Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yksikään nainen kiinnostua miehestä joka on sairaseläkkeellä (mutta toimintakykyinen)

Vierailija
03.04.2021 |

Olen hakemassa eläkkeelle terveysongelmien takia. Pystyn kyllä tekemään esim osa-aikatyötä, joten en makaa loppuelämääni kotona valitellen. On tosin vähän siinä ja siinä haluanko asua kenenkään kanssa saman katon alla. Minulla on pahoja uniongelmia, joten valvottaisin toista ihmistä ihan liikaa.

Täytän kohta 40v, joten en ole enää teini. Tässä iässä varmaan naisetkin ovat jo ehkä hieman ymmärtäväisempiä kuin nuorena. Tai näin ainakin toivoisin. Suurin osa naisista varmaan haihtuisi paikalta kun kuulisi terveysongelmistani, mutta en minä kaikkia maailman naisia haluakaan miellyttää. Ja mielestäni erotun joukosta, koska olen mieheksi harvinaisen empaattinen - olematta kuitenkaan naiivilla tavalla miellyttämisenhaluinen.

Toisaalta, en kyllä rehellisesti sanottuna keksi miksi joku haluaisi riesakseen miehen, jonka kanssa seurustelu saattaisi rajoittaa omaa elämää. Ehkä sitä elättelee toiveita, että elämä herättää vielä jossakin naisessa sen verran syviä tuntemuksia, että tuommoiset seikat olisivat vähäpätöisiä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä neliraajahalvaantuneitakin onnellisesti naimisissa, ja toisaalta työkykyisellä ihmiselläkin voivat sairaudet vaikuttaa arkeen jonkin verrankin. Puolisoksi voi ehkä helpoiten löytyä toinen samanlainen, esim. olemme mieheni kanssa molemmat ruokarajoitteisia, joten tämän aiheuttamat haasteet koskisivat joka tapauksessa molempien elämää. Ehkä hankalin tilanne pariutumisen kannalta on silloin, jos on vaikeiden mielenterveysongelmien takia eläkkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan