Yksinäinen Facebookissa
Oon miettinyt Facebookiin liittymistä mutta olen aika yksinäinen ihminen niin ei mulla siellä kovin montaa ystävää tulis olemaan. Monella niitä tuntuu olevan satoja. On jotenkin noloa et siellä näkyis muille et kavereita on vaan jotain 10. Mietinkin näkyykö muille käyttäjille kuinka monta kaveria mulla on vai saako sen tiedon piilotettua?
Kommentit (6)
Kai sen saa piiloon? Itse en ole nolostellut sitä että kavereita vain alta 10, eihän sitä profiilia kukaan katso.
Ei minullakaan ole ystäviä kuin vähän päälle kymmenen. Minusta ei ole mitään järkeä pyytää ystävksi jotain, jonka on tavannut vain kerran eikä koskaan myöhemmin tule tapaamaankaan. Sen sijaan kuulun muutamaan ryhmään, joita seuraan ja joissa kommentoin.
Ei jaksa uskoa, että kenelläkään olisi 900 ystävää, Facebookiin on yleensä haalittu näissä tapauksissa kaikki mahdolliset ihmiset, joihin on joskus sattunut törmäämään. Ystävämäärän saa halutessaan piiloon.
Kaverilistathan kannattaa laittaa piiloon, ettei niitä kaikenmaailman huijarit käytä hyväkseen. Samoin laitoin myös syntymäaikani piiloon, koska en halunnut mitään facen järjestämiä virtuaalisia synttäribileitä. Jotenkin ärsyttävä paikka koko fb kun ihminen pakotetaan sosiaaliseksi narsistiksi. Eniten ärsyttää ehkä kuvien lataamisessa sen mahdollisuuden puute, ettei siitä tiedotettaisi kaikille kavereille seinällä mutta haluaisin kuvien kuitenkin näkyvän kaikille. En vaan tykkää minkäänlaisesta väkisin toisten naamalle tyrkyttämisestä, katsokoon jos itse haluaa.
Minulla ei ole Facebookissa yhtään kaveria, olen siellä vain roskalavaryhmien takia, siis lahjoitan tavaraa pois kun tyhjennän hamstraajan taloa. Joku on joskus pyytänyt kaveriksi, mutta olen selittänyt että en pidä yhteyttä ihmisiin sitä kautta. Näinkin voi Facebookia käyttää.
Hommaa oikeita ongelmia.