Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, että ainoastaan luonnollisen synnytyksen kokenut nainen on oikea nainen, minä jouduin keisarileikkaukseen

Vierailija
03.04.2021 |

Mies tuntuu jotenkin halvelsivan minua. Kaikki, hänen äitinsä ja siskonsa, serkkunsa ovat synnyttäneet ilman kipulääkkeitä, alateitse.

Miehen suku on lestadiolaisia. Mies itse eronnut uskosta, mutta ilmeisesti asenteet vaikuttavat yhä (mies yli 40v)
Mies tuntuu paheksuvan minua ja katsoo halveksuen esimerkiksi kun juotan pullosta. Kun oma maito ei riitä.

Ihan kun minä olisin valinnut, että näin kay? En käsitä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei välttämättä ole provo. Olen kuullut miesten suusta uskomattomia mielipiteitä liittyen naiseuteen, äitiyteen ja naisen kehon toimintaan. Olen näihin aina tokaissut, että "No uterus, no opinion".

Vierailija
22/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaatte tähän niin kuin tämä olisi totta? Tämä sama provo on pyörinyt täällä tietyin muutoksin jo jonkin aikaa. Lisäksi alun viestistä näkee heti, että sen on kirjoittanut joku, jolla ei ole mitään tietoa synnyttämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei välttämättä ole provo. Olen kuullut miesten suusta uskomattomia mielipiteitä liittyen naiseuteen, äitiyteen ja naisen kehon toimintaan. Olen näihin aina tokaissut, että "No uterus, no opinion".

Ensinnäkin se, että tätä samaa on jo jauhettu täällä monta kertaa, välillä kyseessä on kaverin mies, välillä oma.

Toiseksi,  avauksesta jo näkee, että on keksitty. Synnytyksen yhteydessä puhutaan kivunlievityksestä, ei kipulääkkeistä ja kolmanneksi, kun nyt Suomessa suurimmassa osassa synnytyksiä käytetään lääketieteellistä kivunlievitystä, niin miten tämän miehen isossa, lestadiolaisessa suvussa kukaan ei ole koskaan käyttänyt (tai ei ole muka kellään sektiotakaan takana)? Ja ennen kaikkea: ketä miestä kiinnostaa tentata kaikkien synnyttäneiden lähisukulaisten synnytykset? Aivan epärealistista potaskaa. En lukenut ketjua, mutta aloittaja tuskin kommentoi mitään. Siinäkin yksi varma provon merkki.

Vierailija
24/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies on jyystänyt saadakseen lapsen alulle, jos et kerta ole oikea nainen? Koominen ukko sinulla.

Vierailija
25/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut miehet elävät omissa kuvitelmissaan kuten esim. exäni. Ei siinä mikään järkipuhe auta. Ukko vaihtoon.

Vierailija
26/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mielestä mies ei ole mies, jos ei ole siittänyt vähintään viittä lasta monelle eri naiselle. Toki kaikista elarit jne. Se kertoo viriiliydestä, maskuliinisuudesta ja lompakosta. Uros kelpaa monelle naaraalle siitospuuhiin ja on pätäkkää, jolla elättää lapsia. Jatkoon.

Vierailija
27/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hullulla exällä ei edes seissyt.

Vierailija
28/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanois oma mies joskus tosissaan noin, niin menis mies samantien vaihtoon. Toisaalta ihme jos ei sovinistisuutta ole aiemmin tullut ilmi.

Vierailija
29/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viisi lasta ilman kipulääkitystä synnyttäneenä naisena ihan samaa mieltä miehesi kanssa. Kokonainen nainen pystyy hoitamaan naisen tehtävän ilman lääketieteellistä apua. Normaalioloissa epätäydelliset "naiset" kuolevat ja synnyttäjien sukupuoli säilyy toimivana, toisin kun nykyään. Kaikkeen tarvitaan kainalosauvaa. Myös rintamaidon antaminen on naisen tehtävä. Minultakin herui huonosti, mutta vietin vauva-aikana aina joka toisen tunnin imettäen, ympäri vuorokauden, niin kyllä ne vauvat sillä sitten kasvoivat.

Vierailija
30/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah. Jos sanoi oikeasti niin veikkaan että on muutenkin aika tahvo. Mutta hei.. eikös lestadiolaiset yleensä olekin?

Eivät ole, sikäli kun minä tunnen heitä.

Ja nimenomaanhan kyseinen mies EI ollut enää lestadiolainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi