Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se sitä mieshauska, kun kirjoitetaan kaikki ketjut täyteen jotain pimppelijuttuja?

Vierailija
03.04.2021 |

Jos nyt vaikka ruuasta tekee avauksen, niin sinne pitää kirjoitella kaiken maailman mällijuttuja.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mieshauskaa

Vierailija
2/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pimppeli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja on voinut olla hyvinkin nais-oletettu, mutta oletat mieheksi koska? 

Vierailija
4/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaja on voinut olla hyvinkin nais-oletettu, mutta oletat mieheksi koska? 

Koska ne jutut ovat usein miesnäkökulmasta. Ja naisten härskit jutut ovat erilaisia, harvoin sitä spermaa halutaan työntää joka paikkaan.

Ap

Vierailija
5/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I reject your hypothesis ja samalla totean sen, että Jeesuksen pääsiäismunasta puhutaan aivan liian vähän, yleisellä tasolla.

Vierailija
6/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pikkupoikahauskaa. Ei kukaan mies tuollaisia kirjoittele.

Vierailija
7/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I reject your hypothesis ja samalla totean sen, että Jeesuksen pääsiäismunasta puhutaan aivan liian vähän, yleisellä tasolla.

Ala seurata asiaa, niin saatat olla kohta kanssani samaa mieltä. Ei mun mielestä härskeissä jutuissa mitään vikaa ole, mutta se on vain masentavaa, kun sitä mulkkua tungetaan joka puolelle. Tietenkin liikaa vaatia huumorilta jotain tasoa, mutta minä nyt kuitenkin vaadin, että se naurattaisi. Tai edes jonkinlaista osuvaa ajoitusta.

Ap

Vierailija
8/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyvätkö pikkupojat täällä? Kysymys ei ole retorinen. Saattavathan käydäkin.

Ap

Vierailija
9/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala seurata asiaa, niin saatat olla kohta kanssani samaa mieltä. Ei mun mielestä härskeissä jutuissa mitään vikaa ole, mutta se on vain masentavaa, kun sitä mulkkua tungetaan joka puolelle. Tietenkin liikaa vaatia huumorilta jotain tasoa, mutta minä nyt kuitenkin vaadin, että se naurattaisi. Tai edes jonkinlaista osuvaa ajoitusta.

Ap

Olen siis samaa mieltä kanssasi, ja ns ällöttävät jutut ovat ällöttäviä oikeastaan asiayhteydestä riippumatta.

Ruoanlaitosta, tai ylipäänsä normaaleista jutuista, olis kyllä mukava itsekin lukea välillä. Tietynlainen tilan syövä trollaus on todella väsyttävää...

...mutta silti pidän oikeuden pitää esim Jeesuksen pääsiäismunaa melko harmittomana juttuna (kaikki varmaan asettavat oman rimansa johonkin, täällä, se on tuossa).

Vierailija
10/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään tällaista.

Vierailija
11/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*pimppeli

Tämä taitaa olla transjuttu.

Vierailija
12/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyvätkö pikkupojat täällä? Kysymys ei ole retorinen. Saattavathan käydäkin.

Ap

Palstahan on täynnä ulilauta penskoja! Ja vanhemmat taatat niitä täällä oikein rohkaisevat, voisivat nämä "miehet" painua hemmettiin täältä kuvottavine juttuineen. 

Vierailija
13/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen siis samaa mieltä kanssasi, ja ns ällöttävät jutut ovat ällöttäviä oikeastaan asiayhteydestä riippumatta.

Ruoanlaitosta, tai ylipäänsä normaaleista jutuista, olis kyllä mukava itsekin lukea välillä. Tietynlainen tilan syövä trollaus on todella väsyttävää...

...mutta silti pidän oikeuden pitää esim Jeesuksen pääsiäismunaa melko harmittomana juttuna (kaikki varmaan asettavat oman rimansa johonkin, täällä, se on tuossa).

Ihan harmiton juttu mustakin, mutta se on väsyttävää, että jokainen ketju on nykyään masturbaatiokehä (alatyylisempi versio ei mennyt tästä millään läpi).

Ap

Vierailija
14/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut mitään tällaista.

Ehkä sit seuraavan näöntarkastuksen jälkeen.

Ap

Vierailija
15/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*mieshauskaa

Uroslisääntyvä.

Vierailija
16/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan se, että aina joku pikkusielu-nihilisti femmari vetää herneet nokkaan.

Vierailija
17/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan se, että aina joku pikkusielu-nihilisti femmari vetää herneet nokkaan.

Niin se on sitä mieshauskaa sitten, niinkö?

Ap

Vierailija
18/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin kuin näin?

https://www.vauva.fi/keskustelu/4111262/mehujaateloa

Joo, vaikka noin. Toki tuo on oma avauksensa, että sen kun vain pysyy poissa siitä. Mutta ei tuossakaan minusta mitään oivaltavaa tai hauskaa ole, se on vain tuollainen pimppelijuttu.

Ap

Vierailija
20/22 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain ova jääneet henkisesti tuolle pippelijuttutasolle. Eivät nuo mitään miesten juttuja yleisesti ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme