Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ naisen seksuaalinen herääminen

Vierailija
03.04.2021 |

Olemme olleen naimisissa yli 20 vuotta, eikä vaimo ole alun jälkeen ollut kauhean kiinnostunut seksistä. Ehkä 1-2 kertaa kuukauteen.

Nyt viime aikoina (~6kk) hän on kuitenkin alkanut haluamasn huomattavasti enemmän. Hän on myös kiimaisempi, erityisesti parin viikon ajan kuukaudessa. Eilen oli kahdesti seksiä, ja jälkimmäisellä hän otti ekaa kertaa suihin loppuun asti.

Onko jollain teillä tapahtunut tällaista heräämistä, pysyikö päällä ja mitä olisitte toivoneet mieheltänne?

Trolleille alustuksena: tuskin pettää, mahiksia on kovin vähän. Ja jos pettää, niin tekee sen oikein hyvin salassa, ja saa kyl jatkaa, jos minäkin keräilen hedelmiä.

M42

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieöä jatkan...

Jos mies olisi seksuaalisesti ahdistunut, eikä vaikka uskaltaisi lähestyä kumppaneita, tai olisi joku muu kompleksi. Sitten tulisi joku ikäkriisi, joka muuttaisi suhdetta kehoon ja omaan itseensä, ja tämän jälkeen kriisi etenisi henkiseen muutokseen, jonka jälkeen mies ymmärtäisi olevansa aivan yhtä oikeutettu etsimään kumppania, kuin kuka muu tahansa. Hänen keho olisi yhtä oikeutettu! Tämä 'valaistuminen' tapahtui minulle. Eihän se ole mielivaltaa ketään muuta kohtaan, että alkaa nähdä itsensä tasavertaisena.

Joka ei ole kärsinyt joniinlaisesta kompleksista seksuaalisuidessa, ei varmaan pysty tätä käsittämään. Ei keneltäkään ole pois toisen henkinen kasvu ja tervehtymimen. Kateellinenkaan ei tarvitse olla. Itsessänne kaikki olette ja mahdollisuudet ovat koko ajan samat.

Vierailija
22/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollasi on somessa seksikumppani. Turvallista ja tauditonta, mutta nostaa himon ja hormonit tappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies52 kirjoitti:

...Varmaa on, että minä puhkesin seksuaalisesti täyteen kukoistukseen vasta 40+. Iso kriisi oli. Piti etsiä omaa oikeutusta ja tapaa olla vaativa ja tarvitseva. Entinen miellyttäjä hävisi, kun pillu ja keho alkoivat vaatimaan omaa osaansa. Anteeksi tyly kielenkäyttö, mutta tuolta se tuntui. Muutosta ja asettumista uuteen jotenkin vapaampaan minään...

Vielä tylymmältä someraadin mielestä tuntuisi, jos 40+ mies kirjoittaisi seksuaalisesta kukoistuksestaan "kun kulli ja keho alkoivat vaatimaan omaa osaansa". Sinut teilattaisiin!!

Täysin samaa mieltä ja olen nainen. Minua ärsyttää että jos nainen tekee tai ajattelee noin, hän on upea ja vapautunut. Jos mies tekee saman hän on moraaliton runk kari.

Ja nainen olen

Miksi mies teilattaisiin olemalla oma itsensä ja huom! olemalla loukkaamatta ketään. Minä en ole esim vaihtanut miestä, en ole muutenkaan sosiaaliselta statukselta muuttumut. En ole eronnut, en karannut. Ihan samanlainen duunari, persjalkainen täti olen kuin ennenkin. Mistään muusta kuin tasapainosta ja hyväntuulisuudesta et muutoksestani tietäisi!

Tuo iän tuoma seksiaalisuuden muutos on silti totta osalla. Ihan on cis heterollakin oikeus olla juuri sitä seksuaalisesti, kuin mitä on. Muutoskin on ok, ja siitä kertominen vaikka tällaisella palstalla, kun kerran asiasta kysellään. Ei ole pakko uskoa. Ehkä kateutta tai väärinymmärrystä, mikä on helppoa. Henkinen kasvu nähdään helposti ylimielisenä besserwisseröintinä. Ei pidä paikkaansa. Muutos ja kasvu voi olla myös sisäinen tapahtuma kohti tasaisempaa ja onnellisempaa elämää.

T: Sama, joka kuvasi 'puumatautiaan' ja muutosta.

Juuri näin. Ja kyllä minä naisena tykkäisin siitä, että miehen ”kulli ja keho alkaisivat vaatimaan omaa osaansa”. Sehän ei mitenkään olisi pois minulta - päin vastoin! Siitä unelmoidessa...

Vierailija
24/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt ap. 40+ nainen on parasta mitä mies voi kokea. Ihan kokemuksesta puhun.

M48

Vierailija
25/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies52 kirjoitti:

...Varmaa on, että minä puhkesin seksuaalisesti täyteen kukoistukseen vasta 40+. Iso kriisi oli. Piti etsiä omaa oikeutusta ja tapaa olla vaativa ja tarvitseva. Entinen miellyttäjä hävisi, kun pillu ja keho alkoivat vaatimaan omaa osaansa. Anteeksi tyly kielenkäyttö, mutta tuolta se tuntui. Muutosta ja asettumista uuteen jotenkin vapaampaan minään...

Vielä tylymmältä someraadin mielestä tuntuisi, jos 40+ mies kirjoittaisi seksuaalisesta kukoistuksestaan "kun kulli ja keho alkoivat vaatimaan omaa osaansa". Sinut teilattaisiin!!

No miehethän tekee niin koko ikänsä!

Vierailija
26/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies52 kirjoitti:

Täysin samaa mieltä ja olen nainen. Minua ärsyttää että jos nainen tekee tai ajattelee noin, hän on upea ja vapautunut. Jos mies tekee saman hän on moraaliton runk kari.

Ja nainen olen

Miksi mies teilattaisiin olemalla oma itsensä ja huom! olemalla loukkaamatta ketään. Minä en ole esim vaihtanut miestä, en ole muutenkaan sosiaaliselta statukselta muuttumut. En ole eronnut, en karannut. Ihan samanlainen duunari, persjalkainen täti olen kuin ennenkin. Mistään muusta kuin tasapainosta ja hyväntuulisuudesta et muutoksestani tietäisi!

Tuo iän tuoma seksiaalisuuden muutos on silti totta osalla. Ihan on cis heterollakin oikeus olla juuri sitä seksuaalisesti, kuin mitä on. Muutoskin on ok, ja siitä kertominen vaikka tällaisella palstalla, kun kerran asiasta kysellään. Ei ole pakko uskoa. Ehkä kateutta tai väärinymmärrystä, mikä on helppoa. Henkinen kasvu nähdään helposti ylimielisenä besserwisseröintinä. Ei pidä paikkaansa. Muutos ja kasvu voi olla myös sisäinen tapahtuma kohti tasaisempaa ja onnellisempaa elämää.

Juuri näin. Ja kyllä minä naisena tykkäisin siitä, että miehen ”kulli ja keho alkaisivat vaatimaan omaa osaansa”. Sehän ei mitenkään olisi pois minulta - päin vastoin! Siitä unelmoidessa...

Niinpä.

Vierailija
27/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies52 kirjoitti:

Ja nainen olen

No ei hätää, unelmasi on totta kun vain oikein silmin katsotaan: viestissä #25 selväsanaisesti todetaan että sitähän miehet koko ikänsä tekevätkin! Näin sen täytyy siis olla, lukeehan se vauvapalstalla...

Vierailija
28/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ naiset muuttuu vaativammaksi, kun ruuhkavuosien häröily alkaa hellittää. Kullin pitää olla ainakin 5cm exän varustusta pidempi ja kumppanin seksitekniikan pitää olla täydellistä. Naiset siirtyy samantapaiseen panovaiheeseen kuin silloin 20-25v iässä.

Miehenä huomaan tämän Tinderissä päivänselvästi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän