Minkälaisen ihmisen ainut elämänsisältö on pysyttää haukkumaketjuja julkkiksista?
Itselle nousee kuva elämän katkeroittamasta ihmisestä. Raivona lukee juttuja itseään kauniimmista, menestyneemmistä ja ennen kaikkea elämäänsä tyytyväisisitä ihmisistä. Surullistahan se.
Kommentit (12)
Eihän langan "pystyttämiseen" mene kuin pari sekunttia.
Mä luulen että se on pohjimmiltaan sijaistoiminto umpikujassa. Ihminen ei tiedä mitä elämällään ja itsellään tekisi ja suuntaa energiansa pakonomaisesti johonkin kohteeseen, kuten vaikka pääministeriin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että se olisi 'ainut' sisältö elämässä?
Koska nämä potilaat ovat niin kohtuuttoman sitkeitä ja innokkaita!
Ehkä se on kuitenkin yleistä turhautumista siihen miten nykyään turhat julkkikset saa kohtuuttoman paljon ruutuaikaa ja palstatilaa.
Ei ole kyse kateudesta jos kirjoittaa asiallisen kyseenalaistavan ketjun ihmisistä jotka on julkisesti valehdelleet ja olleet osana kyseenalaista touhua ja laittomuuksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on kuitenkin yleistä turhautumista siihen miten nykyään turhat julkkikset saa kohtuuttoman paljon ruutuaikaa ja palstatilaa.
Ei ole kyse kateudesta jos kirjoittaa asiallisen kyseenalaistavan ketjun ihmisistä jotka on julkisesti valehdelleet ja olleet osana kyseenalaista touhua ja laittomuuksiakin.
Mä en tiedä mitä on tehnyt. Jos tuntuu, että ko. ihminen saa kohtuuttomasti palstatilaa niin todella on oman elämän sisältö aika köyhää. Ei niitä nyt niin paljon ole, ei tuota vaikeuksia olla lukematta niitä.
Nyt oli tylsää ja katsoin sen instapätkän. Millainen ihminen nauttii tai kokee vahingoniloa toisen itkusta? Ei ihan terve korvienväli ja tunne-elämä ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse kateudesta jos kirjoittaa asiallisen kyseenalaistavan ketjun ihmisistä jotka on julkisesti valehdelleet ja olleet osana kyseenalaista touhua ja laittomuuksiakin.Mä en tiedä mitä on tehnyt. Jos tuntuu, että ko. ihminen saa kohtuuttomasti palstatilaa niin todella on oman elämän sisältö aika köyhää. Ei niitä nyt niin paljon ole, ei tuota vaikeuksia olla lukematta niitä.
Nyt oli tylsää ja katsoin sen instapätkän. Millainen ihminen nauttii tai kokee vahingoniloa toisen itkusta? Ei ihan terve korvienväli ja tunne-elämä ole...
Mihin ja kehen tässä nyt viitataan?
Tyhjää ja pakkomielteistä, pahansuopa.
Miten niin ainut? Minkälainen ihminen miettii näin pakkomielteisesti julkkiksista puhuvia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Nii, että sitten järjen jättiläinen ottaa tehtäväkseen monistaa kyseisen ihmisen saaman palstatilan tuhatkertaiseksi? Esim minua ei kiinnosta erään ex lentoemännän touhut pätkääkään enkä tietäisi hyvä jos hänen olemassaolostaan, jollen päivittäin pysyisi täällä kärryillä hänen kaikista tekemisistään ihan vain otsikoita selaamalla. Siltä ei voi välttyä vaikka haluaisi.
Mistä päättelit että se olisi 'ainut' sisältö elämässä?