Ärsyttää noi the other danish guyn mainokset
Kommentit (146)
Milenkiintoista. Naiset vaativat naislle kehopositiivisuutta,myös mainoksiin.
Sitten kun sitä tarjoavat mainosten miehet, onkin se paha juttu.
Outoa väkeä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää mikä älämölö syntyisi, jos lihava nainen mainostaisi alkkareita samalla tavalla. Mies saa olla lihava eikä ketään haittaa, nainen ei.
Mitäköhän mahdat sekoilla? Noitahan mainoksia on jo tehty useita mm. Zalandon tai vaikkapa Doven toimesta.. Tuo kalsarimainos sen sijaan on ensimmäinen missä olen nähnyt ylipainoisia miehiä vähissä vaatteissa.
Siitä olen tosin samaa mieltä, että sairauksia ei pitäisi normalisoida, vaikka suurin osa asiakkaista olisikin nykyään lihavia.
Mutta olivatko ne nimenomaan alusvaatemainoksia? Eivät.
Huoh.. mitä ihmeen väliä sillä on mitä tuotetta mainoksessa mainostetaan? Zalandon ja Doven ylipainoiset naismallit olivat kyseisissä mainoksissa alusvatteissa.
Zalandolla sairaalloisen ylipainon lisäksi trendikkäästi myös mustia homoräppäreitä ja useita raajarikkoja:
Doven mainos jo vähän vanhempi ja selvästi siistimpi eikä ylipainolla vielä mässäilty:
https://media.stylus.com/global/processedimages/2017/october/je_1017_do…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää mikä älämölö syntyisi, jos lihava nainen mainostaisi alkkareita samalla tavalla. Mies saa olla lihava eikä ketään haittaa, nainen ei.
Mitäköhän mahdat sekoilla? Noitahan mainoksia on jo tehty useita mm. Zalandon tai vaikkapa Doven toimesta.. Tuo kalsarimainos sen sijaan on ensimmäinen missä olen nähnyt ylipainoisia miehiä vähissä vaatteissa.
Siitä olen tosin samaa mieltä, että sairauksia ei pitäisi normalisoida, vaikka suurin osa asiakkaista olisikin nykyään lihavia.
Huoh.. mitä ihmeen väliä sillä on mitä tuotetta mainoksessa mainostetaan? Zalandon ja Doven ylipainoiset naismallit olivat kyseisissä mainoksissa alusvatteissa.
Zalandolla sairaalloisen ylipainon lisäksi trendikkäästi myös mustia homoräppäreitä ja useita raajarikkoja:
Doven mainos jo vähän vanhempi ja selvästi siistimpi eikä ylipainolla vielä mässäilty:
https://media.stylus.com/global/processedimages/2017/october/je_1017_do…
Erona tuohon Danish Guy -mainokseen on, että nuo ovat tyylikkäitä. Se munamainos on vaan inhoällöttävä. Jonkinlaista estetiikan tajua saa huumorimielessäkin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo mainokset ovat käytännössä seksuaalista häirintää. Lihava mies hetkuttaa itseään ja kaikki kuultaa kalsareista läpi, kaiken kruunaa "Mihin laitat munasi pääsiäisenä?". En ole mikään tiukkapipo nin yleensä ottaen, mutta en tykkää näistä mainoksista.
Jos nuo ovat seksuaalista häirintää, niin silloin lähes jokainen nainen syyllistyy siihen lämpimällä ilmalla.
Ja miehet, uikkareissa tai ilman paitaa milloin missäkin!
Ja jälleen joku łešbo itkemässä, kun jossain näkyy miekkosia. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtavia mainoksia! Kerrankin hyvää ja osuvaa huumoria mainoksissa. Nostan hattua firmalle - ja ostin miehelle sieltä kalsareita. Hyviä ja istuvia ovat.
No kyllä on huonon huumorin perikuvia. Just sitä pieru- kalsarihuumoria, pikku-kalleb vitsien tasolla. Ei naurata,ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtavia mainoksia! Kerrankin hyvää ja osuvaa huumoria mainoksissa. Nostan hattua firmalle - ja ostin miehelle sieltä kalsareita. Hyviä ja istuvia ovat.
No kyllä on huonon huumorin perikuvia. Just sitä pieru- kalsarihuumoria, pikku-kalleb vitsien tasolla. Ei naurata,ällöttää.
Tismalleen juuri näin.
Miksi kaikenlaisia alusvaatteita pitää edes mainostaa? Ja liian usein jollain seksistisellä viballa.
Kyllä jokainen tietää mistä niitä voi ostaa.
Mua ärsyttää kaikki mainokset. Onneksi en enää kattele televisiota, mutta mainossyöpä on ikävä kyllä myös tubessa.
Mainosten tehtävä on ärsyttää tai ihastuttaa. Jos niin tekee, niin on mainos onnistunut 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää mainoksessa, että siinä näkyy vain kehon keskiosa. Miehen kasvot eivät näy ollenkaan. Ihan kuin mies olisi vain munia ja vatsaa.
Tämä tekee mainoksesta poikkeavan ja ärsyttävän.
Joo, sama, ja lisäksi mua kuvottaa se pikkutuhma "mihin laitat munasi?" MIKSI mut pakotetaan katsomaan tuollaista?
Oi, kuinka tiukkapipoinen oletkaan. Seksiinkö ei sinusta pidä liittää huumoria? Jos näin on, käy minun sinua sääliksi.
Mistä kohtaa tuollainen kaljarölly on seksikäs? Yök, ei todellakaan kiinnosta.
Niin no, niiden onkin tarkoitus kiinnostaa niitä kaljaröllyjä. Näyttävät, että hyvin istuu vaikka on pikkasen päässyt mahaa kertymään. Ja kauppa käy.
Kai nuo sentään seksikkäämmät ovat miehen jalassa kuin takavuosien seksin tappajina inhotut lököttävät Jussi-kalsarit. Mukavat nekin oli pakkaskelillä.
Sinä olet selvästi ihan jotain muuta kohderyhmää. Kerro minkälainen mainos saa sinut ostamaan pikkarit.
Nuo mainokset vie kaikki halut. Hyi hitto ei todellakaan kiinnosta, minne joku ukko laittaa munansa pääsiäiseksi. Toivottavasti kaukana muista.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Nykyäänhän lihavia naisia näkee joka puolella kehopositiivisuus-trendin myötä. Samoin kaikkialle on tungettu joku musta ihminen osoittaakseen, että yritys on suvaitsevainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindex ainakin mainostaa alusvaatteita ja siinä on vastaavia röllyköitä kuin tässäkin mainoksessa. Ja vaikka olisivat kuinka normaalia ja ok, niin ei ne kyllä kivalta näytä. Ei miehellä eikä naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo miehet on lihavia? Ja se on jotenki ok? Yök.
60% suomalaisista miehistä on ylipainoisia tai lihavia. Kannattaa satsata mainonta porukkaan, joka on enemmistönä.
Se on harhaanjohtavaa mainontaa kun mr. universumi pestataan mainostamaan kalsareita ylipainoiselle enemmistölle.
Toisaalta kun joku, jota mies kunnioittaa, mainostaa tuotetta, eli toisin sanottuna haluaa olla kuin hän, niin sekin menestyy.
Siksi näet hajuvesimainoksissa David Beckhamia ja Daniel Craigia yms.
Uskon että myisi paljon paremmin, jos 007 esittelisi näitä housuja.
Miehille kohdistettuun mainontaan ei kannata luoda h o m o a vaikutelmaa. Kun kalsareita mainostaa tavis mies, se osuu kohteeseen. Ja hyvinhän nuo myyvät, eli mainos on toiminut ja toimii halutulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Nuo mainokset ovat käytännössä seksuaalista häirintää. Lihava mies hetkuttaa itseään ja kaikki kuultaa kalsareista läpi, kaiken kruunaa "Mihin laitat munasi pääsiäisenä?". En ole mikään tiukkapipo nin yleensä ottaen, mutta en tykkää näistä mainoksista.
Ei ole mitään seksuaalista häirintää, kukaan ei pakota sua katsomaan telkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kehopositiivisuutta on kaikkialla nykyään, miehille sitä on tuskin yhtään. Plus size miesmallejakin on todella paljon vähemmän kuin naisia.
Minä taas en usko. Nämä mainokset purevat tavismiehiin, joita on paljon, paljon enemmän kuin tuollaisia sliipattuja julkkiksia.