Miksi keravalla on nyt paljon koronaa?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiinnostaa myös minua. Uutisointi todella epämääräistä.
Mitä tästä pitäisi uutisoida. Nimet ja osoitteet.
Kerava on ihmiskaatopaikka. Ei siellä juuri kukaan käytä edes maskia.
Olen keravalainen, enkä ole itsekään varma. Täällä on superpaljon maskeja ihmisillä käytössä, koulussa ollaan naurettavuuksiin saakka tarkkoja siitä että luokat eivät sekotu ja heti tulee tieto, jos on on altistunut jossain edes potentiaalisesti.
Kerava nyt on käytännössä pääkaupunkiseudun lähiö.
Minua ylipäätään tympii näiden lukujen tilastointi joidenkin rajojen mukaan.
Esim joku Iltalehti taas taivasteli jotain Helsingin Potilaa suomen tsutipesäkkeenä.
No tuskinpa.
Luvut on edelleen niin pieniä että jonkun parin kerrostalon rypästymä saa jonkun postinumeroalueen näyttämään joltain.
Keravalla oli erittäin matalat lukemat vielä pari viikkoa sitten. Sen jälkeen kun alkoi liikkumisrajoituksista vouhkaaminen, eikä siihen kuulunut kuin pääkaupunkiseutu, niin heti sen jälkeen alkoi Keravan määrät kasvaa ja siitä viikko niin Tuusulassa alkoi olemaan suuria määriä. Eli yritetään saada myös muitakin kaupunkeja liikkumisrajoitusten piiriin. Kohta alkaa Järvenpään luvut kasvamaan...
Vierailija kirjoitti:
Keravalla oli erittäin matalat lukemat vielä pari viikkoa sitten. Sen jälkeen kun alkoi liikkumisrajoituksista vouhkaaminen, eikä siihen kuulunut kuin pääkaupunkiseutu, niin heti sen jälkeen alkoi Keravan määrät kasvaa ja siitä viikko niin Tuusulassa alkoi olemaan suuria määriä. Eli yritetään saada myös muitakin kaupunkeja liikkumisrajoitusten piiriin. Kohta alkaa Järvenpään luvut kasvamaan...
Facebookin mukaan Keravalla asuu paljon maskivastaisia ihmisiä, eivät suostu mihinkään rajoituksiin kuulemma. Paitsi se yks sh, joka on meikun teholla töissä.
Keravalla asukastiheys on muuten samaa luokkaa kuin etelä- ja keski-euroopan kaupungeissa. Toimii aika hyvänä vertailukohtana vaikkapa Espanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Keravalla asukastiheys on muuten samaa luokkaa kuin etelä- ja keski-euroopan kaupungeissa. Toimii aika hyvänä vertailukohtana vaikkapa Espanjaan.
Oho, eipä olekaan :/
Tämä kiinnostaa myös minua. Uutisointi todella epämääräistä.