstään ylipäätään, kertonut myös avoimesti, että muokkaa kuviaan paljon. Nyt vissiin syö lääkkeitä, jotka auttaneet sekä ihoon että itsetuntoon.
Vierailija kirjoitti:
On se ennenkin postannut meikittömiä kuvia ja avautunut aknesta.
Oon katsonut nyt kaksi ekaa jaksoa ja kyllä mulle se jaksojen kohokohta on pehtoorin saapuminen hidastettuna ties millä kulkupelillä, rouhea musa taustalla pauhaten. Best! :'D
Keitä sitten viime kaudella oli mukana, kun sitä kehuttiin niin hauskaksi kaudeksi?
Lavikainen ainakin ensi jaksossa ärsyttävä, hirveetä mölyämistä koko ajan. Yrittää väkisin esittää hauskaa miestä kun sellainen kuva on saatu julkisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Keitä sitten viime kaudella oli mukana, kun sitä kehuttiin niin hauskaksi kaudeksi?
Itselle jäi erityisesti mieleen sieltä ihana Alina Voronkova, josta en ollut kuullut mitään ennen farmia. Mukana oli myös mm. Amin Asikainen, Juha Mieto, Jaakko Parkkali, Sara Chafak, Niko Saarinen, Palanderin rouva, Jari Isometsä. En tiedä oliko se nyt varsinaisesti hauskempi, mutta ainakin ekalla kaudella porukalla oli alusta asti jotenkin parempi henki tiluksilla. Tuolla on alettu juonittelemaan jo ekana päivänä ja kyräillen jengi seuraa mitä muut tekee vai tekeekö mitään, yms.
Vierailija kirjoitti:
Lavikainen ainakin ensi jaksossa ärsyttävä, hirveetä mölyämistä koko ajan. Yrittää väkisin esittää hauskaa miestä kun sellainen kuva on saatu julkisuudesta.
Ei se esittänyt hauskaa vaan oli hauska. Toki käy rasittavaksi jos tuo jatkuu, mutta sehän teki vaan hupia siitä torppariudestaan.
Ukkola ja Jungner ovat kamalimmat tyypit tässä kisassa ! Ohjelma lässähti alkuunsa kun Janne lähti ! Ei enää kiinnosta !
Miksi Jungner on kisassa,pilaa ,samoin Ukkola pilaa ?
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ainakin nyt on nähty millaisia älykkäät ovat...Sanna ainakin laiska ja mukavuudenhaluinen tarinan värittäjä ja Mikael selkärankaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ainakin nyt on nähty millaisia älykkäät ovat...Sanna ainakin laiska ja mukavuudenhaluinen tarinan värittäjä ja Mikael selkärankaisempi.
Mistähän sinä sen selkärangan just nimenomaan tuossa löysit. Molemmat noi on tarinoijia ja Mikael halusi lähtiäisikseen vaan hyvän shown (oma imago, eli häviää varmasti paremmalleen eikä ehkä jopa huonommalle). Yllättäen tuo voitti kisan vaikkei varmaan itsekään sitä odottanut.
En erityisemmin pidä tai ole pitämättä kummastakaan, mutta en myöskään tunne noita ollenkaan. Vähän ihmetyttää miten jotkut onnistuu luomaan itselleen noin vahvan tunteen jotakuta kohtaan jota eivät tunne ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että halutaan testata miten tuollainen elektroniikasta riippuvainen, henkeen ja vereen city-ihminen pärjää maatilalla. Ja koska tiedetään, että hän ärsyttää monia. Siksi hänet katsotaan ohjelman kannalta kiinnostavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että halutaan testata miten tuollainen elektroniikasta riippuvainen, henkeen ja vereen city-ihminen pärjää maatilalla. Ja koska tiedetään, että hän ärsyttää monia. Siksi hänet katsotaan ohjelman kannalta kiinnostavaksi.
Jungnerin kaltainen ärsyttävä hahmo saa aikaan sen, että ihmiset lakkaa katsomasta ohjelmaa jos se on pitkään mukana. Itse päädyin jo 2 jakson kohdalla kelaamaan yli Jungnerin jaarittelut. Todella raskas persoona!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jungnerin kaltainen ärsyttävä hahmo saa aikaan sen, että ihmiset lakkaa katsomasta ohjelmaa jos se on pitkään mukana. Itse päädyin jo 2 jakson kohdalla kelaamaan yli Jungnerin jaarittelut. Todella raskas persoona!
Tyypillinen Steinerkoulun kasvatti.
Minä.
Minä.
Minä.
Minun.
Minun.
Minun.
Minulle.
Minulle.
Minulle.
Vierailija kirjoitti:
Paras tyyppi tippui ekana. Harmi.
Niinpä! Ei ole niin kiva ohjelma että viitsis enempää jaksoja katsoa vaikka Sauli ja Pike onkin kivoja tyyppejä.
Oottelen vaan taas jos Janne ilmestyis vaikka TTK:n.
Jungner on kyllä oikea miehen kuvatus. Onko se koskaan hiljaa? Jäätävä höpötys ja analysointi päällä koko ajan.
Ukkola todistaa jo sen mitä olen aina hänestä ollut mieltä. Nolo. Pikkuhamosissaan "paskalla jossain pusikossa" ja Jungnerin perää nuolemassa.
Lavikainen pitää tarpeetonta esitystä päällä. Osaava.
Piken innostumishuudot ovat myös rasittavia. Hänestä selkeesti on työmieheksi.
Kuten Saulista, eihän se kyllä BBssäkään jättänyt viikkotehtäviä tekemättä, vaan hiihti yöt läpeensä. Vaikka Sainio sano, että oli rasittavin kilpailija ikinä, jatkuvasti vinkumassa. Ehkä on Farmille mennessään kasvanut ihmisenä.
MInttu Kaulasen alapää tuli esiteltyä jo ekan vartin aikana, kuten pelkäsinkin. Pieru-pillujutut ei viihdytä mua. Jospa löytys se tempperamentti ja ärähtäis sille Ukkolalle, että lehmiä ei houkutella sellaisella älämölöllä.
Siten oli niitä tyttösiä, jotka jäi vähän vielä etäiseksi.. Tuuli, Pia, miss kuka?... Urheilijasta kyllä kuultiin ja hänen huumoriaan. Kävihän se Ahosen Jannekin siellä patsastelemassa - viihdearvo nolla.
Ellen näytti siltä, ettei olisi ikinä ennen fillaroinut. Kai sen piti hienoa mekkoja varoa ja jossain poseeraus asennossa polkea, ettei tukka tuiverru tuulessa. Ellen on rock!
Pehtoori on sama vinkula mies, joka ennenkin. Tykkään. Tiukka, mutta reilu.
Vierailija kirjoitti:
Jungner on kyllä oikea miehen kuvatus. Onko se koskaan hiljaa? Jäätävä höpötys ja analysointi päällä koko ajan.
Ukkola todistaa jo sen mitä olen aina hänestä ollut mieltä. Nolo. Pikkuhamosissaan "paskalla jossain pusikossa" ja Jungnerin perää nuolemassa.
Lavikainen pitää tarpeetonta esitystä päällä. Osaava.
Piken innostumishuudot ovat myös rasittavia. Hänestä selkeesti on työmieheksi.
Kuten Saulista, eihän se kyllä BBssäkään jättänyt viikkotehtäviä tekemättä, vaan hiihti yöt läpeensä. Vaikka Sainio sano, että oli rasittavin kilpailija ikinä, jatkuvasti vinkumassa. Ehkä on Farmille mennessään kasvanut ihmisenä.
MInttu Kaulasen alapää tuli esiteltyä jo ekan vartin aikana, kuten pelkäsinkin. Pieru-pillujutut ei viihdytä mua. Jospa löytys se tempperamentti ja ärähtäis sille Ukkolalle, että lehmiä ei houkutella sellaisella älämölöllä.
Siten oli niitä tyttösiä, jotka jäi vähän vielä etäiseksi.. Tuuli, Pia, miss kuka?... Urheilijasta kyllä kuultiin ja hänen huumoriaan. Kävihän se Ahosen Jannekin siellä patsastelemassa - viihdearvo nolla.
Ellen näytti siltä, ettei olisi ikinä ennen fillaroinut. Kai sen piti hienoa mekkoja varoa ja jossain poseeraus asennossa polkea, ettei tukka tuiverru tuulessa. Ellen on rock!
Pehtoori on sama vinkula mies, joka ennenkin. Tykkään. Tiukka, mutta reilu.
Dauli ei kylläkään vinkunut BB:ssä ollenkaan, eikä Sainoi ole sellaista koskaan sanonut. Oli sangen positiivinen ja symppis BB voittaja.
Omat suosikit Lavikainen, Sauli ja Junger nyt toisen jakson katsottuani. Junger mukavalla tavalla erilainen ihminen.