mitä tarkoittaa petipuuhissa, jos nainen laittaa silmät "solmuun" ja kielen ulos?
Ilmeisesti joku uus trendi, vai oliko sillä korona?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf 😂
Älä muuta sano. Minä olen jo aikoja sitten pudonnut nykymaailman touhuista pois, etten edes ymmärrä mitä tässä ketjussa puhutaan ja mitä nämä sanat "hentai" ja joku "ada.. aha..aga..??" ovat. Niin kiinnostavia ei kuitenkaan ole, että vaivautuisin googlaamaan. Onneksi en tarvitse parisuhdetta, jos se tällaiseksi pelleilyksi on mennyt, että pitäisi joitain ihme ilmeistä harrastaa seksissä tai että pitäisi miehelle tarjota ns. takaluukkua, ei kiitos.
Nainen 47-vuotias
Ei ole meidän ikäluokassa kumpikaan mikään ilmiö, Luojan kiitos. N43
Mielestäni ei ole kyllä mitään seksikästä tuossa ilmeessä
M40
Propsit ap.lle hyvästä trollialoituksesta, selvästi verenpaineet saatiin nousuun useampaan otteeseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää naiset sitä ahegao naamaa kun mies tekee työt hyvin pedissä kiitokseksi. Saatte lisää hyvää kyytiä.
Miksi pitäisi feikata epänormaaleja ilmeitä, mitkä näyttää ihan naurettavalta?
Miksi miehen pitäisi kestää kahta minuuttia pidempään ja estellä omaa tulemistaan? Se on epänormaalia.
No älä sitten ihmettele, jos et saa seksiseuraa kun oma nautinto vain kiinnostaa. Kyllähän sen huomaa, kun yrität saada naisia feikkaamaan noloja ilmeitä, joissa ei ole mitään aitoutta.
Kyllä minä ainakin haluan aitoa seksiä jossa on aidot ilmeet ja ääntelyt, ei noita feikkejä.
Niin että miehen pitää kestää ja naida naiselle orgasmit, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään kiihottaakseen miestä?
Terveisin Pekka joka ei ole koskaan saanut harrastaa seksiä.
Terveisin mies jonka vaimo kyllä kokeili tehdä tuota ilmettä pyynnöstä ja se päättyi molempien nauruun. Akti hoidettiin loppuun ja päätettiin että ens kerralla kokeillaan jotain muuta.
Mene sinä takas satisfyerin luokse itkemään.Kyllä, varmasti. Se, että sanotaan ettei naisten pidä lähteä tälläisiin ilmeiden feikkailuun mukaan tarkoittaa, ettei nainen tee yhtään mitään seksin aikana. Kyllä kyllä!
Ei kenekään pidä tehdä mitään mitä ei halua tehdä siellä sängyssä. Itse aloit aukomaan päätäsi niin sanoin kärjistäen takaisin.
No voi voi ottiko koville, kun jonkun mielestä se koko ilme on naurettava ja epänormaali mitä kukaan nainen ei oikeasti tekisi?
Osaatko vain kirjoittaa etkä lukea? Itseäkin nauratti ko ilme kuten yllä kirjoitin. Ottaako sulle noin koville kun jotkut pääsee harrastamaan seksiä toisen ihmisen kanssa ja itse leikit patterivehkeillä?
Taidat projosoida aika paljon nyt ;)
Voih. Taisi osua pahaan paikkaan kun argumentit loppui.
Mä oon ainakim tyytyväinen ja iloinen että mun vaimo haluaa kokeilla uusia juttuja pedissä ja molemmat saa pyytää mitä haluaa ilman tuomitsemista ja kaikkea voidaan melkeen kokeilla.Jos on noin ahdasmielinen niin masturboi sitte yksin. Kuka tommosta lähetyssaarnaaja only way to have sex naista haluais.
Kuullostat joltain 15-vuotiaalta, ehkä todellisuudessa oletkin.
ohis
Ite kuulostat siltä ettet oo saanu miestä vuosiin, ehkä todellisuudessa et olekkaan.
Ohis
Harrastaa joogaa siinä samalla, kun on niin huono veto menossa.
Kuullostat joltain 15-vuotiaalta, ehkä todellisuudessa oletkin.
ohis