Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alistava, manipuloiva (narsistinen) mies salarakas jo monta vuotta

Vierailija
04.04.2021 |

Kellään muulla kokemusta? Monen vuoden jälkeen olen ihan loppu, mutta rakastan ja emotionaalisesti täysin riippuvainen miehestä. En voi olla ilman, hajoaisin. Jo kahden päivän ero tuottaa hirveät vieroitusoireet. Mutta henkinen väsymys, olla alistettuna, manipuloitavana, panopuuna. Mies pelaa peliään, minä alistun siihen, koska en voi olla ilman häntä. Olen kait narsistinen lähde hyödyke hänelle, ja itse kait läheisriippuvainen pahasti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua asioista, jos olette kumpikin kiinni toisissanne.

Vierailija
2/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmasti pitäisi. Tuntuu ihan hullulta jo, että jatkuu vuodesta toiseen samana, mutta kun tuntee rakastavansa, eikä voi elää ilman. Riippuvuutta tietenkin. Taitavasti manipuloitu riippuvaiseksi vuosien ajan. Sitten kestää kaiken paskan ja olla kynnysmattona ja jopa kiusattavana. Narsisti ei myöskään halua lopettaa tai päästää irti. Koko elämä menee tähän ja syö kaikki voimat. Tosin joskus antaakin voimaa, kun on kuin huumetta. Mitään muuta ei kohta elämässä enää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta pitää keskustella ammattilaisen kanssa

jos tahdotte olla tekemisissä.

Tekeekö hän sitä tahallaan vai tahattomasti?

Olen ollut piilonarsistin kanssa yhdessä 12 vuotta.

Montamonitiusta terapiaa ja istuntoa se on vaatinut

mutta olen todella onnellinen nykyiseen tilanteeseeni. 

Vierailija
4/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tyypillistä, että narsistit ja epävakaat päätyvät yhteen.

Minä olen ollut vuosia sitten piilopsykopaatiksi paljastuneen kanssa kevyessä suhteessa parin vuoden ajan. Henkilö vastasi ap:n kuvausta. Hän kertoi minulle itse, ettei tunne empatiaa ja käytöksestä näkyi ettei hän peilannut muiden tunteita laisinkaan. Hän ei esim. tuntenut mitään kuulessaan musiikkia. Kuitenkin oli työssä hyvin pärjäävä ja osasi esittää ns. normaalia empatiakykyistä ihmistä, joskin ylikorostetusti, jolloin huomasin että hän teeskentelee. Hän oli naimisissa, tosin väitti minulle että vaimonsa tiesi että hänellä on muitakin suhteita ja on hyväksynyt asian, koska ei erotakaan kestäisi.

Kaikki oli ihan hyvin kunhan mies pysyi tyytyväisenä. Hän ei voinut sietää jos esimerkiksi joku oli eri mieltä tai jos häntä kyseenalaistettiin. Kostonhimu oli valtava. Olen onneksi myös hyvä argumentoimaan, joten pystyin pitämään puoleni tilanteissa jotka uhkasivat äityä riidoiksi.

Olin nuori ja naiivi, joten menin siihen suhteeseen kaiken järjen vastaisesti, koska miehen käytös oli niin outoa ja kiehtovaa. En onneksi kehittänyt suurempia tunteita häntä kohtaan ja lopetin suhteen, kun löysin toisen, kunnollisen kumppanin.

Sinun ap kannattaa vain tappaa tunteesi miestä kohtaan. Jos olet läheisriippuvainen, et tunne pahaa oloa sen takia että olet juuri miehestä erossa. Tuntisit pahaa oloa erossa kenestä tahansa. Kyllä se paha olo helpottaa, ja voit löytää jonkun jota myös kannattaa ikävöidä.

Vierailija
5/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin uhrien tuen sivustolta saa tietoa ja vertaistukea. Narsistista on mahdollista päästä eroon. Minäkin olen päässyt. Älä haaskaa yhtään enempää elämääsi moiseen.

Vierailija
6/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se et ole sinä, joka siihen on rakastunut vaan sun biologinen hoivaviettisi. Haluat parantaa parantumatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan