Olen varma, että teinin kaveri varasti lähes 300€ arvoiset aurinkolasini, miten edetä?
Olin töissä kun tämä tapahtui. Teinin mukaan ketään muuta ei ollut käynyt, kuin kaveri. Tytöt ovat 14-vuotiaita.
Kuitenkin kalliit aurinkolasini ovat hävinneet. Otanko yhteyttä teinin kaveriin/hän vanhempiinsa vai suoraa poliisiin?
Kommentit (26)
Ei siinä voi muuta , kuin pyytää omaa teiniä katsomaan milloin ne ilmestyvät tämän kaveriteinin kasvoille . Ei muuta ,kuin lähikuva ja yhteydenotto ko henkilöön , mistä on ostanut ne , kun haluaisit samanlaiset,kun katosi silloin- ja päivämäärä.
Jos olet sitten varma, niin yhteys hänen vanhempiin ja kysymys!
Ihan tavallista ,että ihmiset ostavat kalliita merkkiaurinkolaseja. Monille 300 on pieni rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh. 300 € aurinkolaseihin. Maassa jossa paistaa keskimäärin kaks tuntia vuodessa.
En oo koskaa ymmärtänyt tuota.Kertoiko AP tarkemmin laseistaan? Ne voivat olla vahvuuksilla olevat aurinkolasit. Jos esm näin niin tottakai ne maksavat.
Miks joku teini varastais jotkut kaksteho mummelilasit?
Ks. yst. viesti 12
Minun on mahdotonta tietää kaikkia tähän keissiin liittyviä käänteitä ja twistejä. Kommentoin vaan että minusta 300€ on aika suolanen hinta aurinkolaseista. Vaikka minkälaisilla lisävarusteilla.
Hyvä että kerroit mielipiteesi, se on todella mielenkiintoista ja olennaista tämän keskustelun kannalta.
Tyttäreni kaverit varastivat pojaltani suurehkon summan rahaa. Yritin soittaa suoraan tytöille, eivät vastanneet puheluihin. Sitten soitin, kun tiesin toisen tytöistä olevan kotona ja pyysin viemään puhelimen äidilleen, ei suostunut. Niinpä marssin heidän ovelleen. En syyttänyt, mutta kerroin tapahtumasta ja esitin epäilyn, että tytöt tietävät jotain. Parin tunnin kuluttua tytöt tunnustivat ja rahat palautettiin anteeksipyynnön kera. Asiasta ei sen koommin puhuttu ja kielsin tytärtäkin puhumasta pitkin kyliä, kun se nyt oli sellaista ajattelemattomuutta.
Auttaisiko "onkohan mukaasi / lapsesi mukaan sattunut vahingossa..." -tyylinen kysymys? Tuskinpa myöntää varastaneensa, vaikka olisi niin tehnytkin.
Minun on mahdotonta tietää kaikkia tähän keissiin liittyviä käänteitä ja twistejä. Kommentoin vaan että minusta 300€ on aika suolanen hinta aurinkolaseista. Vaikka minkälaisilla lisävarusteilla.