Ärsyttää noi the other danish guyn mainokset
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo mainokset ovat käytännössä seksuaalista häirintää. Lihava mies hetkuttaa itseään ja kaikki kuultaa kalsareista läpi, kaiken kruunaa "Mihin laitat munasi pääsiäisenä?". En ole mikään tiukkapipo nin yleensä ottaen, mutta en tykkää näistä mainoksista.
Jos nuo ovat seksuaalista häirintää, niin silloin lähes jokainen nainen syyllistyy siihen lämpimällä ilmalla.
Puhumattakaan naisten pikkari- ja liivimainoksista. Kukaan ei piittaa minkälaista kärsimystä ne aiheuttavat naisettomille k.miehille.
Ne on ehdottomasti kiellettävä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt ko. Firman ideasta, markkinoinnista ja inhimillisestä otteesta. Ne on kaukana siitä myrkyllisestä ja tekopyhästä ihmiskuvasta, jota moni vaatevalmistaja, meikkitehdas ja muu turhuden turuilla tyrkyttää.
Ja jonka etenkin nuoret nielevät sellaisenaan ja kärsivät ulkonäöstään, vaikka voisivat olla ihania omina itsenään.
Ette tajua, te olette yhtä kipeitä kuin se jonne, joka nillittää lyhyydestään.
Ai kaukana? Miksi sitten se huuliaan lipova nainen näissä mainoksissa on stereotypian perikuva? Blondi, nuori, hoikka, huuliaan lipova...miksi ei samanlainen isovatsainen, kalpea heiluttelija huulia lipomassa? Ymmärrät kontekstin tarkoituksen ja seksismin?
Niinpä av mamman siinä olisi pitäny huulia lipoa.
Korostaa vaan sitä että mies voi olla läski mutta naisen oltava timmi ja timmillekkin naiselle kelpaa punkero, ja punkero ukot saa vaatia että naisen oltava timmi.
Ei kai niitä ole pakko katsoa? Mä en ainakaan ole koskaan nähnyt yhtäkään tuollaista mainosta.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelen tekijöitä. Hyviä mainoksia. Herättävät keskusteluakin.
Herättää inhoa, ja nuo alkkarit tehty jossain hikipajassa. Onnetonta mainontaa, huonolla maulla tehtyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää mikä älämölö syntyisi, jos lihava nainen mainostaisi alkkareita samalla tavalla. Mies saa olla lihava eikä ketään haittaa, nainen ei.
Mitäs ne pikkuhousun suoja mainokset on, kun isoa ja vanhaa ja nuorta naista? Vai oliko ne Dove mainoksia, kaikenlaisille ihoille..
lopussa se vanhempi nainen, jolla ei ole rintoja ollenkaan.
Aivan kauniita ja järkeviä mainoksia. Nainenkin saa olla moni muotoinen.
Puhuinkin ALUSVAATEmainoksista.
Ällöttää kun just nää punkeroukot arvostelee naisia ja vaatii että naisen oltava timmi,mitä jos katsois peiliin ja lähtis omasta peilikuvastaan liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt mahakasta miestä kalsareisillaan lähietäiayydeltä koska en koskisi sellaisiin tikullakaan enkä ole esim lääkäri. Pidän itsestäni huolta ja samoin mieheni. Ällöttää että joutuu näkemään tuollaista ongelmajätettä mainoksissa, meinaa yrjö lentää.
Onneksi en ole itse joutunut tyytymään tuollaiseen turjakkeeseen, niin kuin vissiin moni täällä on. Jos omalla miehellä alkaisi pötsi kasvaa olisi hän entinen mies.
Samaa mieltä. Tuohon kun kuvittelee vielä tuollaisesta läskistä lähtevän realistisen hajun, niin etova se mainos oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää mikä älämölö syntyisi, jos lihava nainen mainostaisi alkkareita samalla tavalla. Mies saa olla lihava eikä ketään haittaa, nainen ei.
Mitäköhän mahdat sekoilla? Noitahan mainoksia on jo tehty useita mm. Zalandon tai vaikkapa Doven toimesta.. Tuo kalsarimainos sen sijaan on ensimmäinen missä olen nähnyt ylipainoisia miehiä vähissä vaatteissa.
Siitä olen tosin samaa mieltä, että sairauksia ei pitäisi normalisoida, vaikka suurin osa asiakkaista olisikin nykyään lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää kun just nää punkeroukot arvostelee naisia ja vaatii että naisen oltava timmi,mitä jos katsois peiliin ja lähtis omasta peilikuvastaan liikkeelle.
Teet just nyt itse samaa.
#mikäihmeenitsensätiedostaminen
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtavia mainoksia! Kerrankin hyvää ja osuvaa huumoria mainoksissa. Nostan hattua firmalle - ja ostin miehelle sieltä kalsareita. Hyviä ja istuvia ovat.
Eikö sun mies osaa ostaa itselleen kalsareita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää mainoksessa, että siinä näkyy vain kehon keskiosa. Miehen kasvot eivät näy ollenkaan. Ihan kuin mies olisi vain munia ja vatsaa.
Tämä tekee mainoksesta poikkeavan ja ärsyttävän.
Joo, sama, ja lisäksi mua kuvottaa se pikkutuhma "mihin laitat munasi?" MIKSI mut pakotetaan katsomaan tuollaista?
Oi, kuinka tiukkapipoinen oletkaan. Seksiinkö ei sinusta pidä liittää huumoria? Jos näin on, käy minun sinua sääliksi.
Iskit juuri vahingossa ongelman ytimeen. Käsittääkseni tämän ketjun aihe oli alusvaatemainos, ei seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne pikkuhousun suoja mainokset on, kun isoa ja vanhaa ja nuorta naista? Vai oliko ne Dove mainoksia, kaikenlaisille ihoille..
lopussa se vanhempi nainen, jolla ei ole rintoja ollenkaan.
Aivan kauniita ja järkeviä mainoksia. Nainenkin saa olla moni muotoinen.
Puhuinkin ALUSVAATEmainoksista.
Doven mainoksissa naiset ovat nimenomaan alusvaatteissa ja samoin myös Zalandon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää mainoksessa, että siinä näkyy vain kehon keskiosa. Miehen kasvot eivät näy ollenkaan. Ihan kuin mies olisi vain munia ja vatsaa.
Tämä tekee mainoksesta poikkeavan ja ärsyttävän.
Joo, sama, ja lisäksi mua kuvottaa se pikkutuhma "mihin laitat munasi?" MIKSI mut pakotetaan katsomaan tuollaista?
Oi, kuinka tiukkapipoinen oletkaan. Seksiinkö ei sinusta pidä liittää huumoria? Jos näin on, käy minun sinua sääliksi.
Mistä kohtaa tuollainen kaljarölly on seksikäs? Yök, ei todellakaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän mahdat sekoilla? Noitahan mainoksia on jo tehty useita mm. Zalandon tai vaikkapa Doven toimesta.. Tuo kalsarimainos sen sijaan on ensimmäinen missä olen nähnyt ylipainoisia miehiä vähissä vaatteissa.
Siitä olen tosin samaa mieltä, että sairauksia ei pitäisi normalisoida, vaikka suurin osa asiakkaista olisikin nykyään lihavia.
Mutta olivatko ne nimenomaan alusvaatemainoksia? Eivät.
Huumorintaju on älyykkyden yksi ja tärkeä ilmenemismuoto. Kuten aiemminkin on joutunut toteamaan, tältä palstalta älykkyyttä löytää hyvin harvoin. MOT tämäkin ketju.
Erinomaisia mainoksia. Kiitos niille tavismiehille, jotka ovat ennakkoluulottomasti lähteneet mukaan ujostelematta omia, tavallisen epätäydellisiä vartaloitaan. Epätäydellisiähän me olemme, niin naiset kuin miehetkin enimmäkseen.
Älykäs ja hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen on aina seksikkäämpi kuin ulkonäöllisesti "kaunis". Lainausmerkit, koska nykyiset kauneusihanteet ovat kaikkea muuta kuin kauniita.
Kiitos myös firman omistajille, jotka ovat ilmeisesti edellyttäneet mainostoimistoltaan huumoripitoisia ja poikkeavia mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olivatko ne nimenomaan alusvaatemainoksia? Eivät.
Huoh.. mitä ihmeen väliä sillä on mitä tuotetta mainoksessa mainostetaan? Zalandon ja Doven ylipainoiset naismallit olivat kyseisissä mainoksissa alusvatteissa.