Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektio on kamalampi kuin synnytys? ev

Vierailija
13.08.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelännyt alatie synnytystä niinkään, sektio sai minut pelkäämään! Onneksi sain synnyttää alakautta.

Joskus näinkin päin.

Vierailija
2/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin on hyvä juttu.

tosin milloinvain synnytän alateitse vaikka kuutoset kuin sektiolla nopeammin meinaan toipuu ns. normaalisynnytyksestä.

Vaikkakin sektion jälkeenkin jo illalla kävelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin silti synnyttää, koska ajatus sektiosta oli vielä kamalampi... Olet hereillä, joku viiltää sun vatsan auki... Ottaa sieltä vauvan, miltä se tuntuu vauvastakin... Yhtäkkiä vaan pois lämpinästä mahasta... Jo ajatus hirvittää... En pystynyt.

Jos vielä joskus olen raskaana, en halua sektiota. Paitsi tietysti, jos on pakko.

ap

Vierailija
4/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltanut vessassakaan käydä kuin vasta sitten, kun oli pakko sinne mennä.

Vierailija
5/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOllekulle sektio on helpompi, toiselle alatie. Molemmissa on puolensa.

Itse en ole sektiota kokenut, enkä tosiaan edes hlua, kaksi oikein mukavaa alatiesynnytystä sen sijaan. Hyvin menneessä alatiessä on se etu, että synnytyksen jälkeen voi heti nousta jaloilleen, hoitaa vauvaa jne. eikä ole mitään erityisrajoituksia, ei isoa haavaa vatsassa jne.

Hyvin menneessä sektiossa on kuitenkin aina se iso haava ja paljon tikkejä.

Vierailija
7/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos saisin valita kumman seuraavaksi otan niin ehdottomasti alatiesynnytys!!!!!! Kamalat synnytyskivut loppuu siihen kun lapsen saa syliin. Section jälkeen kivut jatkuu ja jatkuu ja jatkuu..... Ja kaikkiaan mulla meni noin puoli vuotta ennenkuin leikkaushaava oli " normaali" . Siis ettei sitä aristanut enää ollenkaan.

Sectio on mun mielestä siis paljon paljon kamalampi kuin alatiesynnytys!