Oletteko huomanneet: Ei kevätmasennusta
paljon valiteta. Kun elämme kollektiivisessa apatiassa. Toista vuotta ja hyvin pyyhkii..
Kommentit (16)
Juu, ei ole ollut tänä vuonna vaikka asiat ovat aivan päin helvettiä elämässäni.
Nyt ei mitään kevätmasennusta ole ollut, kun on normaalia mököttää yksinään kotona. Tästä tulee ehkä paras vuosi ikinä.
Mulla on ensimmäistä kertaa keväällä odottava ja positiivinen olo. Hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Masennus on luuserien luulotauti.
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, mutta vifdumainen joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Varo vähän sanojasi!
Vierailija kirjoitti:
Kevätmasennus ja masennus ovat eri asioita. Ja luusereitahan me ollaan kaikki ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Kelloja siirretty, illat valoisia pidempään. Ei ole junaturmista uutisoitu. Hyvä näin, toivotaan ettei ole ennenaikaista tämä. Mökkiytymisen huomaan kyllä: Viime pääsiäisenä soittelin ja viestittelin hyvät pääsiäiset. Tänä vuonna ei jaksanut, tuntuu ettei mitään väliä. Vastasin vain joihinkin. Äiti yritti viritellä kyläilyä, sisko ei halunnut tulla ja siihen tyssähti. Asioista ei saa mitään otetta.
Tää taitaa oikeesti olla totta. Viime vuonna ei ollut ollenkaan perinteistä kevätmasista. Tänä vuonna se meinaa vähän kurkkia, mutta vain hetkittäin. Minulle maalis-huhtikuu on ollut normaalisti vuoden pahinta aikaa. En jotenkin millään meinaa päästä vauhtiin siihen kevät-hypetykseen. Nämä pari vuotta ovat olleet helpompia sen suhteen. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen koko tuttavapiirini pahin luuseri ja kyllä myös luulotautinen.
Minusta kauheinta on se kun kello kuusi näyttää siltä, että iltapäivä on vasta alkamassa. Kuin päivä ei olisi loppumassa, vaan täytyy jaksaa vielä tunteja ennen kuin rauhallinen yö antaa pakokeinon tästä kaikesta.
Vielä jaksan.
Kyllä.