Miksi jotkut naiset leikkaavat sivusiilin?
Mikä tämä ihmevillitys on leikata sivusiili tai niska siiliksi? Esim. Saara Aallolla oli kauniit pitkät hiukset ja sitten pilasi tuon sivusiilillä.
On toki jokaisen oma valinta mitä tekee hiuksilleen, mutta anteeksi nyt vain, mutta nuo siilit on rumia ja tökeröitä. Moni nainen pilannut päänsä noilla ja antaa kyllä typerän vaikutelman ihmisestä. Ei nuo siilit ketään kaunista ja näyttää vain naurettavalta.
Hyvä esimerkki typerästä sivusiilistä on myös Monacon ruhtinatar Charlene. Joopa joo. Sopii tosi hyvin kuninkaallisiin piireihin tuolla typerä sivusiili. Charlene on kaunis nainen, mutta tuo tyyli ei kyllä kaunistanut häntä.
Vetäkää pultit, olkaa hyvät. :D
Kommentit (30)
En tiedä, mutta olen olettanut sitä LGBTQ statementiksi.
En jaksa vetää pultteja, mutta miksi toisten sivusiilit häiritsevät sinun elämääsi? Jos näet sellaisen ihmisen kadulla, niin ei kestä edes sekuntia kääntää pääsi ja silmäsi toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Niin se onkin. Yleensä lesboja, biseksuaaleja tai muuten pyörivät paljon noissa piireissä. Woke.
Lesbojen villityksiä. Luulin, että se meni jo. Olen pitänyt Saaraakin pikkasen jälkijättösenä sivusiilinsä kanssa.
Kampaaja ajelee siten kuin hlutaan. Miksi suomiukot ajelee päänsä kaljuksi. Muistuttavat Mikasan lentopalloja
Vierailija kirjoitti:
Lesbojen villityksiä. Luulin, että se meni jo. Olen pitänyt Saaraakin pikkasen jälkijättösenä sivusiilinsä kanssa.
Tulee aina uudestaan. Oli 2000-luvun ihan alussa muotia, sitten kymmenisen vuotta myöhemmin ja nyt taas kymmenen vuotta myöhemmin tullut taas.
Miksi jotkut naiset tuhlaavat aikaansa av-palstalla? Miksi kukaan tekee yhtään mitään? Niinpä...
Rumahan se tukka on kuin mikä. Charlenestakin tuli ihan kammottavan näköinen vaikka se oli niin kaunis.
En ymmärrä, miksi jotkut haluavat tehdä itsestään tarkoituksella ruman näköisen kun harva tässä muutenkaan liian kaunis on.
No kyllähän se nyt paljon paremmalta näyttää kuin peruspehko missä ei ole mitään erikoista. Suomalaiset ovat niin perhanan tylsiä ulkoasultaan
Tulee sellaiset mad max-vibat ja olisi kiva harrastaa seksiä sivusiilinaisten kanssa jääkiekkomaskiin pukeutuneena.
Ainoa henkilökohtaisesti tuntemani sivusiilinainen on mielenterveysongelmainen, bissehenkinen taiteilija.
Sivusiilit, tatuoinnit, naama korut, korvien venytys korut, joku venynyt lerppa korva ja pitkät kynnet ovat kaikkein ällöttävintä. Näyttää siltä että on jotain mielenterveysongelmia niin ettei ole muuta tekemistä kuin töherrellä ulkonäkönsä kanssa. Tämä Aaltohan esittää jotain prinsessaa, diivaa ja puoliso palvelijana, alamaisena, roudaajana ilman mitään omaa uraa tai ei ilmeisesti mitään koulutustakaan.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se nyt paljon paremmalta näyttää kuin peruspehko missä ei ole mitään erikoista. Suomalaiset ovat niin perhanan tylsiä ulkoasultaan
Jaa että joku neliskulmainen kaljuksi ajettu läntti kupolissa muka näyttää hyvältä :D ja pitkä liimaletti roikkuu muualla. Yhtä kamalan näköistä kuin päälaelta kalju mies ja kasvattaa muita reunuskarvoja.
Näyttää mun mielestä kivalta ja ne jotka ei tykkää ei ehkä ole samalla aaltopituudella, eli turha niitä on yrittääkään miellyttää.