Mies, mietitkö joskus rakastelessasi kumppanisi kanssa jotain toista naista
Kommentit (17)
En. Keskityn vaimooni, hän saa kiksejä siitä tuijotan intensiivisesti silmiin samalla kun tikkaan menemään. Muutenkin seksi on patempaa kun on tilanteessa läsnä.
M30
Vierailija kirjoitti:
Aattelen SUA!
. Ketä?
Juu, kerran rakastellessa kesken kaiken alettiin kumppanin kanssa miettiä, että muistatkos sen yhden Pirkon sieltä maaseutumessuilta ja ... Ai, vai tätäkö ei kysyttykään?
Vierailija kirjoitti:
En. Keskityn vaimooni, hän saa kiksejä siitä tuijotan intensiivisesti silmiin samalla kun tikkaan menemään. Muutenkin seksi on patempaa kun on tilanteessa läsnä.
M30
Tikkaat? voi ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30Tikkaat? voi ei...
Kielikuva. Vaihtoehtoisia termejä piilottaa makkaraa, melaa mekkoon, halkoa liiteriin, kikkeliä pimppaan, yhtyä, naida, nussia. Valitse noista sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Aattelen SUA!
;)
En ikinä panisi ketään sellaista jonka kansaa tulisi joku muu mieleen. Ajatukset pitää pysyä hetkessä.
Kieltämättä vaimon siskoa!
Joskus aloin aktin unesta puoleksi unesta heränneenä, vasta itse aktissa tajusin, että se oli oma vaimo, siihen asti työstin vaimon siskokultaa. Tämö on tosi tarina!
Vierailija kirjoitti:
Joskus aloin aktin unesta puoleksi unesta heränneenä, vasta itse aktissa tajusin, että se oli oma vaimo, siihen asti työstin vaimon siskokultaa. Tämö on tosi tarina!
Ja pettymys oli iso.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tekee tota aina silloin tällöin. Puoliunessa alkaa puuhaamaan ihan kiimoissaan. Sit yhtäkkiä kesken aktin lerpahtaa. Olen aina ihmetellyt mutta epäillyt juuri tuota. Uneksii jostain muusta ja sit herää todellisuuteen kesken kaiken.
Aina, sillä miksipä valita kumppaniksi sellaista, jota kohtaan tuntisi suoraan niitä tuntemuksia 🤷♂️
Naisena mielenkiintoinen tulos. Eniten vastaukdia on tullut että jotain tuttua naista. Eli se mitä olen apäillytkin, miehet eivät pysty rakastamaan ja haluamaan vain yhtä naista. Omaa rakastetaan, muita halutaan.
Itsellä meni kyllä finaaliin asti, vaikka sitä siskoa unissani työstinkin aluksi :)
Vierailija kirjoitti:
Naisena mielenkiintoinen tulos. Eniten vastaukdia on tullut että jotain tuttua naista. Eli se mitä olen apäillytkin, miehet eivät pysty rakastamaan ja haluamaan vain yhtä naista. Omaa rakastetaan, muita halutaan.
Niin, siis mies on seksuaalisuudessaan selvästi naista ”fyysisemmistä lähtökohdista” liikkeellä. Teillä naisilla pitää olla kaikenlaista muuta järjestyksessä, mm. tunteet on syytä olla hyvin linjassa tilanteen kanssa.
Miehelle kelpaa ja maittaa helpommin, miten nyt eteen mahdollisuus aukeaa.
Ja naisten olisi hyvä ymmärtää ja jollain tasolla hyväksyä, että tällainen ero miehillä ja naisilla yleensä on. Mies ei ole pohjimmiltaan tahallaan paha, vaikka tällainen eroavuus on olemassa 😊
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pysty vain yhtä miestä. Ajatukset harhailee, ja joskus joudun hakemaan kiihotuksen muualta. Ei se ole vain miehet, eikä varmasti KAIKKI miehet joka tapauksessa.
Usein ajattelen omaa miestäni masturboidessani. Yhtä usein jotakuta muuta.
Ajatukset eivät satuta ketään.
N
Ajattelen silloin tällöin. Olen huomannut että siitä on apua varsinkin silloin, jos ei meinaa ottaa eteen tai jos ei tahdo laaki lähteä. Vastasin että julkkisnaista, mutta toisinaan myös tuttuja naisia fiiliksen mukaan.