Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töitä joihin et kykenisi?

Vierailija
04.04.2021 |

Oletetaan ettei koulutus ole ongelma, mutta missä työssä tai alalla tietäisit olevasi umpisurkea? Entä missä menestyt?

Itse olisin huono missä tahansa työssä, jossa joutuisin hoitamaan toimistotehtäviä jonkun tiukassa alaisuudessa, eli kaikenlainen sihteerityö. En myöskäön viihtyisi naisvaltaisessa työpaikassa, koska en siedä ns. nokkimisjärjestyksiä.

Menestyn itsenäisenä yrittäjänä, takana 17 vuotta oman yrityksen pyörittämistä.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan en kykenisi, koska se olisi minusta niin vastenmielistä. Ja vastaus on kokki ja päiväkodin täti.

Vierailija
2/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saisi myytyä kenellekään mitään. Kokemusta on vappukukkien myynniastä alakoululaisena, ja avioliitosta yritysmyyjän kanssa. Taito sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgi

- ei vaan pysty tonkimaan elimiä.

Vierailija
4/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään esimiestehtävä. Projektin veto onnistuu kyllä, kun ei tarvitse olla henkilöesimies kenellekään. Kokeiltu on ja en pidä. En yksinkertaisesti kestä niitä henkilökohtaisia huolia, murheita ja (turhia) toiveita mitä alaisilta valuu. Ja kun tehokkuus ei ole hyvä, johto syyttää sinua. Jos tiimissä ei viihdytä ja on vaihtuvuutta, se on aina esimiehen vika. Jos alainen ei ehdi tai jaksa, se on esimiehen korjattava. Mutta jos ja kun jossain onnistutaan, niin esimiehenä saat olla syrjässä ja nostaa tiimiläisesi lavalle kaikkien aploodeerattavaksi.

Vierailija
5/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat. :D Silti sovin vaan naisvaltasille aloille, mut en kestä naisia yhtään. :D Ne on aina kateellisia mulle ja mulla menee siihen kanamaisuuteen niin hermot!

Vierailija
6/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan saattohoito-osaston sh

Vierailija
7/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja tai pappi.

Vierailija
8/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatuneen pelimiehen kengän kiillottaja.

Vierailija
9/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi, vanginvartija. En kuuntelisi rikollisten paskapuhetta vaan ampuisin jokaisen, joka aukoo päätään. 

Patologi. En kestäisi katsella mätiä ruumiita. Voisin kyllä olla kirurgi, joka leikkaa eläviä potilaita. Jos homma menee pieleen ja potilas kuolee leikkauspöydälle, niin patologi saa käsitellä potilaan loppuun. 

Roskakuski. Ei huvita tonkia jätteitä. Jos haluan nähdä roskaa, voin avata television.  

Vierailija
10/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja, kirurgi, patologi ja jopa kalastaja. Kaikki sisäelimet ehdoton nounou, en pysty edes kalaa perkaamaan.

Vierailija
11/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuski

M46

Vierailija
12/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri. En pystyisi kirjoittelemaan niitä nappeja hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
13/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki esimiestehtävät

Lastentarhan opettaja

Vierailija
14/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri. En pystyisi koskemaan humalaisiin, narkkareihin jne. Pristelemaan paiseita, kaivelemaan peräaukkoja, käsittelemään eritteitä...

Vierailija
15/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja vanhustyössä ja onhan se raskasta katsoa kun vanhus kuihtuu pois, viimeiset päivät voi olla kivuliaita ja toki lääkitään sen mukaan. Sen kuitenkin jollakin tavalla kestää kun tietää, että takana on pitkä elämä ja kuolema on helpotus.

En kuitenkaan voisi tehdä töitä vakavasti sairaiden lasten parissa. Mä en kestäisi katsoa sitä.

Vierailija
16/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyisi huolehtimaan toisista aikuisista ihmisistä eli kaikenlaiset vanhus- ja vammaishoitajan työt olis ihan ehdoton ei. Inhottaa pelkkä ajatus. Sitten tas olen hyvä esimerkiksi tarkkuutta vaativissa toimistotöissä ja asiakaspalvelussa.

Vierailija
17/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ministeri virkamies en todellakaan kehtaisi valehdella saatikka käyttää ETUJA väärin. tietäen että niistä kuitenkin jää kiinni vai onko niin maan tapa ettei niistä jää kiinni

Vierailija
18/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipirkko. Ainakaan millekään yksityiselle firmalle, joiden päämäärä ln vain sakottaa mahdollisimman paljon.

Vierailija
19/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin hommissa en pärjäisi. Ampuisin rikolliset sitä mukaa kun kiinni saisin.

Vierailija
20/57 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä. Mulla ei pysy numerot järjestyksessä, ei sitten millään. Teen ihan hölmöjä huolimattomuusvirheitä yksinkertaisissakin laskuissa. En vaan jaksa keskittyä. Tulis isot tappiot sille, joka mut palkkais.