Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies jonka haluan on varattu, eikö ole reilua

Vierailija
03.04.2021 |

ja tasapuolista että minä saan hänet koska vaimo saanut pitää hänet jo 15v. Minun vuoro.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tietty. Itse asiassa ansaitset miehen ainakin 20 vuodeksi koska aika kuluu eikä mies ole enää niin viriili ja energinen kuin aikaisemmin. Näin kokonaisnautintamääräsi on yhtä suuri. Jos mies sairastuu tai on onnettomuudessa niin voit palauttaa nykyiselle omistajalle.

Vierailija
2/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinkysymys lienee se, että haluaako tämä mies sinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette molemmat voisi toimia hänen ränninään? Tuskin mies siitä pahastuu.

Vierailija
4/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus&kohtuus

Vierailija
5/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oikeasti haluat puolisoaan pettävän miehen itsellesi ? Luuletko oikeasti olevasi niin erityinen, että sama ei voi tapahtua sinulle?

Mies, joka ei kykene eroamaan ensin vanhasta puolisostaan ennen uutta suhdetta , osoittaa niin suurta kyvyttömyyttä käsitellä omalta osaltaan mitä ilmeisimpiä ongelmia. Itse en ottaisi pettävää miestä vaikka maksettaisi.

Ja aivan turha tulla selittelemään, että asia ei ole niin mustavalkoinen. Se on tasan mustavalkoinen mitä tulee pettämiseen. Sitä ei tarvitse kenenkään tehdä. Se on aina, ihan aina tietoinen valinta.

Vierailija
6/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin, sama periaatehan pätee kaikkeen muuhunkin. Esimerkiksi Bill Gates on ollut upporikas ihan tarpeeksi kauan, nyt minäkin haluan vaihteeksi sen triljoonia tililleni. Pomolla on asunto merenrantanäkymillä ja asunut siellä jo 10 vuotta, eiköhän olisi jo aika että se korjaa luunsa ja saan vihdoin muuttaa kamat siihen luksuskämppään.  Naapurilla on parempi auto, kolmen vuoden jälkeen olisi suotavaa että antaisi minulle ne avaimet  jotta pääsen kiihdyttelemään. 

Vierailija
7/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin, sama periaatehan pätee kaikkeen muuhunkin. Esimerkiksi Bill Gates on ollut upporikas ihan tarpeeksi kauan, nyt minäkin haluan vaihteeksi sen triljoonia tililleni. Pomolla on asunto merenrantanäkymillä ja asunut siellä jo 10 vuotta, eiköhän olisi jo aika että se korjaa luunsa ja saan vihdoin muuttaa kamat siihen luksuskämppään.  Naapurilla on parempi auto, kolmen vuoden jälkeen olisi suotavaa että antaisi minulle ne avaimet  jotta pääsen kiihdyttelemään. 

Oi sinä ymmärrät minua täysin. Juuri näin.

Vierailija
8/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oikeasti haluat puolisoaan pettävän miehen itsellesi ? Luuletko oikeasti olevasi niin erityinen, että sama ei voi tapahtua sinulle?

Mies, joka ei kykene eroamaan ensin vanhasta puolisostaan ennen uutta suhdetta , osoittaa niin suurta kyvyttömyyttä käsitellä omalta osaltaan mitä ilmeisimpiä ongelmia. Itse en ottaisi pettävää miestä vaikka maksettaisi.

Ja aivan turha tulla selittelemään, että asia ei ole niin mustavalkoinen. Se on tasan mustavalkoinen mitä tulee pettämiseen. Sitä ei tarvitse kenenkään tehdä. Se on aina, ihan aina tietoinen valinta.

Eihän mies sille mitään voi että ap on rakastunut häneen ja haluaa hänet. Miten se tekee miehestä pettäjän?

Vierailija
9/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän mies sille mitään voi että ap on rakastunut häneen ja haluaa hänet. Miten se tekee miehestä pettäjän?

Kertoo kyllä sitten aika paljon naisesta ja hänen ajatusmaailmastaan.

Vierailija
10/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno provo. Jos ei oo provo niin usko naisiin menee.

Vierailija
11/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen omista puolisoa samoin kuin autoa tai asuntoa. Ei vaimo voi vaatia saavansa pitää miestään loppuun asti, ellei mies itse halua samaa.

Vierailija
12/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mies edes tiedä, että ap haluaa hänet!

Vierailija
13/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla miehestä on tehty pettäjä pienemmilläkin perusteilla!

Vierailija
14/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno provo. Jos ei oo provo niin usko naisiin menee.

Nyt vasta ?

Vierailija
15/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nykyinen on saanut parhaat vuodet, niin kyllä se voi sulle ne rippeet jättää.

Vierailija
16/16 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan siis toimia ja järjestelyihin.