Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ompas ihana olla ilman krapulaa

Vierailija
03.04.2021 |

Lopetin joka viikkoisen juomisen kokonaan.Lopetin myös tupakoinnin ja hengittäminenkin on helpompaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!

Vierailija
2/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Tiedän tunteen kun herää vapaa-aamuna ja hoksaa että hei, mullahan ei ole krapulaa. Ja se on kunnon voittajafiilis se. Silti jossain vaiheessa kalja taas maistuu..

Vierailija
4/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Tässä loivennellut muutamalla lonkerolla. Huomenna duuniin.

Vierailija
5/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty hyvä noinkin tai sitten opettelee juomaan siten, ettei tule krapulaa. :)

Tänään viiniä.

Vierailija
6/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut krapula joskus vuosikymmeniä sitten hyvin nuorena, osaan juoda riittävän vähän.

Nykyään se on lasi-pari viiniä hyvän ruoan seurana.

Nyt istun aurinkoisella terassilla siemaillen GinSintonicia eli ei ole pelkoa humaltumisesta saati krapulasta.

Vierailija
7/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulat on syvältä ja poikittain. Nyt on sellainen osin krapula ihan vähän humala. Pitkä vkl niin koitan kiivetä loivasti humalasta alas. Ei tämä ole ensimmäinen kerta niin kokemuksella nyt näyttää aika hyvältä. Kahvia on saattanut juoda ja syödäkkin on pystynyt. Vielä kuuma pehmittävä suihku niin eiköhän pahin ole vältetty. 

Kaiken varalta muutamia tölkkejä illaksi. Ei noilla enää känniä vedä mutta pahan olon niillä voi estää. Nyt ois kyllä naiselle käyttistä. Voi hyvä aika miten krapulassa voikin haluttaa. Tosin onhan tää ihan vain lievää oloa kun pystyy kirjoittamaan ja vaikka mitä. Monesti ollut paljon pahempaa olemista. Huh alkoholi on vähän liian voimakas päihde/huume.

Vierailija
8/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan ei tule krapuloita enää. Lopetin kokonaan alkoholin juomisen ja vaihdoin yrttiin, juu... :-)

Vierailija
9/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Tässä loivennellut muutamalla lonkerolla. Huomenna duuniin.

Kukapa sitä krapulaa pakottaa kärsimään.

Näin se hoituu.

Vierailija
10/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty hyvä noinkin tai sitten opettelee juomaan siten, ettei tule krapulaa. :)

Tänään viiniä.

Tuota mä en ymmärrä. Juoda niin vähän ettei humallu. Seuran vuoksi sitäkin harrastin joskus. Kyllä mä otan mielummin rehellisen kännin kuin jätän nautinnon vajaaksi. Se on melkeen alkoholin väärinkäyttöä ottaa niin ettei päihdy.

Vierailija
11/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi Yrttimies kirjoitti:

Minullekaan ei tule krapuloita enää. Lopetin kokonaan alkoholin juomisen ja vaihdoin yrttiin, juu... :-)

Teit fiksum ratkaisun, hyvä ystävä. Terveytesi kiittää.

Vierailija
12/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni monta vuotta juomatta kun kasvatin omaan käyttöön. Sitten olosuhteiden pakosta piti lopettaa. Hyvin nopeasti se meni siihen että viikonloput paljon juomaa. Vähemmän haitallisen suuri ongelma on sen laittomuus. Oheistuomiot on sakkojen lisäksi aivan kohtuuttomia. Siksi on tavallaan pakko juoda.

Vierailija
13/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni monta vuotta juomatta kun kasvatin omaan käyttöön. Sitten olosuhteiden pakosta piti lopettaa. Hyvin nopeasti se meni siihen että viikonloput paljon juomaa. Vähemmän haitallisen suuri ongelma on sen laittomuus. Oheistuomiot on sakkojen lisäksi aivan kohtuuttomia. Siksi on tavallaan pakko juoda.

Legalize it, hyvä ystävä.

Vierailija
14/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legalize it, hyvä ystävä.

Helpommin sanottu kuin tehty. Mä olen jo vanha viiskymppinen satunnaispajauttelija. Pitkin mailmaa näyttää laillistuvan mutta suomi on ihan eri juttu. Mikään fakta, asiantuntijoiden mielipiteet tai edes esimerkit laillistaneista ei vaikuta meidän eduskunnassa. 

Siinä on niin monta typeryyttä, Laittomana pitäminen on suoraa tukea rikollisille. Kannatti kieltää se nuuskan myyminen. Nuuskan käyttö lähti sillä kunnolla nousuun. Haaparannan nuuskakaupat on kultakaivoksia omistajilleen. 

Kukka on päihde ja lääke. Haitat on mitättömiä kun vertaa ainoaan lalliseen päihteeseen. Sitä käytetään aika paljon vaikka laki kieltää. Kun jonkin kaninkolo firman myynti kasvaa niin se kertoo todellisuudesta. Heh lain mukaan vähäisestä tai kokonaisuutena vähäisestä huumausainerikoksesta ei pääsääntöisesti pitäisi nostaa syytettä. Siinä on pykälä jota ei juurikaan käytetä.

Vierailija
15/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopukaa viinasta ja siirtykää yrtin kohtuukäyttöön. Terveytenne kiittää, juu...

Vierailija
16/16 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luopukaa viinasta ja siirtykää yrtin kohtuukäyttöön. Terveytenne kiittää, juu...

Juuri niin.