Kenen fiktiivisen lääkärin potilas olisit mieluiten
Kenen fiktiivisen asianajajan asiakas? Fiktiivisen opettajan oppilas? Jne.
Kommentit (64)
Lääkäri: Carlile Cullen
Asianajaja: Philip Banks
Olisin Housen potilas hyvinkin mielelläni. Minulle on aivan se ja sama onko lääkäri ynseä kunhan tietää mistä puhuu :D
Asianajoon käyttäisin Pukumiesten toimistoa. Lääkäriksi minäkin ottaisin Housen, jos olisi jokin sairaus. Etsiväksi Uusi Sherlock.
Tämä aihe herättää kyllä kysymyksen, miksei ohjelmien päähenkilöinä ole koskaan kokki, putkimies, raksaukko, harvoin opettajakaan. Pappeja, lääkäreitä, etsiviä, poliiseja ja lakimiehiä kyllä on. Yllättävää kyllä, yksi sossutanttakin on ja jos sellaista tarvitsisin, niin valitsisin Mina Settembren.
Tuho-osastosta se seksikäs blondi naislääkäri. En muista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Sen viiksekkään koululääkärin, joka oli lastenelokuva Villahousupakossa. 😍
Esa Pakarinen jr. ja oliko se opettaja Pirkko-Liisa Tikka?
Jaa se oli siis opettaja eikä terveydenhoitaja. Mutta mitä hittoa se opettaja tekee siellä poikien terveystarkastuksessa?
Lääkäreistä ehdottomasti The Pittin Dr Robby. On osaava, empaattinen ja ihmisenä inhimillinen.
Juristeista tietty Harvey Specter, jos vaan olisi varaa...
Iina Kuustosen henkilöhahmo Syke-sarjasta saisi elvyttää minua. Olisin jopa Kumman kaa- sarjan terveydenhoitajan kanssa ja valittaisin kaverille, että voi ei, olin taas Ellun kaa sillai kännissä.
Todella vähän jostain syystä populaariviihteessä naislääkäreitä - vai enkö muista?
Vierailija kirjoitti:
ER tohtori Ross vaikka olikin lastenlääkäri.
Tai John Carter
Fiktiivinen opettaja Harry Potterin Albus Dumbledore
"Henkilääkäriksi" Räsäskä, yrittämään parantaa minusta ajatusta että seksuaalivähemmistöt eivät ole alempiarvoisia ihmisiä.
Laura Räty muuten mutta se taitaa olla oikea lääkäri.
Lääkäriksi New Amsterdamin Max Goodwin. Lakimieheksi Saul Goodman. Oho, tulipas molemmat Goodia. New Amsterdam on niii-iin yliampuva kuin olla voi ja Max Goodwin niii-iiin ylipätevä ja yliempaattinen. Saul Goodman taas selviää tilanteesta kuin tilanteesta ihan pikkuisen lakia venyttämällä.
Mikä toi villahousu pakko on? En muista tuon nimistä sarjaa.
Markkinointikampanjat ostaisin Fikri Harika -toimistolta ja pitopalvelut Mevkibe Aydinilta.
Minä haluaisin mennä siihen alokas tarkastukseen mikä oli jonku vääpelikörmy elokuvan alussa.
House olisi hyvä lääkäri, tosin yleensä hoitaa vain vakavia keissejä jollainen mieluummin en olisi.
Matlock oli ihan höyrypää. Mieluummin vaikka joku saksalainen kahden keikka -äijä.