Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40+ naisen seksuaalinen herääminen

Vierailija
03.04.2021 |

Olemme olleen naimisissa yli 20 vuotta, eikä vaimo ole alun jälkeen ollut kauhean kiinnostunut seksistä. Ehkä 1-2 kertaa kuukauteen.

Nyt viime aikoina (~6kk) hän on kuitenkin alkanut haluamasn huomattavasti enemmän. Hän on myös kiimaisempi, erityisesti parin viikon ajan kuukaudessa. Eilen oli kahdesti seksiä, ja jälkimmäisellä hän otti ekaa kertaa suihin loppuun asti.

Onko jollain teillä tapahtunut tällaista heräämistä, pysyikö päällä ja mitä olisitte toivoneet mieheltänne?

Trolleille alustuksena: tuskin pettää, mahiksia on kovin vähän. Ja jos pettää, niin tekee sen oikein hyvin salassa, ja saa kyl jatkaa, jos minäkin keräilen hedelmiä.

M42

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esivaihdevuodet pukkaa päälle, kuukautiskierto tihenee. Itselläni oli tuossa vaiheessa yksi ihastus ja huh, että olin kiimainen.

Vierailija
2/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, itselle kävi samoin.. eikä loppua näy.. ;). Alkoi siinä neljänkympin kieppeillä ja nyt olen jo +45. Tämä palsta myös ruokkii haluja lisää ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt 62 ja aina vaan haluan ja jokainen päivä, usein monastikin, onneksi mieskinhaluaa, on hiukan nuorempi, todella kuumaa seksiä aina vaan, vaikka pitkä  liitto onkin.

Meillä kyllä ollut aina, mutta tossa 50 jälkeen alkoi kiihkeempi kausi.

Vierailija
4/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi noin 42- vuoden iässä. Ihan normilibido ollut aina, mut ihan mahdottomaksi on mennyt. Orkut on paljon parempia ja saan myös g- pisteorkkuja. Ennen en saanut mieheni kanssa oikein mitenkään, vain yksin. Seksiä on nykyään melkein joka päivä.

Tää puumatauti tuntuu paineena alapäässä, tuntuu, että jotain pitäis saada sisäänsä. Varmaan hormoonimuutokset ovat muuttaneet hermotusta, tai ehkä naisen eturauhanen kasvaa myös iän myötä ja osuu paremmin klitoriksen haaran osien kanssa yhteen. Mulla on ainakin uutena tuo tarve laueta g-pisteestä ja tyhjentyä 😉.

Vierailija
5/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi noin 42- vuoden iässä. Ihan normilibido ollut aina, mut ihan mahdottomaksi on mennyt. Orkut on paljon parempia ja saan myös g- pisteorkkuja. Ennen en saanut mieheni kanssa oikein mitenkään, vain yksin. Seksiä on nykyään melkein joka päivä.

Tää puumatauti tuntuu paineena alapäässä, tuntuu, että jotain pitäis saada sisäänsä. Varmaan hormoonimuutokset ovat muuttaneet hermotusta, tai ehkä naisen eturauhanen kasvaa myös iän myötä ja osuu paremmin klitoriksen haaran osien kanssa yhteen. Mulla on ainakin uutena tuo tarve laueta g-pisteestä ja tyhjentyä 😉.

Puumatauti! Nyt lanseerasit hyvän sanan! :D

Vierailija
6/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi saa vierasta k#llia jossain

Vierailija
7/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostan naista joka sanoo ehdoton ei vieraille ja on käytännössä myös uskollinen

Vierailija
8/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkoi tuo puumatauti pikkuisen ennen nelikymppistä.

Piti saada enemmän, mikään ei riittänyt. Ihana mieheni tuli apuun. Ehdotti että saisin käyttää vierasta. En tuskin olisi ilman mieheni kanssa puhumista suostunut vierasta miestä päästämään jalkojen väliin.

Ja voi luoja sitä tunnetta kun se hetki tuli että tiesin saavani vierasta. Meinasin seota ja valuin siinä tilanteessa kun vieraan miehen käsi hyväili pyllyä vaatteiden päältä. Ja kun istuin auton takapenkillä ja mies kokeili pikkuhousujen alta.

Päässä kohisi.

Kokeilija ilmoitti kaikille että oon kiimassa. Siin naama punaisena, pillu valui, ja tiesin että nyt saattaa olla aika rankka yö tulossa.

Vierailija
9/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla libido voimistuu vaihdevuosioireiden myötä, mutta entäpä sitten tosielämässä? Ainakin itsellä halut murtuosa siitä, mitä vielä 5 vuotta sitten.

N46

Vierailija
10/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla libido voimistuu vaihdevuosioireiden myötä, mutta entäpä sitten tosielämässä? Ainakin itsellä halut murtuosa siitä, mitä vielä 5 vuotta sitten.

N46

Välillä on tuollaista. Sitten taas voimistuu. Vaatii ylläpitoa ja herättelyä.

Vierailija
11/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, kun toi  sanapari "paineena alapäässä", kuulostaa näin miehemä hyvälle :) 

Vierailija
12/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuntuu naisesta...😉😋 eri

Vierailija
13/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46

En minä tiedä miksi toisilla libido vähenee ja toisilla nousee. Varmaan on niin paljon eroja kehoissa ja niiden toiminnassa. Yksi juttu vois olla tylsistyminen saatavilla olevaan seksiin tunteista huolimatta. Kehoa kutkuttelisi ihan joku muu.

Varmaa on, että minä puhkesin seksuaalisesti täyteen kukoistukseen vasta 40+. Iso kriisi oli. Piti etsiä omaa oikeutusta ja tapaa olla vaativa ja tarvitseva. Entinen miellyttäjä hävisi, kun pillu ja keho alkoivat vaatimaan omaa osaansa. Anteeksi tyly kielenkäyttö, mutta tuolta se tuntui. Muutosta ja asettumista uuteen jotenkin vapaampaan minään.

Kirjoitin tuossa aiemmin siis. Olen 46 minäkin nykyään.

Vierailija
14/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuntuu naisesta...😉😋 eri

Voin vain kuvitella :) Ja sekös kuvittelu saa jäykistymisen aikaan...

Vierailija
15/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliko siis panetettua itseään samalla vieraalla miehellä vai vaihtelitko? käytitkö kumia?  annoitko samalla b rappua kiimoissasi ja miltä se tuntui?

Vierailija
16/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

En minä tiedä miksi toisilla libido vähenee ja toisilla nousee. Varmaan on niin paljon eroja kehoissa ja niiden toiminnassa. Yksi juttu vois olla tylsistyminen saatavilla olevaan seksiin tunteista huolimatta. Kehoa kutkuttelisi ihan joku muu.

Varmaa on, että minä puhkesin seksuaalisesti täyteen kukoistukseen vasta 40+. Iso kriisi oli. Piti etsiä omaa oikeutusta ja tapaa olla vaativa ja tarvitseva. Entinen miellyttäjä hävisi, kun pillu ja keho alkoivat vaatimaan omaa osaansa. Anteeksi tyly kielenkäyttö, mutta tuolta se tuntui. Muutosta ja asettumista uuteen jotenkin vapaampaan minään.

Kirjoitin tuossa aiemmin siis. Olen 46 minäkin nykyään.

Perustellusti voidaan sanoa, että olet "saanut ja täydellisesti tyydytetty".

Vierailija
17/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Varmaa on, että minä puhkesin seksuaalisesti täyteen kukoistukseen vasta 40+. Iso kriisi oli. Piti etsiä omaa oikeutusta ja tapaa olla vaativa ja tarvitseva. Entinen miellyttäjä hävisi, kun pillu ja keho alkoivat vaatimaan omaa osaansa. Anteeksi tyly kielenkäyttö, mutta tuolta se tuntui. Muutosta ja asettumista uuteen jotenkin vapaampaan minään...

Vielä tylymmältä someraadin mielestä tuntuisi, jos 40+ mies kirjoittaisi seksuaalisesta kukoistuksestaan "kun kulli ja keho alkoivat vaatimaan omaa osaansa". Sinut teilattaisiin!!

Vierailija
18/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies52 kirjoitti:

...Varmaa on, että minä puhkesin seksuaalisesti täyteen kukoistukseen vasta 40+. Iso kriisi oli. Piti etsiä omaa oikeutusta ja tapaa olla vaativa ja tarvitseva. Entinen miellyttäjä hävisi, kun pillu ja keho alkoivat vaatimaan omaa osaansa. Anteeksi tyly kielenkäyttö, mutta tuolta se tuntui. Muutosta ja asettumista uuteen jotenkin vapaampaan minään...

Vielä tylymmältä someraadin mielestä tuntuisi, jos 40+ mies kirjoittaisi seksuaalisesta kukoistuksestaan "kun kulli ja keho alkoivat vaatimaan omaa osaansa". Sinut teilattaisiin!!

Täysin samaa mieltä ja olen nainen. Minua ärsyttää että jos nainen tekee tai ajattelee noin, hän on upea ja vapautunut. Jos mies tekee saman hän on moraaliton runk kari.

Ja nainen olen

Vierailija
19/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuliko siis panetettua itseään samalla vieraalla miehellä vai vaihtelitko? käytitkö kumia?  annoitko samalla b rappua kiimoissasi ja miltä se tuntui?

Ja mitä se kyylälle kuuluu?

Vierailija
20/28 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies52 kirjoitti:

Täysin samaa mieltä ja olen nainen. Minua ärsyttää että jos nainen tekee tai ajattelee noin, hän on upea ja vapautunut. Jos mies tekee saman hän on moraaliton runk kari.

Ja nainen olen

Miksi mies teilattaisiin olemalla oma itsensä ja huom! olemalla loukkaamatta ketään. Minä en ole esim vaihtanut miestä, en ole muutenkaan sosiaaliselta statukselta muuttumut. En ole eronnut, en karannut. Ihan samanlainen duunari, persjalkainen täti olen kuin ennenkin. Mistään muusta kuin tasapainosta ja hyväntuulisuudesta et muutoksestani tietäisi!

Tuo iän tuoma seksiaalisuuden muutos on silti totta osalla. Ihan on cis heterollakin oikeus olla juuri sitä seksuaalisesti, kuin mitä on. Muutoskin on ok, ja siitä kertominen vaikka tällaisella palstalla, kun kerran asiasta kysellään. Ei ole pakko uskoa. Ehkä kateutta tai väärinymmärrystä, mikä on helppoa. Henkinen kasvu nähdään helposti ylimielisenä besserwisseröintinä. Ei pidä paikkaansa. Muutos ja kasvu voi olla myös sisäinen tapahtuma kohti tasaisempaa ja onnellisempaa elämää.

T: Sama, joka kuvasi 'puumatautiaan' ja muutosta.