Miksi jotkut naiset leikkaavat sivusiilin?
Mikä tämä ihmevillitys on leikata sivusiili tai niska siiliksi? Esim. Saara Aallolla oli kauniit pitkät hiukset ja sitten pilasi tuon sivusiilillä.
On toki jokaisen oma valinta mitä tekee hiuksilleen, mutta anteeksi nyt vain, mutta nuo siilit on rumia ja tökeröitä. Moni nainen pilannut päänsä noilla ja antaa kyllä typerän vaikutelman ihmisestä. Ei nuo siilit ketään kaunista ja näyttää vain naurettavalta.
Hyvä esimerkki typerästä sivusiilistä on myös Monacon ruhtinatar Charlene. Joopa joo. Sopii tosi hyvin kuninkaallisiin piireihin tuolla typerä sivusiili. Charlene on kaunis nainen, mutta tuo tyyli ei kyllä kaunistanut häntä.
Vetäkää pultit, olkaa hyvät. :D
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbojen villityksiä. Luulin, että se meni jo. Olen pitänyt Saaraakin pikkasen jälkijättösenä sivusiilinsä kanssa.
Tulee aina uudestaan. Oli 2000-luvun ihan alussa muotia, sitten kymmenisen vuotta myöhemmin ja nyt taas kymmenen vuotta myöhemmin tullut taas.
Kiitos. Multa on mennyt nämä uudet tulemiset ohi. Oon vaan ajatellut, että ovatpa ajastaan jäljessä. Kuten Saarakin.
Rumahan semmoinen sivusiili on, mutta olkoot. Kunhan ei ole omassa päässä.
Oli jo 90 luvulla kova juttu kts Roxette.
Mutta ilmeisesti vähän kestää noiden virtausten päätymistä tonne jonnekkin.
Pyysin kampaajaa leikkaamaan toisen korvan edestä sen pitkän suortuvan pois, koska se roikkui aina piikkisuorana, kun tukka muuten laineilee nätisti. Näytti omaan silmään niin typerältä, nyt on paljon parempi. :) Niskasiili leikattiin, koska tukkaa on paljon. Niskavillat hiostivat ja saivat tukan pömpöttämään tyhmästi takaa. Nyt se laskeutuu kauniisti. Niskasiili ei näy päälle, kun tukka on auki.
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja ajelee siten kuin hlutaan. Miksi suomiukot ajelee päänsä kaljuksi. Muistuttavat Mikasan lentopalloja
Koska sen osaa itsekkin, eikä nähdä tukkaa kuin vaivana.
No en minäkään ymmärrä miksi jotkut naiset leikkaavat lyhyet hiukset, itse kun haluan ehdottomasti että hiukseni ovat vähintään puoleen selkään. Mutta eipä tuo minua liikuta oli muilla sitten lyhyt tukka, polkka tai sivusiili.
Kuvittelevat olevansa kovii muijii😂
Minulla on sivusiili, koska aivoleikkauksessa leikattiin toiselta puolelta hiukset pois. Onhan se hyvä kuulla, että näyttää rumalta... Itteä ei kyllä häiritse, olen kuitenkin elossa. Joskus kannattaa miettiä ennen kommentointia...
Miksi miehet lapioi hiuksista sellaisen kannen kaljun päälle tyyliin Immo Kuutsa? Mikän ei ole ällöttävämpää, varsinkaan kun se kansi lopsahtaa auki haudalla, kun pappa on laskemassa siihen seppeltä.
Naisten hiukset on ihan ok, koska naiset on muutenkin hyvännäköisiä. Miehistä taas harva on yhtään minkään näköinen, koska te pappaannutte jo kolmekymppisinä.
N, hetero aiemmin, nyt en enää miehille anna ilmaiseksi
Naisten hiukset on ylipäätään paremmin hoidetut kuin miesten. Mies, mene remonttiin: hampaat, hiukset, vaatteet. ja ylimääräiset karvat pois rei'istä (sieraimet, korvat, perse), koska ne on ällöttäviä pappahaituloita.
Jatkossa lankaat ja peset hampaat joka ikinen päivä vähintään kerran, mieluiten kaksi. Rööki pois, kalja pois, terävät pois, nuuska pois, läski pois sekä lautaselta että mahasta ja perseestä. Hoida partasi, hoida ihosi, yritä edes olla näyttämättä Rölliltä.
Tehdäkseen itsensä luotaantyöntäviksi miesten silmissä.