Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion alkaa yliviikaroida myös omalla työpaikallani

Vierailija
04.04.2021 |

Vedän härskisti itselleni kaikki mahdolliset edut tästä lähtien ja matkustan ristiin rastiin niin kauan kuin vain mahdollista. Jos kerta VTV:ssä tämä on ok, niin pakkohan sen olla ok muissakin virastoissa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Tilaatko leuhkasti sokeroinnin firma piikkiin?

Selittäkää nyt tyhmälle, mikä tää sokerointi tarkoittaa yliviikaroinnissa? En ymmärrä.

Vierailija
22/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PERSKUTARALLAAAAAAAA

Silakkatarallaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä perskutarallaa on kiva 👍

Vierailija
24/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen yliviikaroinut vessapaperirullan. Myönnän.

Tämä annettakoon anteeksi, varmasti olet sen tarpeeseen yliviikaroinut.

Varsin tavallista on vessapaperin varastaminen suurisssa tehdaslaitoksissa.  Se on helppoa suurissa paikoissa. Siellä ei kukaan ehdi laskea, montako wc paperia kuluu jossakin tietyn tehdashallin vessassa.

Sinänsä tosi hullua, sillä ei vessapaperi nyt sentäs niin kallista, etteikö jokainen työssäkäyvä pystyisi sitä itse kotinsa vessaan ostamaan.

Tästä ei olekaan kysymys, vaan siitä että varas on varas, aina kun varastamiseen saa mahdollisuuden.

Häne moraalinsa taso on muissakin asioissa erittäin alhainen.

Hän on aina valmis hyötymään muista, myös läheisistään ja ystävistään.  Lokkeilu on myös yksi hänen valteistaan.  Aina valmis syömään ulkona muide piikkiin, mutta milloinkaan ei tarjoa kenellekään mitään. Ei edes kahveja ruokalassa tai muuallakaan.

Vierailija
25/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää nyt tyhmälle, mikä tää sokerointi tarkoittaa yliviikaroinnissa? En ymmärrä.

Sokerointi on yksi naisten kauneudenhoito elementti.  Kuuluu joukkoon: ihon kuorinta ja karvojen poisto ynnä muu sellainen.

Vierailija
26/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsin tavallista on vessapaperin varastaminen suurisssa tehdaslaitoksissa.  Se on helppoa suurissa paikoissa. Siellä ei kukaan ehdi laskea, montako wc paperia kuluu jossakin tietyn tehdashallin vessassa.

Sinänsä tosi hullua, sillä ei vessapaperi nyt sentäs niin kallista, etteikö jokainen työssäkäyvä pystyisi sitä itse kotinsa vessaan ostamaan.

Tästä ei olekaan kysymys, vaan siitä että varas on varas, aina kun varastamiseen saa mahdollisuuden.

Hän on aina valmis hyötymään muista, myös läheisistään ja ystävistään.  Lokkeilu on myös yksi hänen valteistaan.  Aina valmis syömään ulkona muide piikkiin, mutta milloinkaan ei tarjoa kenellekään mitään. Ei edes kahveja ruokalassa tai muuallakaan.

= Yli-Viikari

Vierailija
27/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti. En tiedä mitä sokerointi käytännössä tarkoittaa.

M48

Vierailija
28/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskutarallaasta on tullut työpaikalla uusi voimasana 😇😇😇

Vierailija
29/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokerointi on yksi naisten kauneudenhoito elementti.  Kuuluu joukkoon: ihon kuorinta ja karvojen poisto ynnä muu sellainen.

Kiitos. T. Se tyhmä mies

Vierailija
30/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vain ristiin rastiin työasioissa ei kukaan voi matkustaa.

Ensin pitää esittää syy matkustukseen. Ja se, mitä hyötyä yritykselle matkustamisesta on.

Pelkkiä huvimatkoja ei yksikään työntekijä voi tehdä. Mutta hän voi matkoillaan myös huvitella.

Matkasta tulee olla matkustusmääräys, tai muu sovittu dokumentti, jotta matka hyväksytään talouspuolella.

Myös matkan aikana saadut kulukuitit tulee esittää talouspuolelle hyväksyttäviksi. Joko käteisenä maksetut tai luottokortti kuitit.

Matkan jälkeen tulee tehdä raportti. Raportti koulutuksesta, tai kokouksista ja ihmisistä joita on tavannut.  Ja myös siitä mitä tapaamisissa  on vastaisuutta varten sovittu.

Eri asia on sitten kokonaan, mitä talouspuolen tarkastajat hyväksyvät menoiksi ja kuluiksi yrityksen rahoista.  Esimiehillä on myös sanansa siihen sanottavana.

Yli-Viikarin tilannet oli sikäli kummallinen, että hänen matkalaskunsa hyväksyivät hänen alaisensa.

Pakko matkustaa ristiin rastiin että voi ristipölyttää kuten Tytti kuulemma tekee....

Vierailija
31/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Google much?

Vierailija
32/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten perskutarallaa

Vierailija
33/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Yli-Viikari.  Mutta miesystäni toimii asentajana suuressa teollisuuslaitoksessa ja kertoilee joskus  työkaveriansa käyttäytymisestä siellä.  Noissa paikoissa on niin paljon vielä tänäkin päivänä työntekijöitä että jotkut lusmut voivat viettää siellä päiviä, tekemättä päiväkausiin juuri mitään.

Etenkin kunnossapito puolella.

= Yli-Viikari

Vierailija
34/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teukka ristipölyttää. 😄😄😄😄😄😄😄😄

Vierailija
35/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, Teukka vai.. nyt hokasin...

Vierailija
36/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä ollut joku kellaritila asunto mukamas työsuhde asuntona

Vierailija
37/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Suomen Valtio on maksanut Tytin ihokarvojen poiston?

Melkoista yliviikarointia!

Vierailija
38/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, Teukkalla vai..

Vierailija
39/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio maksoi teukalle työsuhde asunnosta joka oli saunatila

Vierailija
40/42 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten perskutarallaa

Ritva, ketään ei kiinnosta että lojut koko pääsiäisen yksin pyörätuolissasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä