Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, että ainoastaan luonnollisen synnytyksen kokenut nainen on oikea nainen, minä jouduin keisarileikkaukseen

Vierailija
03.04.2021 |

Mies tuntuu jotenkin halvelsivan minua. Kaikki, hänen äitinsä ja siskonsa, serkkunsa ovat synnyttäneet ilman kipulääkkeitä, alateitse.

Miehen suku on lestadiolaisia. Mies itse eronnut uskosta, mutta ilmeisesti asenteet vaikuttavat yhä (mies yli 40v)
Mies tuntuu paheksuvan minua ja katsoo halveksuen esimerkiksi kun juotan pullosta. Kun oma maito ei riitä.

Ihan kun minä olisin valinnut, että näin kay? En käsitä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi kysymys: miksi, MIKSI olet tuollaisen kus ipään kanssa ja muksunkin sille pyöräyttänyt?

Vierailija
2/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jälkeenjäänyt. Lähde lätkimään. Ei se siitä parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että sitten kun hän synnyttää, hänen mielipiteellään on jotain painoa.

Vierailija
5/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon. Ei tuollaista voi katsoa kukaan. Ota kipulääkkeet silloin kuin tarvitset. Paheksuvan ja halveksivan kanssa ei seurustella, oma asunto parempi. Löydät toisen miehen ja sinkkuna ok.

Vierailija
6/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo? Muutenhan olisitte jo eronneet

Vierailija
7/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain sun miehesi mielipide eikä hän määrittele, mikä olet tai et ole.

Vierailija
8/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Jätä. Se.

JÄTÄ SE.

Vierailija
9/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksessä ei ole mitään ihmeellistä.

Oikeasti se tuntuu siltä, että vääntää isoa paskaa.

Vierailija
10/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän sanoi sen välittömästi leikkauksen jälkeen, halveksiva ilme kasvoillaan, kun toivuit sairasvuoteella, niin silloin kuulostaa hieman tökeröltä ja ajattelemattomalta. Muutoin ihan fine. Jatkakaa elämäänne.

Vierailija
11/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania miehiä teillä Porvoossa <3 Älä vaan päästä menemään tuollaista kultakimpaletta. 

Vierailija
12/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle on tärkeää, että olisit miehesi mittapuun mukainen ”oikea nainen”? Tiedät itse mikä olet ja tiedät myös, että miehesi sanoma on perusteetonta.

Jos mun mies sanoisi mulle saman, sanoisin vaan että jaa ja asia olisi siinä.

Vierailija
14/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta on taas prinssi löydetty!

Vierailija
15/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitä ja mies tätä.

Sano sille mitä sinä!

Vierailija
16/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehellesi selväksi, että sinähän se siinä äiti olet lapselle ja oletpa synnyttänyt millä tavalla hyvänsä, ei sinusta huonoa tee. Hänkö se on paras puhumaan synnytyksistä?

Pistä kova kovaa vastaan. Liian monet naiset antavat miesten nöyryyttää itseään tavalla tai toisella ja sitten elämä menee sen miehen orjailuksi. Sano mielipiteesi. En tarkoita riidan haastamista, vaan oman mielipiteensä asiallista julkituomista. Siihen on kaikilla oikeus.

Joko otat nyt napakan asenteen, tai kohta olet entistä alistetumpi.

Vierailija
17/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä kehottaa eroamaan tuollaisen takia.

Ap on provo.

Vierailija
18/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan naistaan vahvasti tukeva mies on oikea mies. Muut on molopäitä.

Vakavasti puhuen. Jos sun mies vertaa sua muihin ja jäät jotenkin tällaisessa asiassa vertailussa häviäjäksi, niin sun on aika vetää johtopäätökset. Terve ihminen ei tuollaisia asioita vertaile, vaan ymmärtää, että jokainen on yksilö. Toiset synnyttää alateitse ilman kivunlievitystä, toiset eivät halua kipua ja jotkut eivät voi edes päättää synnytystapaa. On ihan älyttömän typerää vertailla jotain tuollaista asiaa.

Tämä asia ei suinkaan käy paremmaksi ajan kanssa, vaan sinua tullaan aina vertaamaan muihin. Voit olla varma, että aina löytyy jostain joku, joka tekee asiat "paremmin". Oma mieheni on tällainen ja monet itkut olen itkenyt. Vaan enpä itke enää ja ero on vireillä. Vertailkoon rauhassa tästä eteenpäin ihan mitä haluaa. 

Vierailija
19/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas empatiakyvytön mies. Oletan, että sektioon on hyvä syy, esimerkiksi jonkinlainen hätätilanne. Kumma mies, kun ei ymmärrä eikä tue. 

Vierailija
20/30 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus, että mun veli edes miettisi mun ja meidän serkkujen saati äidin synnytyksiä, on hyvin hämmentävä. Toivottavasti oli provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän