En jaksa enää pahoittaa mieltäni, jos joku ei noudata suosituksia ja reissaa tieten tahtoen laumailemaan
Ei sille mitään voi. Ei voi hallitus, ei poliisi eikä muut ihmiset. Pitää vaan hyväksyä että semmoista se on. Vielä viime keväänä kuvittelin, että ihmiset pystyvät kaikesta huolimatta olemaan epäitsekkäistä "kovassa paikassa", mutta eihän se niin mene. Olisi pitänyt arvata jo siitä paskapaperin hamstraamisesta mitä tuleman pitää. Ensin pelättiin vetelät housussa ja rohmuttiin itsekkäästi kaikki tuotteet "varalle", nyt ei välitetä mistään mitään ja mennään suositusten vastaisesti aina kun se on mahdollista. Mutta se pitää vaan hyväksyä, ymmärtää kanssaihmisiä, antaa periksi.
Kommentit (5)
Turhaan olet alunperinkään alkanut mieltäsi muitten tekemisistä pahoittamaan. Elä ja anna elää.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan olet alunperinkään alkanut mieltäsi muitten tekemisistä pahoittamaan. Elä ja anna elää.
Elä ja anna levittää. Mitä väliä? Massojen ehdoilla mennään aina. Jos tauti napsahtaa ja vie, ikävä homma. Mutta ketään ei kiinnosta.
Ei mua kiinnosta mitä muut tekee. Itse haluan välttää virusta enkä halua sitä riskiryhmään kuuluvalle miehellenikään. Jos jollain on elämän tärkeimmät arvot jotain muuta kuin omassa terveydessä ja omissa läheisissä, niin ei se mua kiinnosta.
Lapissa on ihmisen hyvä olla laskettelemassa! Terveiset etelään :)